Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk ikke så verst i Oslo. Ikke noe snø på veiene. Man kan jo ikke bare smelte den, så det finnes mange høye snøhauger overalt, men slik er det vel overalt?

Btw, akkurat slik snakk jeg egentlig ikke vil ha i denne tråden. Så lett å spore av, men det er dere som ville ha litt off-topic i tråden så...

Lenke til kommentar
Har denne vert oppe før? Giggs ble "BBC Sports Personality of the Year"

Er dette en stor ting? Har hørt litt lite om den prisen

http://www.premierleague.com/page/Magazine...1908149,00.html

De prata med Jenson Button på Top Gear, han kom på andreplass, men vant Top Gears "Fake Smile of the Year" :p Men det er vel ikke noe så monsterpris, omtrent som årets utøver på Idretsgallaen til NRK?

Lenke til kommentar

Husker ikkje heilt. Men favouritten var vel ein formel-1 køyrar så vidt eg veit. Gje meg 2 minutt.

"Ryan Giggs, the Manchester United and Wales footballer, has been named the BBC Sports Personality of the Year for 2009. The 36-year-old beat off competition from Jenson Button, the reigning Formula One world champion who came second, and Jessica Ennis, the world heptathlon champion, who came third."

Kilde

Endret av Wackee
Lenke til kommentar
Husker ikkje heilt. Men favouritten var vel ein formel-1 køyrar så vidt eg veit. Gje meg 2 minutt.

"Ryan Giggs, the Manchester United and Wales footballer, has been named the BBC Sports Personality of the Year for 2009. The 36-year-old beat off competition from Jenson Button, the reigning Formula One world champion who came second, and Jessica Ennis, the world heptathlon champion, who came third."

Kilde

Button ja. litt merkelig at han ikke vant siden han har gjort veldig mye mere internasjonalt enn Giggs

Lenke til kommentar
Hei. Har en kompis med en United drakt som gjerne ønsker og fjerne Navne trykket. Noen som vet hvordan man gjør det? Har prøvd og rive det av, men det gikk ikke..

La meg gjette: Er det 32 Tevez som skal av? :p

Har en Liverpool-kompis som ville gjøre det samme med Owen-drakta si da han gikk til United. Han fikk det ikke til heller, så han valgte å brenne drakta istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...