Haawy Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Så jævela drittsekk gjort mot leger og slike yrker som faktisk gjør en jobb for å få denne verden til å fungere. Så lusker de idiotene rundt på en gressmatte og tjener 455 mill i uka liksom Den der ser jeg, men ikke bare når de spiller dårlig. Endret 3. januar 2010 av Haawy Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg blir regelrett skuffet om vi ikke ser noen Januar-kjøp. Vi har hatt relativt mange flere flaue opptredener i år enn de siste årene allerede og det blir nok flere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Akkurat nå vil jeg bare grisebanke samtlige spillere som var ute på banen i dag. Dette svir faen meg er enn 1 4 mot liverpool. Kan noen gi meg lineup? Så har jeg noe å gå eter. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Skulle gjerne sett at vi kjøpte en ving eller en offensiv sentral midtbanespiller, men har mine tvil på at SAF åpner lommebokji. Skotte, nuff said. / Endret 3. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Akkurat nå vil jeg bare grisebanke samtlige spillere som var ute på banen i dag. Dette svir faen meg er enn 1 4 mot liverpool. Kan noen gi meg lineup? Så har jeg noe å gå eter. Sjekk avstemningen i kamptråden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Akkurat nå vil jeg bare grisebanke samtlige spillere som var ute på banen i dag. Dette svir faen meg er enn 1 4 mot liverpool. Kan noen gi meg lineup? Så har jeg noe å gå eter. Gerrard, Vieira, Tevez. Heinze, Potagetz, Drogba, Terry, Adebayor, Rush..... var det flere? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Potagetz. :!: Hva er det den drittsekken heter da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hahaha. Genuine attempt to win the ball sier kommentatoren. For en idiot. Endret 3. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Apropos Possebon, blir spennende å se hva han er god for når han kommer tilbake fra lån. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Æsj!!! Få han vekk fra fotballen. Og så rister han på hodet også.. kalmt! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Pogatetz. Ikke langt unna Han har en grisetakling til også ---------------- Possebon har sagt at han er veldig fornøyd der han er så det er ikke helt sikkert han kommer tilbake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Akkurat nå vil jeg bare grisebanke samtlige spillere som var ute på banen i dag. Dette svir faen meg er enn 1 4 mot liverpool. Kan noen gi meg lineup? Så har jeg noe å gå eter. Gerrard, Vieira, Tevez. Heinze, Potagetz, Drogba, Terry, Adebayor, Rush..... var det flere? Ben Thatcher, Joey Barton, etc. Lista er lang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Michael fucking Ball. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Akkurat nå vil jeg bare grisebanke samtlige spillere som var ute på banen i dag. Dette svir faen meg er enn 1 4 mot liverpool. Kan noen gi meg lineup? Så har jeg noe å gå eter. Gerrard, Vieira, Tevez. Heinze, Potagetz, Drogba, Terry, Adebayor, Rush..... var det flere? Ben Thatcher, Joey Barton, etc. Lista er lang. Michael Ball !!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Haha - too late! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Når jeg tenker meg om, kommer jeg på mange flere: Bellamy, Savage, El Hadji Diouf, Cashley Cole, Carvalho. Av alle de som har blitt nevnt tidligere og de jeg tok med nå, har mange av dem spilt for City. Forteller litt om hva slags møkkaklubb det er. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Fucking Ballack too. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå