Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Owen er nok heller ikke like god som Tevez. Forsvaret har vært rein uflaks, men Ronaldo har vi ikke klart å erstatte. Valencia er en start. Vi trenger imidlertid minst én klassespiller for å komme opp på fjorårets nivå. Dersom det er sant at Ferguson har tilgang til hele Ronaldo-summen synes jeg det er rart at han ikke har hentet flere gode spillere. Sneijder var på billigsalg, og Robben (selv om han sliter med skader) ville også vært et fint kjøp når prisen ble såpass lav.

Lenke til kommentar

Liker House jeg også. Såg en dokumentar om mye Holmes skikkelser og da var House der.

Jeg liker komiserier som Simpsons, South Park, Family guy. Samt Scifi som Star Trek og Stargate. Innen filmer er det mye Scifi, fantasy og skrekk.

Bøker av Douglas Adams, Terry Pratchett. Asimov. Heinlein.

Stort sett nerdeting.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

"Legge meg inn" er vel litt overdrevent haha. :p

Men ja, jeg liker å ligge på sofa. Ligger på en sofa nå faktisk. Får sånne "søvnparalyser" hver natt pga de sovepillene her. Dvs. jeg våkner opp og klarer ikke bevege meg, bare ligger der og er helt lammet. Helt jævelig hvis man i tillegg da er inne på et rom. Nå er jeg inne i en åpen, fin stue. :)

Jeg vet forresten ikke hvor jeg har den sperra fra om du bor i TBG eller Sandefjord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...