Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sa vel at Tevez var for lik Rooney. Jeg var heller ikke noe serlig for Berba for å si det sånn. Tevez har vel enda ikke vert stabil over lang tid, men han er i form nå ihvertfall

Men jeg sa vi skulle kjøpe Villa mens han spilte for Zaragoza. Nå vet ingen hvordan det hadde gått, men det hadde vert spennende. Nå er han svindyr.

Lenke til kommentar

Å, søren som jeg savner Ronaldo og Solskjær... Så 06/07 season review tidligere idag. Er det noe jeg savner fra den sesongen er det dem. For tiden spiller vi ræva. Med få unntak, som f.eks begge Wigan- kampene, er mye av spillet tragisk i forhold til hva vi er vant med fra de 3 siste sesonger. Vi har snakket om hvor mye sult vi har på å vinne trofèer. Men er vi det lengre? Jeg syntes det ser ut som spillerne er stappmette. Jeg ser ikke lengre den sulten og fighting- innstilling jeg har sett de 3 siste sesongene. Why?

Så Real Madrid, med Ronaldo mot Mallorca i går. Han er rett og slett min favorittspiller. Real var ikke spesielt gode i går, men vant solid. Ronaldo var heller ikke noe spesielt god men hadde noen fine finter/innvolveringer og et par susende taklinger jeg ikke har sett han gjøre i United.

Oh, god... Give me a player as good as one of them...

Lenke til kommentar

Tevez reknet med å spille alle kamper alltid, og tålte ikke å sitte på benken. Slike spillere kan vi ikke ha i United, uansett hvor gode de er. Det er feil mentalitet og de ødelegger moralen i laget når de begynner å klage. Er glad han ikke er i United lenger.

Men ja, vi trenger en spiss som leverer oftere enn det Berbatov og Owen gjør..

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Fuck Tevez, søppelspiller på et søppellag. Jeg ville heller hatt Bellamy. At han nå har en formkurve i sammenheng med City sin sjokkerer meg ikke.

Om Tevez er søppelspiller er Berbatov også det, om Tevez er en søppelkødd er noe annet.

Hvorfor i det hele tatt trekker du inn Berbatov? Vi hentet Owen istedenfor Judas. Berba knuste Tevez på alle statistikker ifjor, ingenting tilsa at Tevez var det beste valget. Tevez sutret seg ut av klubben. Dropp fjortisfanboytaktene, etterpåklok er seriøst dagens ord. Om dere tror Teves ville gjort det noe bedre enn Rooney og Berba i år tar dere gruelig feil, det er ikke p.g.a av han. Det er en midtbane som er inkompetent at vi ikke scorer nok mål. Berba har jo knapt vært matchet sammenhengende i år. Skal noen av spissene våre få skyld må det jo være Rooney, men han har jo scort mer enn forventet. Så hva er igjen? Jo en midtbane uten vilje. David Villa hadde knapt utgjort en forskjell siden vi ikke skaper sjanser om dagen.

Dere kan gråte deres bitre tårer over spilt Judas, jeg for min del vet at det som svekket oss mest gikk over sjøen. Ikke gjennom byen.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Hyrlen har rett i at midtbanen er hovedårsaken til den offensive svikten og at Tevez ikke ville vært mer nyttig enn hva han var foregående sesong. Med det sagt unnskylder det ikke Berbaflopp som bommer på de enkleste av sjanser og knapt er i boksen what so ever. Da hjelper det lite med en syk pasning i ny og ne. Tevez ville nok vært en noe større ressurs mtp hans arbeidskapasitet og evne til score viktige mål, selv om jeg på ingen måte deler entusiasmen enkelte har for trollet i kveld.

Jeg fikk jo så håret flagret når jeg var ute å kritiserte midtbanen og Carrick spesielt både før og tidlig i sesongen. Vel... Jeg hadde rett, dere hadde feil. Dessverre.

Lenke til kommentar
Hyrlen har rett i at midtbanen er hovedårsaken til den offensive svikten og at Tevez ikke ville vært mer nyttig enn hva han var foregående sesong. Med det sagt unnskylder det ikke Berbaflopp som bommer på de enkleste av sjanser og knapt er i boksen what so ever. Da hjelper det lite med en syk pasning i ny og ne. Tevez ville nok vært en noe større ressurs mtp hans arbeidskapasitet og evne til score viktige mål, selv om jeg på ingen måte deler entusiasmen enkelte har for trollet i kveld.

Jeg fikk jo så håret flagret når jeg var ute å kritiserte midtbanen og Carrick spesielt både før og tidlig i sesongen. Vel... Jeg hadde rett, dere hadde feil. Dessverre.

Du har kritisert Carrick siden han kom :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...