Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst prat om tv-serier og ting man har kjøpt eller prøvd kjøpt på elkjøp, er det der denne tråden skal være fra nå av?

Lurer jeg også på. Har jo vært rene DNFK-tendenser med noen unntak i det siste. Skjønner ærlig talt at ikke flere vil ha to tråder. Skal vi forsøple denne tråden med off-topic hele tiden bare fordi vi har fått en egen kategori? Trodde dette skulle være en tråd der vi kunne snakke om United-stuff som ikke passet i andre tråder, men dette har jo blitt til rene TV-serie, Elkjøp, banke opp vakter på nyttårsaften og motetråden...

Lenke til kommentar

Pool startet med Torres og Gerrard og spilte 1-1 mot Reading? Reading? Haha, dette begynner å bli latterlig. Så jævlig morsomt. :)

 

Gleder meg helt jævlig til Leeds kampen i morgen, 6 år elns sidne vi sist spilte mot de! Blir bra stemning.

 

Btw, gruer meg helt sykt til ligacupen semiene mot City hvis mange av unggutta skal spille. Det er jo positivt men jeg har faen ikke lyst å tape mot fuckin City i semi finalene. Uff, bortekamp og; kommer ikke til å bli gøy.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Fy faen, så akkurat There's Only One Keano programmet på MUTV. Har ikke ord. Var rett og slett fantastisk å se på. Roy Keane var ikke bare hardcore som faen men rett og slett en fantastisk fotballspiller. For en kaptein. Anbefaler alle å se det programmet.

 

Faen, savner de dagene når man kunne bare glemme å gjette hvem som skulle starte i midtbanen for oss. Beckham (Ronaldo senere) - Keano - Scholes - Giggs

Lenke til kommentar
Faen, savner de dagene når man kunne bare glemme å gjette hvem som skulle starte i midtbanen for oss. Beckham (Ronaldo senere) - Keano - Scholes - Giggs

Den midtbanen vil neppe noen gang overgås. Fire fantastiske britiske spillere som utfyllte hverandre på en perfekt måte. Den midtbanen hadde alt.

Lenke til kommentar
Gutta spilte mot The Gunner for et par dager siden, ikke sant? Resultat?

 

Jepp. De var helt ville og vant 5-1. 4 mål av Rooney og et av Berbatov. Endelig fungerte alt offensivt samtidig som forsvaret bak var så godt som pottetett (om man ser bort fra når RvP slapp igjennom med skade)

Lenke til kommentar

Fergie kan ikke hjelpe Owen med VM-plass

 

Owen må nok bare jobbe hardere på trening. Han får nok sjansen i cupene (sikkert mot Leeds i dag også), og må rett og slett gripe dem. Selv hadde jeg ikke hatt noe i mot Rooney-Owen på topp i VM, men Owen må nok bare jobbe videre. Mtp. skadehistorikken hans, er han vel ikke i feil klubb. I nesten alle andre PL-klubber hadde han blitt brukt altfor mye, og hadde sikkert endt opp med skade. Tror han er nærmere VM-plass nå enn han var før sesongstart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...