DJ_Dark Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kompis skal på Chelsea - United i påsken. Hater han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kompis skal på Chelsea - United i påsken. Hater han. Jeg skal på United - Milan, hat meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kompis skal på Chelsea - United i påsken. Hater han. Faen, som om en bortekamp mot Chelsea ikke holder. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Noen som har sett denne? http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...s_lag_til_norge Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Oh yes. Skal dra på den kampen. Er veldig spent på hvilket mannskap som kommer, men at King og Eikrem kommer, er jo et pluss. Lurer også på om Mame kommer, men det gjenstår å se. Godt og lunt i Telenor Arena ihvertfall, så du er skjerma fra vinterværet ute. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Arsenal - Utd på meg om... 2.5 uker? Holy shiiiit! Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Snavla på deg, din nisse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fy faen, for et kjipt nyttår vi har hatt. Tap mot Leeds, deretter uavgjort mot ett lag som i realiteten burde ha blitt slått. Hjelper heller ikke at kamper har blitt utsatt, blir jo en uke mellom kampene. Bra vi har to hjemmekamper nå, kommer mest sannsynlig til å ikke bli avlyst, og to kamper som vi også burde vinne relativt greit. Burnley må slåes, greit at vi tapte på bortebane, men det holder ikke på hjemmebane. Hull hadde vi ganske god kontroll mot i desember, burde være lett. Så ingen flere poengtap den neste tiden, takk. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Er vel bare kampen mot Burnley som er hjemme. Mot shitty skal vi vel spille på City of Manchster Stadium. Har riktignok to hjemmekamper etter det da. Edit: Etter en gjennomgang av innlegget ditt skjønte jeg at det er PL du snakker om. Lar uansett innlegget mitt stå. Endret 12. januar 2010 av Rippo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Kan hende han bare snakket om PL. Endret 12. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Snakket bare om PL, ja. LC greier vi nok ikke å forsvare, vi er totalt ute av form, mens City er i form (med Judas i spissen). Det blir tøft. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Snakket bare om PL, ja. LC greier vi nok ikke å forsvare, vi er totalt ute av form, mens City er i form (med Judas i spissen). Det blir tøft. Erfaring har jo vist at det å avskrive Manchester United ofte har straffet seg. Men du har rett, vi er veldig ute av form for tiden. Lite som tyder på at spillerne skal greie de strabasene der, når ting er som de er. PL er uansett det viktigste trofeet å jakte, men det kreven en lang seiersrekke framover. Sånn sett kan FA-tapet komme godt med, siden det betyr færre kamper. Spørs med CL, da. Blir ihvertfall ikke lett. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ingen bryr seg om LC uansett. Greit at det er mot shitty, men det gjør meg ikke stort å tape. Synes ikke vi bør slite ut de beste spillerne våre der. Det eneste LC er godt for er å gi unggutta matching. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...er_straff_igjen Fergie slipper straff. Trodde det ikke var i nærheten av straff jeg. Han sa jo ikke noe spesielt galt etter den kampen. Derimot har vi noe å klage på og det andre gule bør fjernes Endret 12. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det går som sagt ikke. Gult er gult. Og to gule er to gule. If you catch my drift. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Og for noen er tre gule tre gule også. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Kan GBD eller Alastor vennligst fjerne pollen snart, evt lage en ny tråd om emnet? Hater denne homsete lilla fargen som at gjør det er vanskelig å se om det er har kommet nye innlegg. Kan man ikke klage på gule kort tc? Så idiotisk. Heldigvis er karantenen bare på en kamp og den er attpåtil hjemme mot Burnley. Der skulle vi vel ikke trenge Fletcher uansett. Endret 13. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
GBD Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Tenkte på det samme i går Game, men vet ikke om jeg har muligheten til å gjøre det selv, eller om en moderator må ta seg av det. Er godt mulig jeg kan gjøre noe med det, men har ikke vært borti det før Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Prøv å rediger førsteinnlegget? Det skal stå noe rett over emnetittelen om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå