Corey Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 I forhold til denne avstemmingen,hvordan vet vi hvem som stemmer her?Jeg velger å tro at majoriteten av di som henger i denne tråden henger her for å diskutere MUFC.Hvordan kan det da ha seg at vi har totalt 106 stemmer når vi bare har 35 innlegg i supporterprofiltråden?For alt jeg vet kan andre lags fans stemme det som passer dem best! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har stemt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 For alt jeg vet kan andre lags fans stemme det som passer dem best! Er nok det som er saken her også. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg har stemt. Nettopp...Det bekrefter jo akkurat det jeg vil frem til.En slik avstemming blir helt feil hvis også Liverpool supportere og Chelsea supportere osv skal få lov til å bestemme hvordan ståa skal være i denne tråden! For at denne "avstemmingen" skal være 100% kommer jeg med et forslag om at di som har lagt en supporterprofil,stemmer i en egen tråd. Man stemmer via innlegg,istedenfor en meningsløs åpen poll! Endret 6. januar 2010 av Corey Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 I forhold til denne avstemmingen,hvordan vet vi hvem som stemmer her?Jeg velger å tro at majoriteten av di som henger i denne tråden henger her for å diskutere MUFC.Hvordan kan det da ha seg at vi har totalt 106 stemmer når vi bare har 35 innlegg i supporterprofiltråden?For alt jeg vet kan andre lags fans stemme det som passer dem best! Sier noe der, avstemningen sier ikke en deam shit, null system. Jeg syns vi ska drite i va avstemninger sier og heller høre på majoriteten av UNITED-SUPORTERE ! Aight guys ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har stemt. Nettopp...Det bekrefter jo akkurat det jeg vil frem til.En slik avstemming blir helt feil hvis også Liverpool supportere og Chelsea supportere osv skal få lov til å bestemme hvordan ståa skal være i denne tråden! For at denne "avstemmingen" skal være 100% kommer jeg med et forslag om at di som har lagt en supporterprofil,stemmer i en egen tråd. Man stemmer via innlegg,istedenfor en meningsløs åpen poll! Nuvel. Jeg skriver da i denne tråden (både United-relatert og off topic) betraktelig mer enn mange av supporterne deres. Du trenger ikke å være United-supporter for å diskutere i United-kategorien, vettu. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det betyr ikke at mange "ikke United supportere" har stemt det som passer dem selv best. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg stemte på mer opp-topic. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nuvel. Jeg skriver da i denne tråden (både United-relatert og off topic) betraktelig mer enn mange av supporterne deres. Du trenger ikke å være United-supporter for å diskutere i United-kategorien, vettu. Så det du sier er at vi ikke skal bestemme selv hvordan vi har det i egen tråd? Vi setter selvfølgelig pris på innspill vil jeg tro,men akkurat i en avstemming så mener jeg at en stemme fra et annet lags supporter ikke skal bety noe. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nuvel. Jeg skriver da i denne tråden (både United-relatert og off topic) betraktelig mer enn mange av supporterne deres. Du trenger ikke å være United-supporter for å diskutere i United-kategorien, vettu. Du skal få låv til å ikke være united suporter, men du kan nå skrive unitedrelaterte saker ! ^^ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Mine stemmer, selv om jeg ikke har en supporterprofil... Skal RedCafé inneholde både Unitedprat og sosialt snakk, eller burde de skilles i 2 tråder? Hold det samlet i 1 tråd Er det for mye off topic i RedCafé nå? Ja Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Mine stemmer, selv om jeg ikke har en supporterprofil... Skal RedCafé inneholde både Unitedprat og sosialt snakk, eller burde de skilles i 2 tråder? Hold det samlet i 1 tråd Er det for mye off topic i RedCafé nå? Ja Fint, godt forbilde ! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) corey: sikker på at du ikke bare klager fordi avstemningen gikk i mot din mening? Jeg stemte for sosialt snakk i denne tråden Endret 6. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 corey: sikker på at du ikke bare klager fordi avstemningen gikk i mot din mening? Jeg stemte for sosialt snakk i denne tråden Nei,jeg klager ikke pga det. Synes ikke du derimot det er rart at vi har fått totalt 106 stemmer når det som regel er ca.30-40 stk som henger her? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1189986 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg stemte for sosialt snakk her. Limbeck, Game og Points gjorde iallefall det samme, tror majoriteten av United-supportere har stemt for en tråd. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg stemte for sosialt snakk her. Limbeck, Game og Points gjorde iallefall det samme, tror majoriteten av United-supportere har stemt for en tråd. +1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 corey: sikker på at du ikke bare klager fordi avstemningen gikk i mot din mening? Jeg stemte for sosialt snakk i denne tråden Nei,jeg klager ikke pga det. Synes ikke du derimot det er rart at vi har fått totalt 106 stemmer når det som regel er ca.30-40 stk som henger her? Joda. Det er litt rart. Altså, vi kan godt stemme på nytt der vi avlegger stemmer i et inlegg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg stemte for sosialt snakk her. Limbeck, Game og Points gjorde iallefall det samme, tror majoriteten av United-supportere har stemt for en tråd. Und ich! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå