Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3000 situps hver dag? HAHAHAHA. Ronaldos kropp er spinkel og rippet for fett. Fullt overkommelig kropp for normale folk.

 

Kan jeg anta at du er mer beef enn Ronaldo siden du uttaler deg på denne måten? :thumbup:

Selv jeg som er på potetgulldiett om dagen har jeg mer muskelmasse.

Lenke til kommentar
3000 situps hver dag? HAHAHAHA. Ronaldos kropp er spinkel og rippet for fett. Fullt overkommelig kropp for normale folk.

 

Kan jeg anta at du er mer beef enn Ronaldo siden du uttaler deg på denne måten? :thumbup:

Selv jeg som er på potetgulldiett om dagen har jeg mer muskelmasse.

 

Jeg kan vel si at jeg har mere masse jeg også

Lenke til kommentar
Villa kommer til å være i finalen uansett. Men skal se litt på kampen nå.

Enveiskjørt. Hjemmelaget er heldig som ikke ligger under med mer. Like greit at det beste laget går videre, da City etter all sannsynlighet blir det andre finalelaget uansett. Har liten tro på at våre kids slår de lyseblå.

Lenke til kommentar

Jeg har tippet i dag, og siden Fiorentina klarte å gjøre jobben sin (til slutt) så må Villa vinne også. Da har jeg vunnet 357 kroner - 100 kroner = 257 kroner profitt. Jeg vant i går når jeg tippet også, så nå skal jeg fortsette å vinne fremover.

 

@TomHel: Jeg veier stort sett ingenting, 64,5 kg på nåværende tidspunkt, regner med at jeg hadde blitt tatt lett i benk, men jeg har lyst på et bilde av Game som løfter meg i benk. Det hadde vært fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...