Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller midtstopper, selvom jeg trivest som spiss like godt. Har fysikkentil Drogba, teknikken(og høyden) til Zlatan, avslutteregenskapene til Torres og skuddfoten til Gerrard.

Så derfor er det kanskje rart jeg er midtstopper. Men forklarer hvorfor jeg ender på en god del mål pr.sesong.

;)

Lenke til kommentar
Jeg spiller midtstopper, selvom jeg trivest som spiss like godt. Har fysikkentil Drogba, teknikken(og høyden) til Zlatan, avslutteregenskapene til Torres og skuddfoten til Gerrard.

Så derfor er det kanskje rart jeg er midtstopper. Men forklarer hvorfor jeg ender på en god del mål pr.sesong.

;)

Rart du ikke spiller for selveste Manchester United da. :)

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
@TazDog: Jeg synes du er en super bruker. Det er ikke farlig å ikke være så oppslukt og oppdatert i din alder, det kommer med tiden, stå på! Du har kommet med mye bra.
Tusen takk, Wis. :)
Synes interessen min for United har lagt seg etter sommerferien. Burde følge litt mer, og Latias, du trenger ikke mobbe meg fordi jeg følger så godt med. :(

Slapp av, mobber deg ikke. Lurte bare på hvordan vi kan spille mot Wigan og Arsenal på samme dag, absolutt ikke mobbing det. :wee:

Tenkte ikke i det hele tatt på hvordan. :p Ble faktisk fortalt at de skulle ta fly til London. Da ble jeg liksom overbevist. :p Syk hjerne jeg har. Uansett, noe jeg fant på United.no:

Hull-kampen har fått dato

Diouf har fått nummer. 32.

Mer heder til Giggs.

Lenke til kommentar

Jeg spiller vanligvis ving, har også spilt spiss, men siden jeg i praksis gikk en sesong uten å score mål som spiss så kan vi trygt si at jeg ikke er målfarlig. Jeg kan være enig at det forresten er greit å skille det, for det er viktig at alle trives med tråden, og jeg har ikke noe problem med en Unitedcafè for off-topic, for det har blitt mye av det siden vi i praksis fikk skrive hva vi ville her inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...