Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

I forhold til denne avstemmingen,hvordan vet vi hvem som stemmer her?Jeg velger å tro at majoriteten av di som henger i denne tråden henger her for å diskutere MUFC.Hvordan kan det da ha seg at vi har totalt 106 stemmer når vi bare har 35 innlegg i supporterprofiltråden?For alt jeg vet kan andre lags fans stemme det som passer dem best!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har stemt.

Nettopp...Det bekrefter jo akkurat det jeg vil frem til.En slik avstemming blir helt feil hvis også Liverpool supportere og Chelsea supportere osv skal få lov til å bestemme hvordan ståa skal være i denne tråden!

For at denne "avstemmingen" skal være 100% kommer jeg med et forslag om at di som har lagt en supporterprofil,stemmer i en egen tråd.

Man stemmer via innlegg,istedenfor en meningsløs åpen poll!

Endret av Corey
Lenke til kommentar
I forhold til denne avstemmingen,hvordan vet vi hvem som stemmer her?Jeg velger å tro at majoriteten av di som henger i denne tråden henger her for å diskutere MUFC.Hvordan kan det da ha seg at vi har totalt 106 stemmer når vi bare har 35 innlegg i supporterprofiltråden?For alt jeg vet kan andre lags fans stemme det som passer dem best!

Sier noe der, avstemningen sier ikke en deam shit, null system. Jeg syns vi ska drite i va avstemninger sier og heller høre på majoriteten av UNITED-SUPORTERE ! Aight guys ? :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg har stemt.

Nettopp...Det bekrefter jo akkurat det jeg vil frem til.En slik avstemming blir helt feil hvis også Liverpool supportere og Chelsea supportere osv skal få lov til å bestemme hvordan ståa skal være i denne tråden!

For at denne "avstemmingen" skal være 100% kommer jeg med et forslag om at di som har lagt en supporterprofil,stemmer i en egen tråd.

Man stemmer via innlegg,istedenfor en meningsløs åpen poll!

Nuvel. Jeg skriver da i denne tråden (både United-relatert og off topic) betraktelig mer enn mange av supporterne deres.

Du trenger ikke å være United-supporter for å diskutere i United-kategorien, vettu.

Lenke til kommentar
Nuvel. Jeg skriver da i denne tråden (både United-relatert og off topic) betraktelig mer enn mange av supporterne deres.

Du trenger ikke å være United-supporter for å diskutere i United-kategorien, vettu.

Så det du sier er at vi ikke skal bestemme selv hvordan vi har det i egen tråd?

Vi setter selvfølgelig pris på innspill vil jeg tro,men akkurat i en avstemming så mener jeg at en stemme fra et annet lags supporter ikke skal bety noe.

Lenke til kommentar

Du skal få låv til å ikke være united suporter, men du kan nå skrive unitedrelaterte saker ! ^^ :dontgetit:

Lenke til kommentar
corey: sikker på at du ikke bare klager fordi avstemningen gikk i mot din mening?

Jeg stemte for sosialt snakk i denne tråden

Nei,jeg klager ikke pga det.

Synes ikke du derimot det er rart at vi har fått totalt 106 stemmer når det som regel er ca.30-40 stk som henger her?

Lenke til kommentar
corey: sikker på at du ikke bare klager fordi avstemningen gikk i mot din mening?

Jeg stemte for sosialt snakk i denne tråden

Nei,jeg klager ikke pga det.

Synes ikke du derimot det er rart at vi har fått totalt 106 stemmer når det som regel er ca.30-40 stk som henger her?

Joda. Det er litt rart.

Altså, vi kan godt stemme på nytt der vi avlegger stemmer i et inlegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...