Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Limbeck. Han fikk ingen obligatoriske kamper for oss og samtidig ble han fristilt av kontrakten i 94. Jeg regner ikke med han i 92 gjengen.

Merkelig. Når man sier Class of 92 referer man til ungdomslaget til united som vant FA-cupen for unge spillere i 92. Savage var en del av dette laget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hvor er andre-giret etter at vi ligger under? Jeg får så vondt av å tenke på det at jeg ikke orker skrive mer om hvorfor og hvordan, men jeg kan skrive litt om hva jeg synes om spillerne.

 

Greit nok, vi spiller mot Leeds. Hvem faen tror at vi ikke skal vinne? Det er den dårlig unnskyldning for å bruke det pissforsvaret vi brukte. Gary Neville: Jada, han er red legend, men kan ikke denne fantastiske personen eller du forstå at han skal trekke seg litt tilbake. Hjelpe de andre spillerne i troppen på det mentale plan, være en couch eller noe. Rafael er bedre og vil bli mye bedre, han bør spille så ofte som mulig. Gary Neville er godt over toppen, et par kamper til, max. Takk for alt, Gary og jeg hater Liverpool ca like mye. Unnskyld meg om Vida-Rio var skadet, jeg har vært svært redusert i det siste.

 

Jeg ser antydninger til taktiske skreller i Rafa Benitez-klassen. Alle vet at Anderson skulle spilt hele kampen, i motsetning til Gibson. Gibson er langt i fra stabil nok til United sin midtbane, men du kan godt ha han i troppen inntil videre siden han bl.a er britisk. Resten av midtbanen er bås. United anno i fjor og forfjor var mye skarpere enn i år, og før noen kommer med "captain obvious", så skal jeg forklare hvorfor. Cristiano Ronaldo, verdens mest komplette spiller og mangeårig toppscorer, har forlatt klubben. Erstatningen har vært Michael Owen (som jeg skal komme tilbake til) og Valencia (ikke et vondt ord om han). Lommeboka di sprenges av sedler, men det gjør snart midtbanen vår av middelmådighet også.

 

Nani gidder jeg ikke argumentere mot, det eneste argumentene jeg har hørt for at han skal bli er at han har vært god to kamper på landsslaget, og at han må spille fast noen kamper for å blomstre. Ingen suger så hardt bare fordi de ikke får spille hver kamp. Nani hadde ikke gjort noe fra eller til idag.

 

Valencia er en god spiller, kanskje hverdens 30. beste ving. Mange mål, og en som alltid jobber hardt. Han får alt for mye kritikk fordi han skal leve opp til forventningene noen har om han skal løfte United så høyt som Ronaldo gjorde. Han er god nok til klubben, men ikke noen (unnskyld utrykket) X-factor.

 

Obertan er ikke problemet idag, det er ikke han som skal styre skuta. Det som er problemet er at vi ikke har en skikkelig klasseving. Giggs, Beckham og senere Ronaldo har utfylt denne rollen svært bra. Nå er det ingen igjen.

 

Owen var redningsmannen mot City, og jeg kommer ikke til å glemme det med det første. Men det hjelper ikke, han suger rett og slett pikk. Vi har fått bevist det i denne, og tidligere kamper. At han bommet på ballen på 5m, og snublinga i 16m-krittmerket er dråpen.

 

Ellers føler jeg at Welbeck ikke har gjort noen stor figur i år, håper han overbeviser mer i 2010.

 

Anderson var ikke så dårlig idag, men det er vanskelig å være god når kollegaen er helt bak mål. Hvor er Fletcher/Carrick? Vi har undervurdert Leeds, selv om de spiller i Coca-Cola elns.

 

Vi mangler en til å sette målene, Rooney, Berbatov, Anderson, Giggs, Valencia osv er alle tilretteleggere, noen må ta ansvar slik som Rooney delvis har gjort. Jeg kunne tenkt meg Huntelaar, fordi han er i en fin prisklasse, og alternativene ville kostet utrolige summer pga kjøpefesten i Madrid. Fabiano muligens, men jeg har mer tro på Klaas-Jan.

 

Beklager at innlegget er sånn halveis, men at jeg nettopp vokna på sofaen gjorde sitt til at det stoppa litt opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har hørt rykter om at de skal brukes til å nedbetale lån, men jeg har ikke tro på at Glazer vil rævkjøre egen klubb. Hyrlen har også et godt poeng. Hva får deg til å tro at Glazer har tatt alt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...