Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La det bare stå, har vert en grei tone i kveld tross alt.

 

Er enig i at jeg heller vil ha scouserene som seriemestere enn Chelsea. De er i hvertfall litt intresert i å holde en grei økonomi.

 

Jeg var også oppe å jubla på den til Tevez. Var så sikker på at den gikk inn, men har man motgang så har man gjerne uflaks også. Vi har 1 mål til nå, men vi har 3 stangskudd.

Lenke til kommentar

Det var nok i overkant unødvendig, men jeg synes det er litt rart når man skal slå ned på hetsen mellom manu og liverpool, men at andre klubber feks city skal få bli kalt hva som helst. Jeg synes iallefall det er et litt interessant tema, og derfor synes jeg også den linken var på sin plass, som et lite stikk tilbake fra "møkkaklubben city".

Lenke til kommentar
Manchester United have made an inquiry about Newcastle striker Obafemi Martins. (The Sun)

 

Nå tviler jeg sterkt på at det ligger noe i dette rykte, men kan jo like så greit diskutere det. Har dere noen tanker om Obafemi Martins?

 

Jeg kunne gjerne sett Martins i United-drakta. Veldig god spiller som fortsatt har et kjempepotensiale. Han er muligens den raskeste spilleren i Premier League også. Han er vel en sånn spiss som trenger mer enn en sjanse før å score, ikke noe Solskjær/Nistelrooy med andre ord.

 

I tillegg er han bare et år eldre enn Ronaldo og Rooney. Like gammel som Tevez, med andre ord. Men vi trenger ikke Martins. Nå er det bare litt over en uke til Saha kommer tilbake fra skade og da får vi et ordentlig bra spisspar.

Lenke til kommentar
Føler ikke at vi trenger noen nye spillere. Det som gjelder nå er å få laget til å fungere 100% sammen, og ikke minst score når de har muligheten til det. Forventer at United gjør det bedre de neste kampene.

9327589[/snapback]

 

Helt enig. Nå gjelder det bare å få laget til å fungere 100% sammen. Får vi det til kan det hende vi vinner en stor tittel denne sesongen også. Vi bør vinne mot Tottenham førstekommende søndag.

Lenke til kommentar

Tottenham-kampen blir utrolig viktig. Her MÅ United ha seier. Jeg sier ikke at sesongen er kjørt om vi ikke vinner her, men vi trenger virkelig 3 poeng. Viktig at det løsner for spillerene, så de ikke begynner å miste troen allerede nå.

 

Husk; vi er bare 4 poeng bak Chelsea, Liverpool og Arsenal (om Pool og Arsenal vinner sine hengekamper). Grunnen til at det er disse tre jeg nevner, er at det er disse fire United sannsynligvis skal kjempe med ligagullet om.

 

Men å score 1 mål på 3 kamper når man skal være med å kjempe om ligagull, er desverre ikke bra nok. Nå må gutta ta seg sammen, og gjøre en god kamp mot Spurs!

Lenke til kommentar

Jepp, tre poeng er nødvendig! Den sesongstarten som på papiret så litt enkel ut, ble den verste sesongstarten siden 1992. Selv om vi allerede ligger 4 poeng bak er ingenting avgjort som du sier.

 

Nå melder VG at United har fått medhold og at Heinze ikke drar til Liverpool.

 

Etter Tottenham har vi Sunderland som sikkert også blir en vanskelig kamp. :roll:

Lenke til kommentar
Det  er få, om ingen "lette" kamper i PL!

Andre er kanskje lettere enn mot de beste, men fortsatt så er det ikke bare til å vinne dei kampene lett.

 

Selvsagt. Men jeg ser på Sunderland som en lettere motstand enn Liverpool, Chelsea, Arsenal for eksempel. Men jeg er selvfølgelig helt enig, det er ingen "lette" kamoer i Premier League.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...