Smågal Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror de fjerner trykk på G-sport bla. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bruk strykejern og riv av. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei. Har en kompis med en United drakt som gjerne ønsker og fjerne Navne trykket. Noen som vet hvordan man gjør det? Har prøvd og rive det av, men det gikk ikke.. La meg gjette: Er det 32 Tevez som skal av? Har en Liverpool-kompis som ville gjøre det samme med Owen-drakta si da han gikk til United. Han fikk det ikke til heller, så han valgte å brenne drakta istedet. Korrekt Brenne den blir vell uaktuelt. Får si til han at han kan henge den opp på veggen med tevez vend innover Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ... en god grunn til å ikke putte navn på ryggen som man ikke er 100% sikre forblir/forble i klubben. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jepp. Eg har: Berba Giggs Scholes Vidic (usikker? ) Owen (måtte berre ha han også) Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Berba kan godt finne på å gå tilbake til Spurs, Vidic må slutte å gnåle om han skal forbli og Owen har du vel bare fordi han er Owen. Berba kan vel egentlig finne på å gå til Chelsea eller ManC, tror jeg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Riktig, Owen har eg berre kjøpt for å bruka om han skårer mot L'pool. Men må innrømma at det var godt å bruka den ettere City kampen også. Vidic trur eg blir, og tviler på at Berba går til Chelsea. Rettare sagt, tviler på at Chelsea vil ha han. City er vel meir aktuelt. Edit: Leif Endret 5. januar 2010 av Wackee Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei. Har en kompis med en United drakt som gjerne ønsker og fjerne Navne trykket. Noen som vet hvordan man gjør det? Har prøvd og rive det av, men det gikk ikke.. La meg gjette: Er det 32 Tevez som skal av? Har en Liverpool-kompis som ville gjøre det samme med Owen-drakta si da han gikk til United. Han fikk det ikke til heller, så han valgte å brenne drakta istedet. Korrekt Brenne den blir vell uaktuelt. Får si til han at han kan henge den opp på veggen med tevez vend innover Du har ikke lyst til å være litt kreativ da? Skrive pity the fool eller noe? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei. Har en kompis med en United drakt som gjerne ønsker og fjerne Navne trykket. Noen som vet hvordan man gjør det? Har prøvd og rive det av, men det gikk ikke.. La meg gjette: Er det 32 Tevez som skal av? Har en Liverpool-kompis som ville gjøre det samme med Owen-drakta si da han gikk til United. Han fikk det ikke til heller, så han valgte å brenne drakta istedet. Dette problemet har jeg også med et par drakter. Den ene er den sorte bortedrakta fra 2007 med Tevez og den hvite bortedrakta fra året før med Saha. Ellers er jeg rimelig happy med samtlige andre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Du er rimelig korka hvis du som Liverpool-supporter velger å brenne drakta di når spilleren har gått til en annen klubb. Jeg hadde aldri brent en United-drakt, uavhengig av hvem som var bakpå. Det er som å brenne ditt eget lands flagg. EDIT: Fikset typo Endret 5. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Man brenner ikke drakta til laget en elsker. Punktum. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har en venn som har Liverpool drakt med Owen, han sliter med å finne ut hva han skal gjøre med den :!: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Veldig fornøyd med at kampen mot City ble utsatt. Sånn som vi spiller mot dagen, gleder jeg meg på ingen måte til noen kamper lengre. Føler at vi kommer til å tape uansett hvem vi spiller mot. Litt som vår-sesongen 09, etter 1-4 tapet mot Liverpool. Men, United i tykt og tynt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis det er sånn at det er en mindre sjangse for å vi vinner neste kamp så er jeg usikker på at det er bra at City kampen ble utsatt. Vil heller tape den eller neste PL kamp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Spør du Limbeck? Du vil heller vinne en kamp i LC og tape terreng i PL? Valget er veldig enkelt for de fleste her inne tror eg selv om det er City United møter i LC. Er uansett enig i at det var greit med enda flere dager mellom forrige og neste kamp. Så kan de få opp moralen litt i laget. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Får vel kaste meg inn i denne tråden. På tide å følge lager jeg elsker mer enn jeg har gjort de siste årene. Har dessverre måtte si opp Viasat Gull-pakka, men har i hvert fall Canal + (Premier League) enda. Hvem sender Ligacupen? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Får vel kaste meg inn i denne tråden. På tide å følge lager jeg elsker mer enn jeg har gjort de siste årene. Har dessverre måtte si opp Viasat Gull-pakka, men har i hvert fall Canal + (Premier League) enda. Hvem sender Ligacupen? Det får du sett på Canal + Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bare FA-Cup (og den er jo ikke veldig spennende fremover) og Champions League (om det ikke sendes på Viasat 4) man går glipp av da Men med PCen koblet til TV'en har jeg kanskje mange interessante muligheter? Tv Ants holder ikke mål Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Champions League ser man jo på pub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå