banansplitt™ Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Til informasjon; jeg har akkurat blitt "utredet" og jeg er psykisk syk iflg legene på legevakta, uten at de har tatt noen som helst prøver. Så be careful når dere diskuterer med meg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Til informasjon; jeg har akkurat blitt "utredet" og jeg er psykisk syk iflg legene på legevakta, uten at de har tatt noen som helst prøver. Så be careful når dere diskuterer med meg. Ok? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Slapp av. Skal inn til fastlegen min nå og få en fysisk utredning. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Haha. Why am I not surprised? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Tror egentlig at det ikke var et stort sjokk for oss Diskusjons-folk Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg tror flere aktive i denne tråden kunne fått samme diagnose Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Sorry Points, men jeg er ikke overrasket Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Sooooooooooooooooooo last year Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Våre spillere går i hvert fall ikke rundt og klikker på dommeren/andre spillere. Endret 4. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Mye gull der Latias Selv om jeg har sett alle før. Den blir man aldri lei av. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Er det rart fyren var forbannet? Kudos for at de faktisk klarte å holde seg i tøylene til en viss grad. Hadde jeg vært Chelsea-spiller ut på der, så hadde det svartnet for meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Forstår veldig godt at de ble sure, men å reagere slik? Latterlig. Mange avgjørelser som var på håret, men likevel. Tragisk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes Chelsea spillerene skal fredes i den kampen. Jeg vet ikke om jeg har sett en dårligere dommer insats Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Her eg meg i garderoben på Old Trafford. Stor øyeblikk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Herlig. Der gutta får hårfønerne hver pause, så ikke verst. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Har vært der jeg også. Var i 2004, så var jeg på Anfield i fjor. Har aldri vært på Emirates Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Men du skal dit snart ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Mao. en United skapsupporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå