The Hoff Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Nok et tabbekjøp fra Benitez ute av portene på Anfield. Si meg, hvilke andre enn Torres kan de siste årene gå for å være et godt kjøp? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Definer "de siste årene"? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Reina? Masche? Alonso? Benayoun er et godt kjøp i forhold til prisen. Arbeloa var også et godt kjøp. Skrtel og Agger føyer seg også inn i den rekken. Torres var en jævlig godt kjøp faktisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Reina? Masche? Alonso? Benayoun er et godt kjøp i forhold til prisen. Arbeloa var også et godt kjøp. Skrtel og Agger føyer seg også inn i den rekken. Torres var en jævlig godt kjøp faktisk. Så klart det blir noen gode kjøp når man kjøper 60 spillere i fem år. Benitez er nok ikke den mest effektive når det gjelder kjøp av kvalitet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Nok et tabbekjøp fra Benitez ute av portene på Anfield. Si meg, hvilke andre enn Torres kan de siste årene gå for å være et godt kjøp? Etter litt om og men så greier jeg ikke finne hvilken spiller som har forsvunnet ut portene.. Noen som vil enlighten me? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Nok et tabbekjøp fra Benitez ute av portene på Anfield. Si meg, hvilke andre enn Torres kan de siste årene gå for å være et godt kjøp? Etter litt om og men så greier jeg ikke finne hvilken spiller som har forsvunnet ut portene.. Noen som vil enlighten me? Sikkert Dossena. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Dossena oooog Voronin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Dossena oooog Voronin. Oioi, julaften og 17. mai på samme dag for Liverpool? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Må nok ta en pils for dette ja. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Dossena oooog Voronin. Oioi, julaften og 17. mai på samme dag for Liverpool? Haha, eid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Dossena oooog Voronin. Oioi, julaften og 17. mai på samme dag for Liverpool? Haha, eid. Hvem? Liverpool - Spurs utsatt. Håper vi slipper å få kampen utsatt, for jeg tåler ikke å vente i to uker på en United-kamp, spesielt etter at vi ble slått av Leeds. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Smågal = Eid. Hvorfor det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Smågal = Eid. Vet du i det hele tatt hva "eid" betyr, eller skjønte du ikke setningen min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Gutten er 11 år, let it go. evt: let it slide. Endret 8. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) La han være da. Endret 8. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Liker bare å erte fyren. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Danielzu: Jeg er ikke 11. Latias: Vær glad jeg ikke er som denne fyren, du. Sameboe: Les innlegget til Latias igjen. Endret 8. januar 2010 av TazDog Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Dossena oooog Voronin. Oioi, julaften og 17. mai på samme dag for Liverpool? Haha, eid. Hvem? Liverpool - Spurs utsatt. Håper vi slipper å få kampen utsatt, for jeg tåler ikke å vente i to uker på en United-kamp, spesielt etter at vi ble slått av Leeds. Sto på manutd.com at kampen hadde fått "the green light". Er ganske sikker på at kampen i morgen blir spilt. Herlige ord fra Scholesy. Han tenker sikkert, "hadde jeg bare spilt mot Leeds" innerst inn elns. Gibson - Anderson sentralt er faen meg BEGREDELIG. Vil aldri se den kombinasjonen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå