pound99 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ohhh yeah! Everton går opp i 1-2! Supert, nå tar vi 3 poeng i dag. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Iiiiskaldt av Pienaar Endret 9. januar 2010 av Sveern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fantastisk chip av Pienaar! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faens sør-afrikaner som kommer fra et drittland som ikke er med i afrikamesterskapet engang. FItte faen Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Snakk om å ha marginer.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 JAAAA!! ROSICKY!! JAJAJAJAJAJJAJAJAJAJ! Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Everton lever farlig nå.. vi trenger et uavgjort resultat nå! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ehh... det er uavgjort nå? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Begge målene til Aresenal har gått via en forsvars spiller. Ekstremt heldige så får med seg 1 poeng i denne kampen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Thank you, mr. obvious.. edit: Den var ikke til pound99.. Endret 10. januar 2010 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) 2-2 på emirates. Det er jeg godt fornøyd med . Uansett om de har vært heldige eller ei. Endret 9. januar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Veldig stolt av at OT har oppvarmet bane. Skal bare mangle i en så stor klubb. Kan ikke la litt snø ødelegge kampprogrammet slik som det gjør nå. Og skal man tro værmeldingene så blir det jo vedvarende en stund også... Hva skal de gjøre i PL da? Nå går ikke kampen på OT, så er vel andre lag som ikke sliter så mye? Blir dog ikke overrasket dersom vi får flere utsatte kamper i tiden fremover. Studio på Sky Sports hadde virkelig lite å gjøre i dag. Var vel 5-6 kamper av 60 i England som ble spilt i dag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Forøvrig morsomt at Mame har fått sang allerede. Jeg trodde det var Andy Cole de sang om, men det var visst Mame. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Savner innleggene (og spesielt cornerne) til Becks når jeg ser Juve - Milan nå. Har slått et par syke innlegg, en corner der det virkelig burde blitt mål. Ser ut som Ronaldinho er back også, kan være syk av og til. Vi hadde scoret så sykt mange flere mål på cornere om vi hadde hatt noen som Becks på siden. Gikk glipp av 0-1 målet til Milan, men det var Nesta som scorte, så det kan godt hende det kom fra innlegg/corner det også; mest sannsynlig fra Becks om det var corner. Endret 10. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) En på døball er noe vi mangler etter Ronaldo. Det er noe som har bekymret meg. Giggs er god men er veldig avhengig av venstrefoten pluss at han ikke kan spille hele tiden. Rooney er ikke noe serlig på det området. Hargreaves som er god på døballer rett utenfor 16 er skadet. Endret 10. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ifølge statistikk så sugde Ronaldo på dødball. Giggs har en mye bedre målrate på frispark, Hargreaves også forøvrig. Men rekk opp en hand den som tror Hargreaves kommer tilbake, det jeg tenkte ja. Våre cornere skyldes nok ikke at vi mangler evne til å slå dem. Giggs og Rooney sine er til tider glimrende. Men sammenlign oss med hvilket som helst lag så mangler vi seriøst hodestyrke på dødball. Vidic er den eneste jeg kan trekke frem med strek under, men det er ganske enkelt å forsvare seg mot en spiller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Akkurat her skal det bli veldig spennende å se hva Mame Biram kan bidra med, for han er en jævel i lufta. Jeg syntes han er nokså begrenset ellers, men som hodespiller står han ikke tilbake for så mange. Dersom vi ender opp uten kjøp i Januar, noe som er veldig sannsynlig, håper jeg Diouf og Obertan får spille mye på vårparten som et eksperiment mot neste sesong. Dersom disse blir husvarme og besitter det som skal til for lykkes, samt at det handles inn en storhet eller to til sommeren, har jeg troa på en stor 10/11 sesong. Ønsker også at Anderson blir fast inventar herfra og ut, så han er klar for en større rolle neste sesong. Han har imo bevist at han er på god vei mot verdensklasse, selv om han har stagnert noe kontra hans første sesong. Men herrefred, dersom gutten gjør en god kamp må han uansett sitte på benken i neste. Ikke så rart det går opp og ned da. Scholes er ferdig, Giggs må brukes sparsomt og Gibson/Possebon må selges. Inn med en kreativ type ala Van Der Vaart og en ny ving for Nani. Valencia er en hit i mine øyne og jeg tror han kommer til å blomstre enda mer i et lag som spiller bedre enn hva vi har gjort i år. Berbatov? Jeg er tvilende. Han er ekstrem i enkelte kamper, men dårlig i litt for mange. Owen må bort og enten Macheda eller Welly bør lånes ut så de får kamperfaring. Det vil gjøre rom til en ny spiss. Syntes ikke vi trenger å kjøpe noe bakover på banen. Der er jeg helt enig med SAF. Vi får smøre oss med tålmodighet og vente dem ut av skadekrisen. Håper mao på en liten opprydning etter sesongen og 3 offensive spillere inn, hvorav minst en bør være etablert verdensklasse. Såpass burde vi kunne unne oss. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Akkurat her skal det bli veldig spennende å se hva Mame Biram kan bidra med, for han er en jævel i lufta. Jeg syntes han er nokså begrenset ellers, men som hodespiller står han ikke tilbake for så mange. Dersom vi ender opp uten kjøp i Januar, noe som er veldig sannsynlig, håper jeg Diouf og Obertan får spille mye på vårparten som et eksperiment mot neste sesong. Dersom disse blir husvarme og besitter det som skal til for lykkes, samt at det handles inn en storhet eller to til sommeren, har jeg troa på en stor 10/11 sesong. Ønsker også at Anderson blir fast inventar herfra og ut, så han er klar for en større rolle neste sesong. Han har imo bevist at han er på god vei mot verdensklasse, selv om han har stagnert noe kontra hans første sesong. Men herrefred, dersom gutten gjør en god kamp må han uansett sitte på benken i neste. Ikke så rart det går opp og ned da. Scholes er ferdig, Giggs må brukes sparsomt og Gibson/Possebon må selges. Inn med en kreativ type ala Van Der Vaart og en ny ving for Nani. Valencia er en hit i mine øyne og jeg tror han kommer til å blomstre enda mer i et lag som spiller bedre enn hva vi har gjort i år. Berbatov? Jeg er tvilende. Han er ekstrem i enkelte kamper, men dårlig i litt for mange. Owen må bort og enten Macheda eller Welly bør lånes ut så de får kamperfaring. Det vil gjøre rom til en ny spiss. Syntes ikke vi trenger å kjøpe noe bakover på banen. Der er jeg helt enig med SAF. Vi får smøre oss med tålmodighet og vente dem ut av skadekrisen. Håper mao på en liten opprydning etter sesongen og 3 offensive spillere inn, hvorav minst en bør være etablert verdensklasse. Såpass burde vi kunne unne oss. Er helt enig med deg i stort sett alt her, bortsett fra det om Obertan og Diouf. Om vi henger med i toppen av ligaen og har mulighet for å komme på første burde det være førsteprioritet fremfor å la to usikre kort få spille for mye. Tenker kanskje spesielt på Diouf. Han hadde en uheldig start på Man Utd karrieren, men han var nok nervøs og det var vanskelig å komme inn i et lag som slet fra før av. Likevel synes jeg han kunne gjort det bedre. Når det er sagt så husker vel de fleste hvordan Vidic og Evra spilte i den første kampen deres, så det er fortsatt håp for han Har ikke sett for mye av Diouf tidligere, men om det stemmer at han er god med skallen er det good news i hvert fall. Tar man for seg vår sentrale midtbane da har vi kun en som utmerker seg offensivt, Giggs. Fletcher hopper kanskje gjennom nåløyet. Men kreativitet er ikke ordet jeg vil bruke i den sammenheng. Noen på den sentrale midtbane må bort, det må hvertfall en eller to inn. Ving, vel der liker jeg ingen med unntak av Obertan for tiden. Valencia er uansett hva enkelte mener kun ok+. God nok, men ikke den vi trenger for å avgjøre kamper. En helt grei spiller som absolutt er god nok for stallen. Uansett, tilbake til poenget. Berbatov er f.eks en skapende spiller, mannen kan trylle bare han har løp rundt seg. Det samme kan Rooney med de rette spillere rundt seg. Alt bugner ned til den sentrale midtbanen og vingene. Det er der våre problemer ligger med unntak av det defensive. Valencia spiller med 99% sikkerhet fast på høyrekanten neste sesong og, så det blir ikke den siden som blir forandret. Jeg er enig med deg ang den sentrale midtbanen, det må skje forandringer men jeg er selvfølgelig usikker på hvordan det burde bli. Scholes burde ikke spille noe særlig resten av sesongen før han har vist SAF at han har formen inne. La Fletcher, Carrick og Anderson ta seg av midtbanen. Samt Giggs selvsagt, i hvert fall ut sesongen. Endret 10. januar 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå