Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble bedt om synspunget om hvordan denne tråden skal utvikles videre. Vel etter min meneing så skal man vær litt forsiktig med å reparere ting som fungerer.

 

Jeg liker at det er mere skulderrom i denne tråden. Selv om jeg har mine "motstanderene" (hvorfor skjer det for meg på hvert jævla forum om fotball..... :) ) Men jeg ser også en del som kan kalles vennskap og samhørighet med Manchester United supporterene.

 

En ide hadde vert om tråden var veldig open for off topic. Så får vi et sosialt inslag i tråden.

 

Men så er det dem som bruker foruet som en portal for nyheter. De tingene jeg nevner gangner ikke dem.

 

Tilslutt vil jeg si at en 10 siders musikk dikusjon er litt på grensa.

Lenke til kommentar

Før ville jeg sagt at OT-snakk burde droppes i denne tråden, men nå som vi har fått en dedikert del av forumet synes jeg det er greit med (enda mer) off-topic i denne tråden, siden vi tross alt har andre tråder som er mer saklige og spissede.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Setter stor pris på kamptrådene du lager Latias. Da du begynte å poste i United-tråden var det mye spam-posting, men nå er du kanskje den som bidrar mest i positiv grad. Kudos!

Enig der, han har begynt å bidra veldig mye og skjerpet seg veldig med innleggene sine. Før var det bare innlegg med tull, nå er det mye positive ting i innleggene. Så han skal ha ros for å ha skjerpet seg.

Lenke til kommentar
@Points: Ja, som Danielzu nevnte så er det Courteney i avataren, ja, kommer av at følger med på Cougar Town nå :)

Ikke Sex og singelliv altså ?

 

Jeg anbefaler ca 10 episoder med the Shield, om symptomene vedvarer ta kontakt igjen. Da må kanskje deler eller hele Payback og/eller Black hawk down benyttes.

 

Resept kan hentes og løses ut i piratbukta.

 

Med hilsen Dr Hyrlen

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
@Points: Ja, som Danielzu nevnte så er det Courteney i avataren, ja, kommer av at følger med på Cougar Town nå :)

Cougar Town er ikke en gæren serie. :)

 

Siden vi er i gang med tørrpraten; Alastor! Moren min var på Elkjøp i dag og skulle handle en TV "dere" hadde annonsert for på førstesiden. Hun ble nesten regelrett nekta å kjøpe den. Etter en lang krangel fikk hun ekspeditøren til å sette opp kjøpet. Men når mamma kom til kassa så hadde ikke ekspeditøren satt opp kjøpet.

 

Hva i all verden skjer med det? Har dere fått beskjed på bakrommet om at dere ikke skal selge denne TVen? Husker ikke modell men det var en 40" som ble annonsert i den seneste "avisen" på side 2 og 3.

Lenke til kommentar
@Points: Ja, som Danielzu nevnte så er det Courteney i avataren, ja, kommer av at følger med på Cougar Town nå :)

Cougar Town er ikke en gæren serie. :)

 

Siden vi er i gang med tørrpraten; Alastor! Moren min var på Elkjøp i dag og skulle handle en TV "dere" hadde annonsert for på førstesiden. Hun ble nesten regelrett nekta å kjøpe den. Etter en lang krangel fikk hun ekspeditøren til å sette opp kjøpet. Men når mamma kom til kassa så hadde ikke ekspeditøren satt opp kjøpet.

 

Hva i all verden skjer med det? Har dere fått beskjed på bakrommet om at dere ikke skal selge denne TVen? Husker ikke modell men det var en 40" som ble annonsert i den seneste "avisen" på side 2 og 3.

 

Kan vi ta dette på PM? Kjøpet var nok uten problemer satt opp, men systemet vårt er sånn at om man ikke husker å trykke enter nok ganger til slutten så blir ikke varen lagt inn 100% så det kan hentes opp i kassa. Bilaget har ligget igjen åpent i lyd og bilde-avdelingen, og da synes det ikke i kassa. Da ble det sikkert en misforståelse der.

 

Ang å ikke selge denne tven, så har min butikk solgt en større mengde av denne i dag, samt forrige uke. Dette gjelder også svært mange andre butikker rundt omkring jeg har sett. I tillegg har jeg solgt massevis av tver jeg mener er langt bedre kjøp, i prisklasser fra 5-10 000,-.

 

Men vi tar dette på PM, eller hva?

Lenke til kommentar

Ser ut til at ungguttene våre får sjansen mot City som forventet, SAF har vel nesten bekreftet det, ellers så er jeg ikke så fryktelig interessert i Benzema, for all del, han har ikke floppet i Real Madrid slik mange tror, men han har prestert under det man forventer til den prisen. Hvor billig kan vi en gang få han nå, det blir nok ikke billigsalg så tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...