Latias Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Midtbane, oftest ving. Hvilken ving er egentlig det samme. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hvem ville du vært i United isåfall? Med posisjonen din. Kanskje et dumt sprsmål. Hehe.EDIT: jeg er selvsagt RIO! Endret 24. mars 2014 av Windows8 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Mest sannsynlig Giggs (selv om jeg bruker høyre). :!: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Midtbane Sentral. Anderson. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg spiller midtstopper, selvom jeg trivest som spiss like godt. Har fysikkentil Drogba, teknikken(og høyden) til Zlatan, avslutteregenskapene til Torres og skuddfoten til Gerrard. Så derfor er det kanskje rart jeg er midtstopper. Men forklarer hvorfor jeg ender på en god del mål pr.sesong. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg spiller midtstopper, selvom jeg trivest som spiss like godt. Har fysikkentil Drogba, teknikken(og høyden) til Zlatan, avslutteregenskapene til Torres og skuddfoten til Gerrard. Så derfor er det kanskje rart jeg er midtstopper. Men forklarer hvorfor jeg ender på en god del mål pr.sesong. Rart du ikke spiller for selveste Manchester United da. Endret 7. januar 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er ganske nærme Tevez i spillestilen, fordi jeg jobber som et lokomotiv gjennom hele kampen og spiller spiss... Dog, scorer sjeldent mål Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Eg hadde vert den nye peter schmeichel Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Schjellin- Har hatt flere tilbud fra Man Utd, men av siden jeg er Liverpool-supporter har jeg måtte takket nei av prinsipp. Venter fortsatt på henvendelse fra Liverpool da. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Smågal: Stemmer, leste noe i VG. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Stopper. Rio/Wes Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Midtbane. Eg er nok mest lik Fletcher. Sikkert derfor eg alltid har likt han. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 @TazDog: Jeg synes du er en super bruker. Det er ikke farlig å ikke være så oppslukt og oppdatert i din alder, det kommer med tiden, stå på! Du har kommet med mye bra.Tusen takk, Wis. Synes interessen min for United har lagt seg etter sommerferien. Burde følge litt mer, og Latias, du trenger ikke mobbe meg fordi jeg følger så godt med. Slapp av, mobber deg ikke. Lurte bare på hvordan vi kan spille mot Wigan og Arsenal på samme dag, absolutt ikke mobbing det. Tenkte ikke i det hele tatt på hvordan. Ble faktisk fortalt at de skulle ta fly til London. Da ble jeg liksom overbevist. Syk hjerne jeg har. Uansett, noe jeg fant på United.no: Hull-kampen har fått dato Diouf har fått nummer. 32. Mer heder til Giggs. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 offensiv høyre/venstre Wing var aldri noen god dribler, men elsker å utfordre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg er ballgutt. Med farten til Blanc. Skuddfoten til Gary Neville. Teknikken til Peter Crough og oversikten til ei jordrotte Men jeg har en jævlig god insats i 5 minutter før jeg blir bært ut med surstoff flaske Endret 7. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hull-kampen har fått dato? Vi har da ikke hatt noen utsatt kamp mot Hull? Slo jo Hull så sent som i romjula, skal vi møte dem igjen nå? Uansett, er jo bare City-kampen som har blitt utsatt? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Ble litt overrasket selv, du. Man kan tydeligvis bestille billetter til kampen også. http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...til_hull_kampen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg spiller vanligvis ving, har også spilt spiss, men siden jeg i praksis gikk en sesong uten å score mål som spiss så kan vi trygt si at jeg ikke er målfarlig. Jeg kan være enig at det forresten er greit å skille det, for det er viktig at alle trives med tråden, og jeg har ikke noe problem med en Unitedcafè for off-topic, for det har blitt mye av det siden vi i praksis fikk skrive hva vi ville her inne. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) spiller overalt bake, er god i taklinger, lese spillet og fart. er ikke særlig god i hodedueller. passe god teknik og skudd. Endret 7. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Posisjoneringen og løpene til Owen, latheten og arrogansen til Berbatov. I tillegg kan jeg avslutte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå