Larsemão Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Coffee & Prawn Sandwiches? Fill me in. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som fikk med seg at Adebayor stile opp i intervju idag med Arsenal pique Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som fikk med seg at Adebayor stile opp i intervju idag med Arsenal pique Haha, rutinert http://www.skysports.com/video/inline/0,26...5855427,00.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Coffee & Prawn Sandwiches? Fill me in. Hadde nok passt bedre som undertekst, men jeg er enig i at RedCafé - Unitedpuben er litt smør på flesk. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Ronny Johnsen i Uniteds utlendings-ellever. Hennig Berg og Solskjær på benken. Morsomt at lille Norge har 3 spillere med blant de 18 spillerne. Bare Nederland som har flere med 4 stykker. Keeper: Peter Schmeichel (Danmark) Forsvar: Ronny Johnsen (Norge) Nemanja Vidic (Serbia) Jaap Stam (Nederland) Patrice Evra (Frankrike) Midtbane: Andrei Kanchelskis (Ukraina) Juan Sebastian Veron (Argentina) Arnold Mühren (Nederland) Cristiano Ronaldo (Portugal) Spisser: Ruud van Nistelrooy (Nederland) Eric Cantona (Frankrike) Benken: Edwin van der Sar (Nederland) Henning Berg (Norge) Anderson (Brasil) Jesper Olsen (Danmark) Dwight Yorke (Trinidad og Tobago) Dimitar Berbatov (Bulgaria) Ole Gunnar Solskjær (Norge) Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Ronny Johnsen i Uniteds utlendings-ellever. Hennig Berg og Solskjær på benken. Morsomt at lille Norge har 3 spillere med blant de 18 spillerne. Bare Nederland som har flere med 4 stykker. Keeper: Peter Schmeichel (Danmark) Forsvar: Ronny Johnsen (Norge) Nemanja Vidic (Serbia) Jaap Stam (Nederland) Patrice Evra (Frankrike) Midtbane: Andrei Kanchelskis (Ukraina) Juan Sebastian Veron (Argentina) Arnold Mühren (Nederland) Cristiano Ronaldo (Portugal) Spisser: Ruud van Nistelrooy (Nederland) Eric Cantona (Frankrike) Benken: Edwin van der Sar (Nederland) Henning Berg (Norge) Anderson (Brasil) Jesper Olsen (Danmark) Dwight Yorke (Trinidad og Tobago) Dimitar Berbatov (Bulgaria) Ole Gunnar Solskjær (Norge) * Endret 13. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Jepp, United som har stått for utviklingen av Norge. Med en gang vi slutter, så blir Norge også dårligere. Bra vi har King og Eikrem (og han nye fyren) på gang, satser på at det norske landslaget er med i toppen igjen om noen år. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) ikke rooney?!?! Er Rooney utlending? Endret 13. januar 2010 av Herr Tøs Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 ikke rooney?!?! Jeg savner han også på den lista. Eneste problemet er at han er engelsk... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Speedfrog: Ingen vits i å editere etter at du er blitt sitert Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 ikke rooney?!?! Jeg savner han også på den lista. Eneste problemet er at han er engelsk... det skulle bare være utlendinger Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Speedfrog: Ingen vits i å editere etter at du er blitt sitert hehehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Hahaha, speedfrog. Når Berbatov og Anderson er på benken, ser vi hvor lite utlendinger vi har. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 ikke rooney?!?! Jeg savner han også på den lista. Eneste problemet er at han er engelsk... det skulle bare være utlendinger Seriøst? Vil teste hvor langt tid det tar før fyren leser den hvite skriften Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) ikke rooney?!?! Jeg savner han også på den lista. Eneste problemet er at han er engelsk... det skulle bare være utlendinger Hahahahahahaha. Haha. Du får årets juniorpris fra meg, bare på grunn av denne. Og jeg driter i om vi er i 2010 Endret 13. januar 2010 av Herr Tøs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Latias, legg til "", bare for å få full effekt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 gidd å mob! Hvorfor blir du mobbet? TH: Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) ikke rooney?!?! Jeg savner han også på den lista. Eneste problemet er at han er engelsk... det skulle bare være utlendinger Hahahahahahaha. Haha. Du får årets juniorpris fra meg, bare på grunn av denne. Og jeg driter i om vi er i 2010 dette Endret 13. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 http://www.bluemoon-mcfc.co.uk/forum/viewt...=1&t=158315 87 sider nå, hærlig lesning. x) NB: Advarer om et nivå som overgår d.no (!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå