Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kjedelig for et såpass bra lag som United å ha et problem som det er vanskelig å sette fingen på. Spissproblemet er kanskje det største? Er ikke Solskjær spilleklar egentlig? Han er jo perfekt i slike kamper som i dag.

9315118[/snapback]

United har så mange målscorere at det skal egentlig ikke være et problem. Problemet er mye slurv og litt uflaks. Det defensive er strålende.

 

edit: Nei ærede Owen Hargreaves var klart banens beste. Evra var oppfordrende og frisk, men gjorde også mye tull.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå står vi forran en hjemmekamp mot Spurs. Spurs har også problemer, det løsna litt mot Derby, men jeg tror Derby går bent ned igjen.

 

Det jeg håper nå er at fansen ikke snur ryggen til dem. Vi blir ikke et dårlig lag over natta, noe spillet også viser. Jeg håper at fansen støtter spillerene fullstendig og viser at de er bak dem. Håper de viser dem at vi står sammen selv om livet er helvete.

 

Glory glory Man United. Vi kommer alltid tilbake.

Lenke til kommentar

Mangel på spisser og mangel på selvtillit hos de offangsive spillerene vi har synest jeg er det store problemet. Vi må huske at spissene spiller sin rolle selv om midtbanen scårer. Tevez er i en tilpasnings periode enda og han blir også litt lett som enslig spiss mot et krigende forsvar. To spisser hadde vert flott, men hvem sammen med Tevez? Nani?

Lenke til kommentar

<Tror dere Fergie gir seg hvis dere ryker i serien?

 

Ikke om bare serien ryker. Gjør vi en god innsats om kommer oss på andre så tror jeg ikke Fergie sparkes. selv om det ikke går i andre turneringer heller.

 

Men hvis vi mister CL plass for eks. så kan han ryke.

 

Et annet spørsmål er om han gir seg da. Han har sagt at han gjør det på kort varsel

Lenke til kommentar
Ser ikke så ille ut lenger nå guttah? Ser ut til at Liverpool kan fikse 3 poeng mot Chelsea nå, så da er det faktisk "bare" 4 poeng opp. Null stress.

9315444[/snapback]

 

Har du glemt Liverpool? De virker skummelt sterke.

9315465[/snapback]

 

Jo nå ja.

 

Men bare vent til Champions League starter. Da blir det 100% fokus på det, og ikke noe PL. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...