Ol'H Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Kjedelig for et såpass bra lag som United å ha et problem som det er vanskelig å sette fingen på. Spissproblemet er kanskje det største? Er ikke Solskjær spilleklar egentlig? Han er jo perfekt i slike kamper som i dag. 9315118[/snapback] United har så mange målscorere at det skal egentlig ikke være et problem. Problemet er mye slurv og litt uflaks. Det defensive er strålende. edit: Nei ærede Owen Hargreaves var klart banens beste. Evra var oppfordrende og frisk, men gjorde også mye tull. Endret 19. august 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Nå står vi forran en hjemmekamp mot Spurs. Spurs har også problemer, det løsna litt mot Derby, men jeg tror Derby går bent ned igjen. Det jeg håper nå er at fansen ikke snur ryggen til dem. Vi blir ikke et dårlig lag over natta, noe spillet også viser. Jeg håper at fansen støtter spillerene fullstendig og viser at de er bak dem. Håper de viser dem at vi står sammen selv om livet er helvete. Glory glory Man United. Vi kommer alltid tilbake. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Hvis vi ser på fjorårsesongen så ser vi jo at vi ikke sliter med målscorere akkurat, selvom vi bare har en spiss for tiden. Konsentrasjon foran målet er nok det som trengs, for ellers er vi jo så mye bedre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 8poeng på en hel sesong er ikke mye, men da må det snu snart! Å snu skikkelig også. Men vi kan alltids ta en Liverpool og satse på CL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Men vi kan alltids ta en Liverpool og satse på CL 9315172[/snapback] Funket for oss Tror dere Fergie gir seg hvis dere ryker i serien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Nå bør vi snart begynne å få noe til... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Mangel på spisser og mangel på selvtillit hos de offangsive spillerene vi har synest jeg er det store problemet. Vi må huske at spissene spiller sin rolle selv om midtbanen scårer. Tevez er i en tilpasnings periode enda og han blir også litt lett som enslig spiss mot et krigende forsvar. To spisser hadde vert flott, men hvem sammen med Tevez? Nani? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Synes de spilte fin fotball til tider, men å score, nei det skal ikke skje. Virker meget ukonsentrert foran mål ;( Off, nei.. Nå må hellet snu, hatt nok i mot oss nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 <Tror dere Fergie gir seg hvis dere ryker i serien? Ikke om bare serien ryker. Gjør vi en god innsats om kommer oss på andre så tror jeg ikke Fergie sparkes. selv om det ikke går i andre turneringer heller. Men hvis vi mister CL plass for eks. så kan han ryke. Et annet spørsmål er om han gir seg da. Han har sagt at han gjør det på kort varsel Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Fergie sparkes nok aldri. Tror heller ikke han gir seg hvis vi ikke vinner. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Herregud, her debatteres det om en av verdens mest suksessfulle fotballmanagere skal sparkes? Man UTD ledelsen har gitt Fergie livstidskontrakt og jeg tror ikke han gir seg før etter en heidundrandes sesong. No question about it. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Han kommer ikke til å få sparken uansett hvor dårlig vi gjør det. Når Fergie gir seg kommer det til å være fullt og helt opp til ham, ikke noe styre bestemmer. Håper og tror Fergie ikke gir seg før neste gang vi triumferer på toppen av tabellen i mai. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Jaja, da setter jeg min lit til Pool så de kan redde Premier League tittelen vår nå. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Det er forstsatt rimelig lenge igjen av sesongen. Ting snur meget fort i fotball så Man U har jo fortsatt sjanse til å vinne. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Nå kan det bare gå en vei, og det er opp. Uflaksen er brukt opp nå og Spurs skal gruses i neste runde. Hargreaves var fantastisk. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Ja, jeg ble overrasket da jeg så Hargreaves i startoppstillingen - trodde han var skadet. Det gjorde ikke mye mindre heller at han gjorde en veldig god defensiv jobb. Jeg liker Hargreaves. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Ser ikke så ille ut lenger nå guttah? Ser ut til at Liverpool kan fikse 3 poeng mot Chelsea nå, så da er det faktisk "bare" 4 poeng opp. Null stress. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Ser ikke så ille ut lenger nå guttah? Ser ut til at Liverpool kan fikse 3 poeng mot Chelsea nå, så da er det faktisk "bare" 4 poeng opp. Null stress. 9315444[/snapback] Har du glemt Liverpool? De virker skummelt sterke. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Ser ikke så ille ut lenger nå guttah? Ser ut til at Liverpool kan fikse 3 poeng mot Chelsea nå, så da er det faktisk "bare" 4 poeng opp. Null stress. 9315444[/snapback] Har du glemt Liverpool? De virker skummelt sterke. 9315465[/snapback] Jo nå ja. Men bare vent til Champions League starter. Da blir det 100% fokus på det, og ikke noe PL. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Liverpool er sterke i år ja, men "dessverre" tror jeg de utover sesongen vil begynne å rote bort poeng jevnt og trutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå