Wackee Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Det må koste vanvittig mye. Ja, guiden nemnte noko med kostnaden. Det var egentlig ganske svimlande tal, men han sa at det var naudsynt for å oppretthalde standaren som ein av dei beste banene i verda, og at dei med glede gjorde det Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Seven Premier League matches have now been postponed this weekend after two more fell victim to the weather on Saturday morning. Enda en kamp utsatt, er det vår? Står ikke hvilken enda. West Ham United have confirmed Sunday's Barclays Premier League fixture with Wolverhampton Wanderers has been postponed. Mulig det er WH kampen som nå omtales. I hope so Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Seven Premier League matches have now been postponed this weekend after two more fell victim to the weather on Saturday morning. Enda en kamp utsatt, er det vår? Står ikke hvilken enda. West Ham United have confirmed Sunday's Barclays Premier League fixture with Wolverhampton Wanderers has been postponed. Mulig det er WH kampen som nå omtales. I hope so West Ham og Villa-kampene har blitt utsatt. Foreløpig ikke vår kamp. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) faen, er det orgie i england eller? virka som om dei er kåte på å avlyse kamper. Det at folk faller, vil jo uansett skje, det er ikkje god nok unnskyldning i seg sjølv for å avlyse ein kamp i alle fall. Det at OT har varmeannlegg under gressteppet vil iallefall oppfylle kravet ang. undervarme, som Jotun seier The Game: Joda, fekk meldingen din. Var difor eg tenkte å snike meg inn igjen Wackee: Thanks hon Endret 9. januar 2010 av Zaltatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Det som plager meg mest er den enorme fordelen Chelsea har av denne avlysningen. Men nå skal det jo være sagt at det er en fordel fordi en ulempe forsvinner. Så man ender jo totalt i null sånn sett. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Er jeg blind eller har det ikke kommet en kamptråd enda? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Er jeg blind eller har det ikke kommet en kamptråd enda? Den kommer i løpet av et kvarter. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Herregud, briter er latterlige. Litt snø så faller faenmeg samfunnet deres sammen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 I motsetning til her i Noreg der litt snø og kulde ikkje blir lagt merke til, eller får nemneverdige konsekvensar. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke rart et samfunn blir lammet når de ikke har tradisjon for å takle slike mengder snø. Bare se hva som skjer i Oslo når det kommer litt snø. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke rart et samfunn blir lammet når de ikke har tradisjon for å takle slike mengder snø. Bare se hva som skjer i Oslo når det kommer litt snø. De har da taklet snø veldig bra i hovedstaden denne vinteren... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 I motsetning til her i Noreg der litt snø og kulde ikkje blir lagt merke til, eller får nemneverdige konsekvensar. Hihihi. Skummelt å være så sarkastisk på forumet ttt. Men når det er sagt: Skulle likt å se en kamp eller et idrettsarrangement bli avlyst fordi folk kan gli og falle på vei til tribunene... Er det noen som har funnet ut hvilken kamp det gjaldt? Skikkelig kjipt om man hadde planlagt den sinnsyke plingfesten i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Var Liverpool - Spurs som ble utsatt pga. det. Endret 9. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Var Liverpool - Spurs som ble utsatt pga. det. Da er det en annen sak i tillegg. Var en London klubb. Og eg trodde det gjaldt hjemmelaget. Men mulig det var Tottenham da... Endret 9. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Bare vent til golfstrømmen forsvinner. Hele øya kommer til å fryse ihjel første vinteren. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Oslo har da taklet snøen helt greit i år, dere bygdetullinger må virkelig slappe av litt for det har vært helt greit her så langt i år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Oslo har da taklet snøen helt greit i år, dere bygdetullinger må virkelig slappe av litt for det har vært helt greit her så langt i år. Det samme kan langt fra sies om Bergen. Snødde 5 cm natt til torsdag. Var nok til trafikkaos og milevise køer. Eg fatter det ikke eg. Skjønner ikke hvordan 5cm kan lamme en hel by. Tenk hvis det hadde vært Brann kamp den dagen?! Det hadde vært helt sykt. Veldig stolt av at OT har oppvarmet bane. Skal bare mangle i en så stor klubb. Kan ikke la litt snø ødelegge kampprogrammet slik som det gjør nå. Og skal man tro værmeldingene så blir det jo vedvarende en stund også... Hva skal de gjøre i PL da? Trafikken får de ikke gjort noe med i så store byer i England. Storbyene er ikke laget for å takle slike snømengder som kommer så sjeldent. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Stikker ned til Zaltatov og gjer meg klar til kamp! Lykke til alle samen, KEEP THE RED FLAGS FYIN HIGH! <3 Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Fint resultat i Arsenal - Everton kampen nå. Håper Saha kan hjelpe oss litt mer og ikke brenne slike sjangser så i sted... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Arsenalkjøret er nok litt for hardt for Everton atm. Fint vær i London ser jeg, får håpe det holder seg til neste helg når jeg skal bort dit en tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå