Torstein Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Hehe, tar nok turen over en gang i framtiden. Har veldig lyst. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Trodde det var du som skulle dit med broren din. Men da har jeg sikkert forveksla deg med en annen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Trodde det var du som skulle dit med broren din. Men da har jeg sikkert forveksla deg med en annen. Det var tc47 som skulle dit med broren. Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Her eg meg i garderoben på Old Trafford. Stor øyeblikk! Been there, done that. Went there again, did it again Du skulle sett garderoben før dei pussa opp. Tror hårfønaren sliter ned veggene der nede.. Endret 4. januar 2010 av Prince_ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vel vel, AC Milan! Jeg skal hilse Beckham fra dere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Give him a boot! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg skal dra å se United - Ac Milan den 10.mars om du ikke forsto Points Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 http://fotball.aftenposten.no/england/article158584.ece Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tviler, samtidig så er ikke journalisten helt med på notene. "Vidic har vært en solid forsvarsspiller for United siden han kom til klubben i 2007 fra Spartak Moskva for 70 millioner kroner." Vidic dukket vel opp i januar i 2005. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som gidder å lage kamptråd? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som gidder å lage kamptråd? Ikke vits. Kampen er avlyst. Engelskmennene er snøredde Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Greit nok det. Nå får gutta skjerpe seg frem til Birrmingham-kampen! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 På tide at man skaffer seg vinterdekk i storbritania snart? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 England er bare ikke vant til masse snø. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Le så mye dere vil av England, men Norge er ikke noe mer forberedt selv. Snømåkingsbudsjettet har gått til andre ting, så vi står her med skjegget i postkassa når snøen kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Le så mye dere vil av England, men Norge er ikke noe mer forberedt selv. Snømåkingsbudsjettet har gått til andre ting, så vi står her med skjegget i postkassa når snøen kommer. Oslo ja. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vi har da nå iallefall dekk beregnet til snø og is, de fleste av oss. Blir vel bare mer og mer snø i årene som kommer i storbritania og det er vel et resultat av den globale oppvarmingen eller noe. Det er vel iallefall kommet mer og mer snø hvert år som går etter det jeg forstår. Var i london for et år siden. Kom vel 15cm med snø og det var totalt kaos og det var vel færste snøfall på 150 år eller noe. Ja til vinterdekk i storbritania! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Skola ble avlyst på grunn av snø da jeg var i Frankrike. Lærerne kom seg ikke på skolen, og de aller færreste elevene gjorde det (bussene gikk ikke). Det var da ca. 3 cm snø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå