Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke tenke meg at noen i Chelsea admin har jobbet for dette i korridorene...

Var det chelsea som var bekymret for at tilskuerne skulle ramle og slå seg på vei til kampen? Hørte bare slutten på radioen og det var en London klubb...

Lenke til kommentar
Diouf er forøvrig med i troppen, og starter sansynligvis på benken, sa Fergie på pressekonferansen idag. Og det er visstnok en stor sansynlighet for at han får debutere også. Leste det et eller annet sted på TV2 tror jeg.

Oi, siste jeg leste var dette. Hvor det da står at han spiller først i CC semi-finalen. Men hadde jo vært kjempegreit om han hadde vært på benken i morgen. :)

Ellers så jeg dette i Diouf-tråden borte på RedCafé, haha. De likte det godt der borte. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Diouf er forøvrig med i troppen, og starter sansynligvis på benken, sa Fergie på pressekonferansen idag. Og det er visstnok en stor sansynlighet for at han får debutere også. Leste det et eller annet sted på TV2 tror jeg.

Oi, siste jeg leste var dette. Hvor det da står at han spiller først i CC semi-finalen. Men hadde jo vært kjempegreit om han hadde vært på benken i morgen. :)

Ellers så jeg dette i Diouf-tråden borte på RedCafé, haha. De likte det godt der borte. :p

Rio was recently reported as throwing away his crutches and being able to walk again. He giveth, He giveth.

Praise Diouf! Praise Diouf!

:!:

With Diouf there are no rumours, only truth.
Endret av haddis
Lenke til kommentar

20 spenn på at vår kamp blir avlyst i løpet av dagen. Jævla inkompetente engelskmenn, som faen ikke takler litt snø engang. Provoserende at kamper blir utsatt fordi det er pittelitt glatt utenfor stadion.

Velkommen tilbake zaltatov. Håper du fikk min PM :)

Lenke til kommentar
Provoserende at kamper blir utsatt fordi det er pittelitt glatt utenfor stadion.

Ja likte spesielt den unnskyldningen om at supporterne kunne skade seg på vei til kampen...

Manglende undervarme på banen er forøvrig en ganske godkjent grunn. Er ikke vits med kamp i en halvmeter snø.

Lenke til kommentar
Provoserende at kamper blir utsatt fordi det er pittelitt glatt utenfor stadion.

Ja likte spesielt den unnskyldningen om at supporterne kunne skade seg på vei til kampen...

Manglende undervarme på banen er forøvrig en ganske godkjent grunn. Er ikke vits med kamp i en halvmeter snø.

As at many modern grounds, 10 inches (25 cm) under the pitch is an underground heating system, composed of 23 miles (37 km) of plastic pipes.

Wiki^ Old Trafford

Er ikkje ofte kampar blir utsett av den grunn på Old Trafford :love:

Var på guida tour der i romjula, og guiden var spesielt stolt av akkuratt detta. Blei nytta 2-3 gonger i året sa han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...