Torstein Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) GJØR DET DA! Endret 14. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 På et forumtreff Wis, på et forumtreff... Vinner aldri på tipping så har slutta å prøve. Var totalavhenging av oddsen på ungdomskolen, for dengang var det ikke 18års grense. Husker meg og en kamerat spilte for maksbeløpet 500kr, som var veldig mye for oss da og røyk helt i sluttminuttene av en CL- RBK kamp. Begge var på gråten og livredde for at mødrene skulle finne ut av hvor sparepengene hadde tatt veien. Når sannheten kom for dage fikk vi spilleforbud mins jeg. Det var tider... Har mange gode tippehistorier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Er det 18-årsgrense nå også? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Er det 18-årsgrense nå også? Det har det vært lenge. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Ja. På oddsen har det vært det fryktelig lenge. På vanlig 12 - rekkers har det vel vært det siden høst, eller muligens lenger? Endret 14. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 18 årsgrense nå ja. Jeg minnes også tiden da det ikke var noen aldersgrense. Jeg gikk vel på barneskolen da, men tippet ivrig 10, 20 og 50 kroner. Tipping er gøy når det går, men det er utrolig frustrerende å tape det i sluttminuttene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Ja, 18-års grense nå. Men jeg har tippet på nettet siden jeg var ca. 16. Ikke så store summer da men. Nesten 1-1, svær sjanse til B'burn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Wis, nå er det TO i stolpen av Blackburn... du er faen meg heldig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Har du sett Game, Corey? Jeg vil ha Game på min side og ikke på den andre. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har sett Game nei..Ser for meg en liten palentolog med briller,men hey,thats just me. Slik ser jeg for meg Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Når ble dette Gay-For-Game-Day? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Du gikk nettopp glipp av bildene, men det er mer som dette: enn dette: EDIT: Slutt å vær så sjalu Danielzu. Endret 14. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Beklager at det ikke er du som er i rampelyset. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) *Snip* Hahahahaha :!: Hvis det er korrekt så håper jeg at jeg ikke treffer Game i en mørk bakgate ja! Edit: ihvertfall med tanke på min fysikk *kremt* Endret 14. januar 2010 av Corey Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Det er nok ganske korrekt. Har inntrykket av at Hyrlen har noe av det samme Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Det er alltid gay-for-meg-day Daniel. Det burde du vite. Men kan godt endre fokus til united for min del, ja. Villa vinner 0-1 og er så og si i finalen. Ikke den verste motstanderen det om vi karrer oss dit selv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Da er det bare å la Welbeck score hattricket mot City, som jeg fortalte tc, så kommer det. Hvordan håper folk vi stiller mot de lyseblå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) PIG (la han fortsette, ikke bruk Foster - ihvertfall det jeg mener) Rafael - Brown (evt. Rio med comeback? ) - Evans - Fabio Park - Fletcher - Anderson - Obertan Owen - Welbeck (anything but Gibson - Ando) Endret 14. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Edwin Rafael - Brown - Vidic - Evra Welbeck - Fletcher - Anderson - Obertan Berbatov - Diouf Edit: Edwin, Vida og Berba er vel ute når jeg tenker meg om. Hater fotarbeidet til Kuz så velger Foster. Ellers blir det Evans/Rio og Macheda for meg. Endret 14. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Damn, jeg glemte Obertan. That's right. Tror ikke Evra starter men. Edwin spiller nok i PL da, men vi får se. Er ikke Berba skadet eller noe? Diouf hadde ihvertfall vært spennende, men tror Owen starter (pga. 4-3 City) og Diouf sitter på benken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Apropo VDS: Hvordan er det med kona? Kan vi vente VdS foran stengene i nærmeste fremtid? Dette sier Sir Alex om oppholdet i Qatar: - ASPIRE-komplekset er utvilsomt det beste (treningssenteret) jeg noen gang har sett. Og i tillegg er alt så velorganisert at oppholdet vårt har blitt preget av sutaløshet i en avslappet atmosfære. Hva er det engelske ordet for "sutaløshet"? Endret 14. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå