Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reina? Masche? Alonso? Benayoun er et godt kjøp i forhold til prisen. Arbeloa var også et godt kjøp. Skrtel og Agger føyer seg også inn i den rekken. Torres var en jævlig godt kjøp faktisk.

Så klart det blir noen gode kjøp når man kjøper 60 spillere i fem år. Benitez er nok ikke den mest effektive når det gjelder kjøp av kvalitet.

Lenke til kommentar
Nok et tabbekjøp fra Benitez ute av portene på Anfield. Si meg, hvilke andre enn Torres kan de siste årene gå for å være et godt kjøp?

Etter litt om og men så greier jeg ikke finne hvilken spiller som har forsvunnet ut portene..

Noen som vil enlighten me?

Lenke til kommentar
Nok et tabbekjøp fra Benitez ute av portene på Anfield. Si meg, hvilke andre enn Torres kan de siste årene gå for å være et godt kjøp?

Etter litt om og men så greier jeg ikke finne hvilken spiller som har forsvunnet ut portene..

Noen som vil enlighten me?

Sikkert Dossena.

Lenke til kommentar
Dossena oooog Voronin.

Oioi, julaften og 17. mai på samme dag for Liverpool? :fun:

Haha, eid. :p

Hvem?

Liverpool - Spurs utsatt. Håper vi slipper å få kampen utsatt, for jeg tåler ikke å vente i to uker på en United-kamp, spesielt etter at vi ble slått av Leeds.

Sto på manutd.com at kampen hadde fått "the green light". Er ganske sikker på at kampen i morgen blir spilt. :)

Herlige ord fra Scholesy. Han tenker sikkert, "hadde jeg bare spilt mot Leeds" innerst inn elns. Gibson - Anderson sentralt er faen meg BEGREDELIG. Vil aldri se den kombinasjonen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...