fox Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Huff, jeg lider virkelig av schadenfreude nu HAHAHA Endret 13. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Liverpool og Manchester United ryker i første runde(for Pl-lag) i Fa-cupen. You can't make this shit up! Hadde vert en fin odds det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har ikke fått med meg at Liverpool har kjøpt Maxi Rodriguez. Tror jeg har spilt litt for mye Modern Warfare 2 i det siste... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er ihvertfall noe å bruke tid på. Konge pure-action spill. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Coffee & Prawn Sandwiches? Fill me in. Prawn sandwich brigade is a term that describes corporate or otherwise emotionally detached football fans who attend matches primarily to enjoy corporate hospitality, rather than support a team.[1] In this sense, "brigade" is used pejoratively. The term originated from a media comment by Manchester United captain Roy Keane who felt certain sections of the crowd had not been vocal enough in their support, and at times too quick to criticise minor mistakes, during the Champions League game against Dynamo Kiev in November 2000:[2] Away from home our fans are fantastic, I'd call them the hardcore fans. But at home they have a few drinks and probably the prawn sandwiches, and they don't realise what's going on out on the pitch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har ikke fått med meg at Liverpool har kjøpt Maxi Rodriguez. Tror jeg har spilt litt for mye Modern Warfare 2 i det siste... Ikke jeg heller, men jeg har definitivt sett for mye House i det siste. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Maxi skal nå spille først. De har hentet mange "frelsere", men jeg ville bare sett en av dem i United... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 king er awesome Tror Keane og King kan bli god begge to. Vi har et dilemma i klubben, for vi bogner av spisstalenter! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ja, rooney holder sikkert i 10 år til, og med macheda, king, keane, welbeck osv kan det bli vanskelig... skulle gjerne hatt sendt 2 av dem i en slags tidsmaskin sånn at de hadde vært på topp nå.... xD Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Selg Macheda, bruk King og de andre kan bare sitte på benken. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 king er awesome Tror Keane og King kan bli god begge to. Vi har et dilemma i klubben, for vi bogner av spisstalenter! Hvorfor har vi et dilemma? Det er kanskje bare EN som slår, bare EN. Så jeg tror ikke vi akkurat er i noe dilemma. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Selg Macheda, bruk King og de andre kan bare sitte på benken. Enig, Macheda er en skygge av seg selv iforhold til ifjor. Tror han tjener bedre å spille fast/sitte på benken i en middelmådig klubb. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Welbeck har vært like skuffende denne sesongen som Macheda, til tross for at han har fått flere sjanser også. Macheda har også vært skadet under denne sesongen om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ja, men de har helt klart talent Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Talent har de, men nå er de kommet i den alderen at man forventer litt mer. Tror vi hadde tjent på å låne ut Macheda og Welbeck til Championship klubber i lengden. Virker ikke som Ferguson vil ta sjansen på det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Selg Macheda, bruk King og de andre kan bare sitte på benken. Enig, Macheda er en skygge av seg selv iforhold til ifjor. Tror han tjener bedre å spille fast/sitte på benken i en middelmådig klubb. Jeg synes at Macheda er nokså oppskrytt i forhold til de andre spisser dere har, f.eks. King og Keane. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ronaldo er Armanis nye kropp Fy faen for en syk kropp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 3000 situps hver dag? Syke greier. Ronaldo og Megan Fox. Kan bli en dødelig kombinasjon det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ronaldo er Armanis nye kropp Fy faen for en syk kropp. Må nå si den såg ganske så frisk ut eg. Megan er jo en fin dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå