Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Dette tapet var surt. United hadde ballen mest i denne kampen og overkjørte City. Men foran mål sliter vi. Med Ronaldo "snart" tilbake (samt Rooney og co) vil det nok bedre seg. Sesongen er lang, og det er fortsatt 105 poeng å spille for. :D

 

C'mon United!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi får se da gutta, vi veit jo alle hvor mye en god start betyr. ;)

9315759[/snapback]

Vel, det har jo også noe med å gjøre at jeg unner Liverpool tittelen mer enn Chelsea. Ikke misforstå meg, jeg hater Liverpool over alt på jord, men allikevel synes jeg de fortjener det mer enn Chelsea.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vi får se da gutta, vi veit jo alle hvor mye en god start betyr. ;)

9315759[/snapback]

Vel, det har jo også noe med å gjøre at jeg unner Liverpool tittelen mer enn Chelsea. Ikke misforstå meg, jeg hater Liverpool over alt på jord, men allikevel synes jeg de fortjener det mer enn Chelsea.

9315782[/snapback]

 

Det synes jeg var storsinnet sagt av deg.

Lenke til kommentar
Vi får se da gutta, vi veit jo alle hvor mye en god start betyr. ;)

9315759[/snapback]

Vel, det har jo også noe med å gjøre at jeg unner Liverpool tittelen mer enn Chelsea. Ikke misforstå meg, jeg hater Liverpool over alt på jord, men allikevel synes jeg de fortjener det mer enn Chelsea.

9315782[/snapback]

 

Det synes jeg var storsinnet sagt av deg.

9315784[/snapback]

Jeg slenger meg på den altså.

Lenke til kommentar

Uff, svært så dårlig start vi skulle få. Satser på at Liverpool klarer å holde på ledelsen mot Chelsea. Men det er fremdeles en omgang igjen.

 

Jeg likte dagens start oppstilling veldig godt. Ble sjokkert da jeg så Hargreaves i startoppstillingen. Jeg leste ikke noe om det på BBC. Owen Hargreaves var enorm i dag. :cool:

 

Vi har spillet, vi skaper sjanser, men vi klarer ikke score på sjansene. Tevez burde nok scoret i dag, men klarte det ikke. Men målene fra han kommer nok. Nå er det viktig at vi reiser oss og vinner neste kamp. Da må vi score på sjansene. Jeg tror Tevez scorer neste kamp.

 

Nå er det heller ikke fullt så lenge til Louis Saha er tilbake. :dribble: Han er vel ventet tilbake 100% i slutten av måneden? Gleder meg til å se Saha igjen.

Lenke til kommentar

da var det 1-1 mellom chelsea og liverpool. :( lampard scorer på straffe som blir slaktet av kommentatorene på skysport. Sefølgelig! Chelsea har hellet med seg iaff. :hrm:

 

Men men, angående kampen i dag. Samme problem som 2 første kampene. Oppløftende at Hargreaves var Uniteds beste og kanskje banens beste nr(2?). Utenom det synes jeg Evra var bra. Forsvaret er sterkt, det har det alltid vert siden PL begynte.

 

Jaja, SPURS skal gruses i neste kamp :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
da var det 1-1 mellom chelsea og liverpool.  :(  lampard scorer på straffe som blir slaktet av kommentatorene på skysport. Sefølgelig! Chelsea har hellet med seg iaff.  :hrm:

 

Men men, angående kampen i dag. Samme problem som 2 første kampene. Oppløftende at Hargreaves var Uniteds beste og kanskje banens beste nr(2?). Utenom det synes jeg Evra var bra. Forsvaret er sterkt, det har det alltid vert siden PL begynte.

 

Jaja, SPURS skal gruses i neste kamp  :)

9316027[/snapback]

Det er vårt neste mål ;)

 

 

Flott at Hargreaves leverer i debuten, det gir sikkert litt selvtillit.

Lenke til kommentar
Hargreaves var stor ja. Veldig overraska at han starta kampen som andre her. Har lest at SAF ville vente med han til han var heilt klar, håper han ikkje tatt ein gamble med fitnessen hans og rusha han inn i spelet.

9316214[/snapback]

 

Står på united.no at han vil vill Hargreaves i neste kamp. Han hadde vistnok veldig vondt i knærne etter kampen. Så han trenger nok litt rehabilitering til.

Lenke til kommentar
Vi får se da gutta, vi veit jo alle hvor mye en god start betyr. ;)

9315759[/snapback]

Vel, det har jo også noe med å gjøre at jeg unner Liverpool tittelen mer enn Chelsea. Ikke misforstå meg, jeg hater Liverpool over alt på jord, men allikevel synes jeg de fortjener det mer enn Chelsea.

9315782[/snapback]

 

Det synes jeg var storsinnet sagt av deg.

9315784[/snapback]

Jeg slenger meg på den altså.

9315799[/snapback]

 

 

Er av samme oppfatning. Liker verken Arsenal, Chelsea eller Liverpool, men av de tre er i hvert fall for meg Liverpool de jeg misliker minst. Har sikkert noe med at hele slekta mi er Arsenal fans, Chelsea+russerpenger+Mourinh+en gammel lærer, og det at faren min er Liverpool fan. Unner han noe godt her i livet :)

Lenke til kommentar

Er ikke så fan av å lage kvalm i slike tråder, men litt tilbake må man tåle når folk skriver så mye dritt om City. Selv om det ikke florerere av city fans her så synes jeg det skal bli like mye slått ned på som feks Liverpool fansa. Det var en ting som nesten var like herlig som målet til City og det var:

 

http://i19.tinypic.com/4zaq593.gif

Endret av Paraben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...