Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

For det første, tusen takk for at du byttet avatar Raste, den du har nå er mye penere. Når det gjelder Berbatov synes jeg han viste seg fra en bedre side mot Wigan. Jeg tror fortsatt at bevegelse foran han er det eneste han trenger for å skinne, noe han hadde i Tottenham, men som ofte er manglende i United. Det blir uansett spennende å se fremover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grandis mild taco, som mystifistisk forsvant fra markedet, knulla meg i kjeften hver gang. Hvorfor fjerne en slik godbit for å senere erstatte den med en tacopizza som smaker AIDS.

Veldig negativ du var da Arch! Du skulle lest kamptråden på søndag, så skulle du sett hvordan jeg tok tapet med fatning og modenhet. Bare spør Jotun og Limbeck...

Har forøvrig fått masse dritt fra Leeds supportere på jobben. Helt jævlig og har fått mye mer stick enn etter Liverpool fadesen, tro det eller ei. "Kan du ordne det og det eller henken? Eller, nei vent - du klarer å gjøre en bedre jobb enn manu' vel?"

Vond uke. Forlanger full oppreisning mot Birmingham, eller diverse spillersalg dagen derpå. (overdriver som vanlig)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Veldig negativ du var da Arch! Du skulle lest kamptråden på søndag, så skulle du sett hvordan jeg tok tapet med fatning og modenhet. Bare spør Jotun og Limbeck...

Synst du taklet selve tapet på en relativt normal måte til å være deg. Var vel mer andre sine meninger du ikke taklet helt etter boka ;)

Lenke til kommentar
Jeg stemte for sosialt snakk her. Limbeck, Game og Points gjorde iallefall det samme, tror majoriteten av United-supportere har stemt for en tråd.

Jeg stemte for to tråder. Jeg har ingenting i mot sosialt snakk i denne tråden, men det er nok andre som leser her inne som ikke kunne gitt mer faen i hvilke personer som har blitt diagnosert med psykiske lidelser og hvilken frossen-pizza som er best. You catch my drift.

Derfor hadde det vært greit å delt det i to tråder.

Lenke til kommentar
Jeg stemte for sosialt snakk her. Limbeck, Game og Points gjorde iallefall det samme, tror majoriteten av United-supportere har stemt for en tråd.

Jeg stemte for to tråder. Jeg har ingenting i mot sosialt snakk i denne tråden, men det er nok andre som leser her inne som ikke kunne gitt mer faen i hvilke personer som har blitt diagnosert med psykiske lidelser og hvilken frossen-pizza som er best. You catch my drift.

Derfor hadde det vært greit å delt det i to tråder.

Så lenge basisen er on-topic ser jeg ingenting galt med litt avsporinger. Men side opp og side ned blir for drøyt. Det er uansett interessen for United vi alle deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...