Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sameboe: Les innlegget til Latias igjen. Men han ble ikke eid da, hva er egentlig poenget ditt? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 La han være da. Han mente det var negativt at Voronin og Dossena forsvant, noe Smågal og du (Latias) ikke mente. Han skjønte ikke ironien. Han bare misforsto. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg HATER offisielt ironi på nett. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hehe, er ikke fan av det jeg heller. Eller, når jeg skjønner det er det kos Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fy faen, der ble Chelsea-kampen også avlyst. Mtp. alle spillerne de har borte, har de virkelig fått en gavepakke her. Dette var trist. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 er det en kamptråd oppe? Lager ikke jeg, er det ingen andre som lager. Kan lage en i morgen, men den blir nok ikke så utfyllende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Helvete at Chelsea kampen ble utsatt. Pga. Afrika mesterskapet og at det skulle være den tidligkampen i morgen også. Nå må vi jo vente til 18.30 for noe som helst som betyr noe. ÆSJ. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Like før jeg går i fistel. Først er vår kamp avlyst så avlyser de Hull - Chelsea, som faktisk også er tidligkamp! Satans jævla drit. Og som tc sier så vil jo Chelsea tjene på dette mtp Afrikamesterskapet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kan ikke tenke meg at noen i Chelsea admin har jobbet for dette i korridorene... Var det chelsea som var bekymret for at tilskuerne skulle ramle og slå seg på vei til kampen? Hørte bare slutten på radioen og det var en London klubb... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Diouf er forøvrig med i troppen, og starter sansynligvis på benken, sa Fergie på pressekonferansen idag. Og det er visstnok en stor sansynlighet for at han får debutere også. Leste det et eller annet sted på TV2 tror jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Diouf er forøvrig med i troppen, og starter sansynligvis på benken, sa Fergie på pressekonferansen idag. Og det er visstnok en stor sansynlighet for at han får debutere også. Leste det et eller annet sted på TV2 tror jeg. Oi, siste jeg leste var dette. Hvor det da står at han spiller først i CC semi-finalen. Men hadde jo vært kjempegreit om han hadde vært på benken i morgen. Ellers så jeg dette i Diouf-tråden borte på RedCafé, haha. De likte det godt der borte. Endret 9. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Laber stemming i denne tråden, regner egentlig med at ikke alle har sett den: Tidenes førstellever Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vil berre sei, at som ein av gamlegutta, vil eg få denne tråden inn i mine innlegg igjen. På denne måten kan eg bli meir aktiv, igjen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Diouf er forøvrig med i troppen, og starter sansynligvis på benken, sa Fergie på pressekonferansen idag. Og det er visstnok en stor sansynlighet for at han får debutere også. Leste det et eller annet sted på TV2 tror jeg. Oi, siste jeg leste var dette. Hvor det da står at han spiller først i CC semi-finalen. Men hadde jo vært kjempegreit om han hadde vært på benken i morgen. Ellers så jeg dette i Diouf-tråden borte på RedCafé, haha. De likte det godt der borte. Rio was recently reported as throwing away his crutches and being able to walk again. He giveth, He giveth.Praise Diouf! Praise Diouf! :!: With Diouf there are no rumours, only truth. Endret 9. januar 2010 av haddis Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 20 spenn på at vår kamp blir avlyst i løpet av dagen. Jævla inkompetente engelskmenn, som faen ikke takler litt snø engang. Provoserende at kamper blir utsatt fordi det er pittelitt glatt utenfor stadion. Velkommen tilbake zaltatov. Håper du fikk min PM Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vil berre sei, at som ein av gamlegutta, vil eg få denne tråden inn i mine innlegg igjen. På denne måten kan eg bli meir aktiv, igjen Honey! We'll cum back Kamp av deg i kveld? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Provoserende at kamper blir utsatt fordi det er pittelitt glatt utenfor stadion. Ja likte spesielt den unnskyldningen om at supporterne kunne skade seg på vei til kampen... Manglende undervarme på banen er forøvrig en ganske godkjent grunn. Er ikke vits med kamp i en halvmeter snø. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Provoserende at kamper blir utsatt fordi det er pittelitt glatt utenfor stadion. Ja likte spesielt den unnskyldningen om at supporterne kunne skade seg på vei til kampen... Manglende undervarme på banen er forøvrig en ganske godkjent grunn. Er ikke vits med kamp i en halvmeter snø. As at many modern grounds, 10 inches (25 cm) under the pitch is an underground heating system, composed of 23 miles (37 km) of plastic pipes. Wiki^ Old Trafford Er ikkje ofte kampar blir utsett av den grunn på Old Trafford Var på guida tour der i romjula, og guiden var spesielt stolt av akkuratt detta. Blei nytta 2-3 gonger i året sa han. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det må koste vanvittig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå