Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gutta spilte mot The Gunner for et par dager siden, ikke sant? Resultat?

Hva i huleste? Latias dro en spøk for noen dager siden og sa at de spilte 0030 elns, men trodde du det var virkelig sant?

I såfall, så må jeg le :lol:

Det var tc, ikke meg. :p

 

EDIT: Du rettet det, ja. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Gutta spilte mot The Gunner for et par dager siden, ikke sant? Resultat?

Hva er det med deg og Arsenal? Kampen skal spiller 31. januar, om 28 dager. Er det virkelig så vanskelig å skrive inn united.no på adressefeltet?

WTF? Jeg fant ikke det på United.no og leste på nyhetene at de skulle spille mot Arsenal etter Wigan-kampen.

Er ingenting med meg og Arsenal. :p

Lenke til kommentar

EDIT: Skulle jeg nevnt at jeg brukte google også? Jeg var så jævla sikker at jeg leste på TV2. At de skulle spille mot Arsenal etter Wigan-kampen. Faens TV2. Tabba meg ut på forumet. :realmad:

 

Gutta spilte mot The Gunner for et par dager siden, ikke sant? Resultat?

Hva i huleste? TC47 dro en spøk for noen dager siden og sa at de spilte 0030 elns, men trodde du det var virkelig sant?

I såfall, så må jeg le :lol:

Nei, det sto faktisk på nyhetene. Så hvis det var en spøk, WTF? Endret av TazDog
Lenke til kommentar

Skulle gjerne også sett Park en eller annen gang, isteden for Giggs. Har jo spilt litt mer i det siste og vært positiv. Samme med Carrick og Fletcher, har spilt i det siste og gjort det bra. Skulle ikke forandret på så mye i dag om vi virkelig hadde lyst å vinne FA Cupen. Og i dag var det jo en stor kamp historisk sett også. En ting er å forandre på spissene, men høyreback og hele midtbanen osv blir drøyt. Ikke så rart at det var så rotete. Ingen stabilitet og ro.

 

Trodde jeg kom over tapet litt nå for 15-20 min siden, men fy faen dette gjør vondt.

Lenke til kommentar
TD: No offense, men du er vel ikke den beste United-supporteren dersom du ikke vet hvem man møtte for fire dager siden. Og du er vel heller ikke den skarpeste kniven i skuffen dersom du tror man kan spille to kamper på fire timer...

Evt er han født i 1997. Dermed ikke har helt det samme forholdet til fotball.

 

Akkurat som at TC har noe mer fanboytakter enn jeg har, det skiller 6 år mellom oss. Den eneste favorittspilleren jeg har igjen er Giggs.

Lenke til kommentar

Hvis vi ser litt positivt på dette sparer det laget for veldig mange kamper i de hektiske månedene fremover. Jeg vil heller at United ryker nå hvis de likevel skulle blitt slått av Chelsea i finalen. FA-cupen er heller ikke førstepri, vil heller ha serien igjen nå som så godt som alle sier at United ikke har sjans uten Ronaldo og sier at United har hatt utrolig med flaks, dommerhjelp, etc for å være så høyt på tabellen.

Lenke til kommentar

Haha, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Fantastisk tragisk resultat, er flau over å kalle meg United fan nå. Jeg skal fuckings ha kjøp i januar, og vi kan både kaste ut Berbatov, Owen og alle de som ikke greier å prestere. Jeg er lei, lei, lei og nå skal jeg legge meg under dyna og gråte.

Lenke til kommentar

Kan jo finne noe positivt med tapet med den tankegangen ja, men det var Leeds. Leeds. 6 år siden vi møtte dem sist. Og de ligegr i andre divisjon. Er ihvertfall glad for at vi ikke tapte med hele forsvaret og skikkelig midtbane som startet mot Wigan osv.

 

Hvor er Scholes btw? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...