Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er ballgutt. Med farten til Blanc. Skuddfoten til Gary Neville. Teknikken til Peter Crough og oversikten til ei jordrotte Men jeg har en jævlig god insats i 5 minutter før jeg blir bært ut med surstoff flaske Den likte jeg godt, den siste linja di passer best til meg i disse tider, kondis som en med Kols, men hurtigheten i beina er der i ca 5 min, deretter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Var aldri fotballspiller. Langrenn, skiskyting og orientering. Men fotball ble en fin måte å trene intervall på når eg var lei av gamping og kartlesing om sommeren. Pluss innefotball. Var aldri god, men var vill til å løpe. Rask og med rykk. Og ble jo sliten lenge etter de slakke fotballspillerne. Best uten ball er det noe som heter Må bli en ving. Kanskje Valencia med venstre! Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Det blir nok Keane på meg, blanding av han fyren og Giggs vil jeg gjerne tro Endret 7. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 det blir så fort mørkt om vintern Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Spillertype? Defensiv midtbane, pasningsfoten og overblikket til Pirlo, og latskapen til Jan Mølby. Dvs, beveger meg aldri utenfor 5 meter omkrets fra midtsirkelen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Var nok lik Vidic sin evne til å vinne baller, teknikken til Evra og samtidig så hadde jeg foten til Beckham. Spilte mesteparten midstopper/back. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 hm, må vel sammenligne meg selv som en blanding av Neville Og Rafael. God i forsvar og kommer framover når det er ork(en gang per kamp ). God posisjonering, og pasningsikker. Spilt høyreback de 3-4 siste årene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Når det gjelder min spesialitet, så var en høy ball gjennom fra midten, løpe og sette den i mål. Ble egentlig bare dårligere og dårligere for hver sesong da men. Når jeg sist prøvde å spille fotball merket jeg at all teknikk var borte. Var som å bruke venstrefoten. Noen år borte fra fotballen og du mister mye. Derfor jeg har null tro på at Hargreaves vil komme tilbake på toppnivå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Gary Pallister meets Roy Keane. Det sier sitt. Endret 7. januar 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Derfor jeg har null tro på at Hargreaves vil komme tilbake på toppnivå. Hvor lenge er det han har vært ute? Rosicky var vel ute i noe som 18 måneder, og han klarte da det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Ballbehandling er som å sykle, du kan ikke miste det, men du kan bli rusten. Når du trener hver dag som profesjonell fotballspiller får du det tilbake, og det er fullt mulig å gjøre comeback slik som Rosicky. @Genser: Vi skjønner tegninga, kutt ut. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Gary Pallister meets Roy Keane. Det sier sitt. Prøv Roy Keane meets Alan Smith og du har meg. Hyrlen vs meg hadde blitt en monsterfilm på gressmatta. Jason vs Freddy var første tanken som slo meg... Endret 7. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Gary Pallister meets Roy Keane. Det sier sitt. Prøv Roy Keane meets Alan Smith og du har meg. Roy Keane+Vinnie Jones=Meg. Finter som Goliat Siklesæter da, men god på hode, type Jostein Flo. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Spillertype.. Hmm.. Jeg spilte spiss og scorte av og til, men det var søren meg ikke ofte. Scorte nesten hver kamp mot de som alltid vant serien, men nærmest måltørke de andre kampene . Jeg må vel sammenligne meg med Berbatov. Har/hadde definnitivt arrogansen (og de skjeldne målene). Men Wisbatov sier jeg ligner på Huseklepp Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Spillertype.. Hmm.. Jeg spilte spiss og scorte av og til, men det var søren meg ikke ofte. Hvor spiller / spilte du på banen? SpissVar du god (vær ærlig!)? Helt grei, scorte jevnt og trutt Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hehe, underdrev kanskje litt da Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 http://united.no/united/nyheter/nyheter/vidic_ute_i_ti_dager - "Rio Ferdinand skal være to uker unna et comeback." JA, for faen! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som har en god podcast for MUFC supportere som oppdateres regelmessig? Ser LFC, Spurs og Arsenal har slikt liggende på iTunes, mens United sin er flere mnd gammel.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som har en god podcast for MUFC supportere som oppdateres regelmessig? Ser LFC, Spurs og Arsenal har slikt liggende på iTunes, mens United sin er flere mnd gammel.. Jeg lytter titt og ofte til United Rant.Den pleier bli oppdatert 1 gang i uka eller 1 gang før hver kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå