Limbeck Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Le så mye dere vil av England, men Norge er ikke noe mer forberedt selv. Snømåkingsbudsjettet har gått til andre ting, så vi står her med skjegget i postkassa når snøen kommer. Oslo ja. Skulle til å se det samme. Brun: hahaha! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Faktisk ikke så verst i Oslo. Ikke noe snø på veiene. Man kan jo ikke bare smelte den, så det finnes mange høye snøhauger overalt, men slik er det vel overalt? Btw, akkurat slik snakk jeg egentlig ikke vil ha i denne tråden. Så lett å spore av, men det er dere som ville ha litt off-topic i tråden så... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Her jeg bor er det jævlig mye snø. Bingo om bilen kommer seg ut på hovedveien uten å spinne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Latias: Man kan dumpe den på havet Men er kanskje ikke overalt i Oslo det er så praktisk, eller miljøvennlig (må vel noen lastebiler til). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Latias: Man kan dumpe den på havet Men er kanskje ikke overalt i Oslo det er så praktisk, eller miljøvennlig (må vel noen lastebiler til). For Oslo er en øy med hav rundt seg overalt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ehh, nei? Det har jeg da vitterlig ikke sagt heller. Men det går an å bli kvitt snøen hvis man absolutt må. Dere har, så vidt jeg vet, en ganske stor havn... Endret 5. januar 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Man samler snøen i gigantiske dynger. I fjor smeltet ikke en av de før langt ut på sommeren, hvis det ikke var høsten. Litt latterlig at man utsetter en kamp pga. litt snø. Sak fra i fjor om snøfjellet Endret 5. januar 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er tempen hos dere i sør a? I dag var det ikke så ille. Kun -17 her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Har denne vert oppe før? Giggs ble "BBC Sports Personality of the Year" Er dette en stor ting? Har hørt litt lite om den prisen http://www.premierleague.com/page/Magazine...1908149,00.html Endret 5. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Trur det blei nemnt. Eg vann hvertfall 200,- på det. Var 20 i odds på at han blei vinnar, og eg satsa 10,- @Jefecito: Her er det kun -10. Var på fjellet å sto på snowboard i helga, -31 grader. Det var litt kaldt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Nevn noen andre nominerte da Jenson Button var vist med. God konkurent det Endret 5. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Har denne vert oppe før? Giggs ble "BBC Sports Personality of the Year" Er dette en stor ting? Har hørt litt lite om den prisen http://www.premierleague.com/page/Magazine...1908149,00.html De prata med Jenson Button på Top Gear, han kom på andreplass, men vant Top Gears "Fake Smile of the Year" Men det er vel ikke noe så monsterpris, omtrent som årets utøver på Idretsgallaen til NRK? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Husker ikkje heilt. Men favouritten var vel ein formel-1 køyrar så vidt eg veit. Gje meg 2 minutt. "Ryan Giggs, the Manchester United and Wales footballer, has been named the BBC Sports Personality of the Year for 2009. The 36-year-old beat off competition from Jenson Button, the reigning Formula One world champion who came second, and Jessica Ennis, the world heptathlon champion, who came third." Kilde Endret 5. januar 2010 av Wackee Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 @Jefecito: Her er det kun -10. Var på fjellet å sto på snowboard i helga, -31 grader. Det var litt kaldt Hehe, tviler ikke. Opplevd godt over -30 ved flere anledninger og vil aller helst ikke gjøre det igjen. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hei. Har en kompis med en United drakt som gjerne ønsker og fjerne Navne trykket. Noen som vet hvordan man gjør det? Har prøvd og rive det av, men det gikk ikke.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Husker ikkje heilt. Men favouritten var vel ein formel-1 køyrar så vidt eg veit. Gje meg 2 minutt. "Ryan Giggs, the Manchester United and Wales footballer, has been named the BBC Sports Personality of the Year for 2009. The 36-year-old beat off competition from Jenson Button, the reigning Formula One world champion who came second, and Jessica Ennis, the world heptathlon champion, who came third." Kilde Button ja. litt merkelig at han ikke vant siden han har gjort veldig mye mere internasjonalt enn Giggs Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Han vann fordi han har 11 titler med Manchester United, har flest kampar for klubben. Han har også rekorden i PL om flest "appearances" (bah, kva heiter det på norsk? ) uansett klubb, står det i begrunninga. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Antall kamper btw... Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hei. Har en kompis med en United drakt som gjerne ønsker og fjerne Navne trykket. Noen som vet hvordan man gjør det? Har prøvd og rive det av, men det gikk ikke.. La meg gjette: Er det 32 Tevez som skal av? Har en Liverpool-kompis som ville gjøre det samme med Owen-drakta si da han gikk til United. Han fikk det ikke til heller, så han valgte å brenne drakta istedet. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Antall kamper btw... Haha, sjølvsagt! Får sånn blackout når det gjelder å finne det norske ordet av og til - merkelege greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå