Corey Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg stemte for sosialt snakk her. Limbeck, Game og Points gjorde iallefall det samme, tror majoriteten av United-supportere har stemt for en tråd. Også?For di at du vet 3 stk som skriver mye i denne tråden stemte på det samme som deg,så gjør det stemmen din mer verdt? Personlig stemte jeg for 2 tråder...Men jeg er vel utenfor "the click". Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Siden vi har fått et helt forum for oss selv kan vi sikkert lage en egen tråd for sosialt/off topic saker. På den måten sparer man denne tråden fra det. Når det er sagt ser jeg ikke problemet. Vi har fått et eget forum med dedikerte tråder og flere andre samletråder. Da er det klart at Café tråden blir mindre brukt til seriøse diskusjoner, den blir ikke brukt til kommentarer under kampene osv. På grunn av dette kommer det sosiale snakket/off topicen lettere frem siden innleggene tidligere ble begravd av innlegg om United (som man nå finner i andre tråder). Nøyaktig hva tråden egentlig skal brukes til utenom typisk "pub-snakk" aner jeg ikke. For min del kan vi godt bruke denne til sosialt snakk, men om det er et stort problem (som det ser ut til at det er for enkelte), burde det være plass til en dedikert tråd til Off-topic snakk. Edit: Jeg stemte for øvrig "Hold det samlet i 1 tråd" og "Nei". Endret 6. januar 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nøyaktig hva tråden egentlig skal brukes til utenom typisk "pub-snakk" aner jeg ikke. Det er akkurat dette eg og lurer litt på. Vi lager jo tråder for alt mulig, hva skal denne tråden da handle om? Tenker generelle united ting og snakk oss supportere mellom. Men det er meg da. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg stemte "Hold det samlet i 1 tråd" og "Nei". Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Synes interessen min for United har lagt seg etter sommerferien. Burde følge litt mer, og Latias, du trenger ikke mobbe meg fordi jeg følger så godt med. Jeg har veldig stor E-penis. Det har du garantert. Det som skjuler seg i RL er eg mer skeptisk på. Vet ikke om dette er postet før: Nyansatt Fergie jr. Endret 6. januar 2010 av TazDog Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Første cupkampen hans blir for øvrig mot Chelsea Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ikke det at jeg er så veldig aktiv her, men jeg følger med i hvert fall. Selv stemte jeg for 1 tråd. Jeg tror det kommer til å bli vesentlig mer stille i kategorien her hvis det blir to forskjellige tråder. Off-topic snakken kommer jo som regel fra et eller annet innlegg som handler om Manchester United eller fotball. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 corey: sikker på at du ikke bare klager fordi avstemningen gikk i mot din mening? Jeg stemte for sosialt snakk i denne tråden Nei,jeg klager ikke pga det. Synes ikke du derimot det er rart at vi har fått totalt 106 stemmer når det som regel er ca.30-40 stk som henger her? Jeg stemte for, skriver ikke altfor mange innlegg, men leser mye, og synes det er hyggelig å ha en livlig tråd. Man har et helt underforum å ta av og dette er Puben. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Bare for å nevne det, siden denne trådens start er det over 100 personer som har 100 innlegg eller mer i den. Det jeg finner spennende er at mange har sagt at det er for mye off topic, men ikke ønsker 2 tråder. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Kanskje de vil bare at folk skal skjerpe seg og skrive mer on topic, men vil fortsatt ha alt i 1 tråd. Er jo ikke så spennende/merkelig vel? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg spiste god pizza tidligere i dag! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg ser ikke helt problemet, og til deg, Corey. Poenget er at jeg ville trekke frem brukere som bidrar på dette forumet som har stemt frem ved navn, og jeg er ganske sikker på at en majoritet av United-supporterene har stemt det frem. Vi har en hel egen kategori. Jeg ser virkelig ikke problemet med at tråden vår blir brukt til sosialsnakk, det er trossalt ikke så mye annet å diskutere her. Hvis du ikke liker det så kan du jo bare la være å lese off-topicen. Flertallet har uansett talt, virker for meg som du bare sutrer fordi ting ikke gikk din vei, er det ikke flertallet som bør få bestemme, eller er din stemme viktigere enn andres? HVa slags pizza, genser? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg ser ikke helt problemet, og til deg, Corey. Poenget er at jeg ville trekke frem brukere som bidrar på dette forumet som har stemt frem ved navn, og jeg er ganske sikker på at en majoritet av United-supporterene har stemt det frem. Vi har en hel egen kategori. Jeg ser virkelig ikke problemet med at tråden vår blir brukt til sosialsnakk, det er trossalt ikke så mye annet å diskutere her. Hvis du ikke liker det så kan du jo bare la være å lese off-topicen. Flertallet har uansett talt, virker for meg som du bare sutrer fordi ting ikke gikk din vei, er det ikke flertallet som bør få bestemme, eller er din stemme viktigere enn andres? HVa slags pizza, genser? Please! Sutrer?Finn et innlegg hvor du finner et eneste snev av sutring!Eneste jeg la vekt på var at jeg syntes det var rart at det var usedvanlig mange som hadde stemt(noe kloffsk mer eller mindre bekreftet,altough han er jo en liten luring),noe Alastor klarnet mer eller mindre opp i.At flertallet har bestemt er ikke noe å gjøre noe med,selv om det gikk imot mitt ønske. At du ikke greier debattere uten å namedroppe alle som har samme syn som deg,får vel heller bli din sak.Bare hold deg for god for det i fremtiden,ettersom du har taleevnen til det. Edit:La meg omformulere meg,for det var skarpere sagt enn intensjonen egentlig var.At du debatterer med å namedroppe,får bli din sak,men du har taleevnen til å holde deg for god til det. Lar ovennevnte stå som et godt/dårlig eksempel. Endret 6. januar 2010 av Corey Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Også?For di at du vet 3 stk som skriver mye i denne tråden stemte på det samme som deg,så gjør det stemmen din mer verdt? Personlig stemte jeg for 2 tråder...Men jeg er vel utenfor "the click". Håper virkelig ikke forumet oppfattes som en "click" utenfra. Jeg personlig skriver som jeg alltid har gjort, uansett hvem jeg skriver til og slik håper jeg andre tenker også. Jeg er ikke for at dette skal bli et kjerne-guttagrei forum, som ikke inkluderer alle og enhver. Bare positivt at mange brukere etterhvert har blitt bedre kjent via andre kanaler osv, men det er viktig at det ikke blir en ”alle mot en” mentalitet – der man passer ryggen til kompisene sine. Nå er ikke du, Corey, fersk her inne heller, så kan nok skrive på flere sine vegne at du anses som en positiv bruker, så hva du skriver har noe å si. Konklusjonen min er at stemmene våre er ikke verdt mer enn din, la oss være enig om det. Syntes vi kan slette pollen og heller ta en real diskusjon om det, så kan de som ikke skriver sin sak heller bare ha det så godt. TazDog: Hang in there! Ikke bry deg om hva andre skriver, bare kos deg med fotball og United du. Jeg syntes du virker moden og reflektert til alderen din å være Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Tok det du hadde skrevet så langt skarpere og i et annet tonefall enn det du sikkert nevnte, ser at jeg gjorde en feil. Poenget mitt var bare å få frem at jeg tror en stor del av brukerene av tråden ønsker å kunne gli sosialt, det vil nok heller ikke være fullt så drøyt som nå med tiden, men når vi spiller som dette så blir det ikke så mye positivt skrevet. Det er iallefall ingen "click" her på forumet. De fleste finner alle småfeil jeg gjør eller argumenterer mot meningene mine hele tiden. @TazDog: Jeg synes du er en super bruker. Det er ikke farlig å ikke være så oppslukt og oppdatert i din alder, det kommer med tiden, stå på! Du har kommet med mye bra. Endret 6. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Håper virkelig ikke forumet oppfattes som en "click" utenfra. Jeg personlig skriver som jeg alltid har gjort, uansett hvem jeg skriver til og slik håper jeg andre tenker også. Jeg er ikke for at dette skal bli et kjerne-guttagrei forum, som ikke inkluderer alle og enhver. Bare positivt at mange brukere etterhvert har blitt bedre kjent via andre kanaler osv, men det er viktig at det ikke blir en ”alle mot en” mentalitet – der man passer ryggen til kompisene sine. Nå er ikke du, Corey, fersk her inne heller, så kan nok skrive på flere sine vegne at du anses som en positiv bruker, så hva du skriver har noe å si. Konklusjonen min er at stemmene våre er ikke verdt mer enn din, la oss være enig om det. Kommentaren min med "the click" var vel egentlig for å få fram et billig poeng.Tror og håper ikke at denne tråden blir oppfattet på andre måter. Forøvrig legges herved debatten ang. pollen død fra min side.Flertallet har stemt og det er vel en brakseier.Hadde jeg bodd i Iran hadde det derimot vært andre boller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Synes interessen min for United har lagt seg etter sommerferien. Burde følge litt mer, og Latias, du trenger ikke mobbe meg fordi jeg følger så godt med. Slapp av, mobber deg ikke. Lurte bare på hvordan vi kan spille mot Wigan og Arsenal på samme dag, absolutt ikke mobbing det. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 *** Lei av å blir lurt, lalalala, lei av å bli lurt, så lei... *** Leeds? give me a break. Kva skal vi med 5-0 mot Wigan når vi ikkje klarar å score mot Leeds? Leeds? Leeds for faen! "United odds on to end sesong without silverware" Las eg i ei eller anna britisk nettavis for ikkje så mange dagane sidan, og det kan det jo godt vere mykje sanning i. Vi vil slite med å vinne Pl, sjølv om at sjansen framleis er der i høgste grad. Vi vil slite med å vinne ligacupen, ettersom vi vil stille med eindel reservelagsspelarar og juniorar medan City og Macini MÅ slå United og vil stille med alt dei eig og har. CL er alltid vanskeleg og tre finaler på rad er veldig usannsynlig. Så var det FA-cupen, der vi vann 10-0 i helga, den har vi jo muligens sjans på.. Dei siste setningane kan jo muligens virke ein smule pessimistiske, og det er dei nok også, men det er likevel ikkje alt som er så mørkt som det høyrest ut til. Vi er trass alt Manchester United, ein klubb som altfor ofte gjer ting ingen skulle tru, og med eit "poff" her, eller eit "pang" der, så har vi plutselig vunne noko likevel, og gjort det rimelig respektabelt sjølv på tross av store skadeproblemer og ei massiv gjeld. Mitt stalltips i forhold til nye spelarar i dette overgangsvindauget, er at det mest truleg ikkje blir nokre nye spelarar. Iallefall ikkje dersom vi ikkje plutseleg må erstatte ein særs viktig forsvarsspelar og må hente inn Amund Skiri for å ha nok dekning resten av sesongen. Vi skal snart slå Birmingham borte, og deretter det første laget som slo oss i ligaen denne sesongen. Så får vi sjå om vi kan få noko ut av to kampar i ligacupen mot eit Shitty-lag som desperat må ha ein tittel, for at ikkje Sjeik ben Redik Fy Fasan skal finne ut at han eigentleg ikkje er så interessert i fotball, og om vi kan halde Arsenal bak oss etter ein vanskeleg kamp mot ungfolar på Emirates. Om vi skulle komme gjennom januar, som berre har fem kampar på programmet og fortsatt er innanfor eit par poengs rekkevidde av Chelsea, så kan jo alt skje. Det er dei kommande månadane som avgjer korleis Manchester United skal ende 09/10 sesongen. Ein 10-0 siger mot Leeds var dessverre ikkje nok til å ta seg vidare i FA-cupen, men United vil bestå. Keep that red flag flying lads. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Har sittet inne på United.no forumet i dag på skolen og leste noen ordentlige innlegg om Berbatov noe som jeg er veldig enig i. Noen av folkene der har mistet troen på Berbatov noe som jeg også begynner å gjøre. Han bremser opp spillet i angrepspillet i endel situasjoner, dårlig en vs en situasjoner da han er treg noe som ikke blir bedre mtp. alderen. Samtidig så virker det ut som skuddbeinet og hodespillet ikke er av ordentlig klasse. Ca. 300 millioner kostet Berbatov da han kom til klubben for 1 og en halv sesong siden. Nå har fyren fått nok tid, og det kan ingen si noe på. Leste en fin artikkel at Berbatov har fem mnd å bevise på at han er rett mann. Dette kan jeg være enig med, har han ikke blomstret før sesongslutt kan vi godt selge han i sommer om vi kan få inn en kvalitetspiss som f.eks David Villa. Dog, så håper jeg ingen mistforstår meg nå. Jeg liker Berbatov og han har touch og overblikk i ren klasse, men det holder ikke. Dessverre... Endret 6. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Berbatov has five months... Time is starting to run out for Dimitar Berbatov. Caught in the crossfire of Sir Alex Ferguson’s all-encompassing fury following Manchester United’s 1-0 defeat to Leeds, the Bulgarian striker is arguably the highest-profile of the seven players likely to be dropped for Wednesday’s Carling Cup semi-final against Manchester City. It may be a seminal moment in Berbatov’s Old Trafford career: is this the beginning of the end, or merely a public dressing down? An outrageously talented player, Berbatov first came to the attention of English observers with a goal for Bayer Leverkusen against Liverpool in the Champions League quarter-finals in 2001. His languid style, exquisite touch and prodigious finishing marked him out as a potential superstar, and both Arsenal and Manchester United came close to signing him before he eventually completed a £10.9million move to Tottenham in 2006. It was love at first sight. Berbatov scored on his Premier League debut against Sheffield United and went on to form one of the top-flight’s most impressive strike partnerships alongside Robbie Keane. At times unplayable, Berbatov finished his first season in English football with 23 goals in all competitions, plus 11 assists, and was named in the PFA Team of the Season. His second season at White Hart Lane was similarly impressive, once again finishing with 23 goals and 11 assists in all competitions. Arsene Wenger compared the Bulgarian to Thierry Henry, and he appeared to be on the way to becoming one of the Premier League’s most formidable forwards. But his £30.75million move to United in September 2008 has seemingly stunted his progress. Despite winning the Premier League in his first season at Old Trafford, the Bulgarian was a distinct disappointment. Berbatov scored 13 goals in 44 games and his languid style – seen by some as laziness – did not sit well with United fans, especially when compared to his effervescent strike partner, Wayne Rooney. He also drew particular criticism for his dreadful missed penalty against Everton in the FA Cup semi-final shoot-out, when he shuffled up to the ball and rolled it towards the bottom corner, only for Tim Howard to make the simplest of saves. It was a moment that seemed to define a difficult first season for Berbatov. If anything, this term has been even more of a disappointment for the Bulgarian. Six goals in 23 appearances points to a player not at ease in his surroundings. Berbatov has had his settling in period, but seems to be in retrograde. Shorn of Cristiano Ronaldo, United have needed more from their £30million striker this term, but he is increasingly starting to resemble a rabbit caught in the headlights. Ferguson’s ruthlessness is what makes him great: he does not persist with underperforming players for long. Dropped from the team for the Carling Cup semi-final against Manchester City, and consistently struggling for form when his team-mates need him most, Berbatov seems to be careering towards the Old Trafford exit door. He may have just five more months to save his Manchester United career. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå