Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Vil oppfordre andre lags supportere til å vise unitedsupportere den respekt dere selv ønsker fra motstanderlags supportere i deres egne tråder.

 

Jeg skal sørge for at dette blir fulgt, i denne, og i andre tråder.

9314940[/snapback]

 

Slenger meg på den. Var kanskje litt sarkastisk med forrige innlegg, så hvis noen føler seg støtt så beklager jeg.

 

Dere var utrolig uheldige og var det beste laget. Det kan ingen nekte for.

Lenke til kommentar

Unnskyld å si det white, og samtlige unitedsupportere som liker å hakke på white - og som white liker å hakke på.

 

KAN DERE GI F*EN??

 

OK??

 

TAKK!

 

Videre innlegg slettes.

 

EDIT: Sarkasme er vanskelig å forstå i tekstform, da tonefallet ikke høres. Et personangrep er fjernet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg må bare påpeke at United-supportere er like store i kjeften, om ikke større, som oss andre. Flere av dere har oppført dere som dårlige vinnere av ligaen og slengt utrolig mye piss til oss andre supportere som sikter etter tittelen. Nå kommer det i retur fra flere av de som har følt seg truffet. Hadde dere forventet noe annet?

 

Jeg støtter forslaget om at krangling skal unngås, men vi må da kunne diskutere.

 

Og jeg ble forøvrig imponert av Hargreaves.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Og jeg må få påpeke at jeg har sagt det ikke skal forekomme mer, hverken i denne eller i andre tråder. Ergo sletter jeg slik idioti, uansett hvilken tråd. Slik jeg gjorde etter forrige kamp.

 

Å ta igjen er ikke veien å gå - 2 wrongs doesnt make 1 right.

 

Capiché?

 

Og ja, vi må få diskutere. Men litt timing må det være lov å ha. Litt seriøsitet og :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Takk Alastor!

 

Kampen idag, som kampen mot Reading, viser jo hvor vi sliter.

Vi eier lagene ned i knestående, men vi klarer ikke å score, så enkelt er det. Hargreaves er i mine øyne Uniteds beste spiller idag, da han jo jobber på absolutt alt!

Vi er riktignok uheldig hele veien, som Vidics i tverrliggeren, Tevez som styrer ballen unna Eagles og 10 cm utenfor mål, City som scorer på 1 av 1 sjangser omtrent. Det er synd, men slik er fotball. Vi må skjerpe oss foran mål.

Lenke til kommentar

Pasningene er periodevis forferdelige. Hargreaves er hissig og god, samme med Giggs og hans evne til å skape god flyt i spillet. Vi famler og er lite kreative framfor mål.

 

Det er vel strengt tatt ganske mye som stemmer i dag, men jeg ser få som blør for laget sitt. Fotballen er ikke rettferdig, det fikk vi smertelig erfare i dag.

Endret av wan
Lenke til kommentar

Dette er ikke bra. Jeg synest vi er preget av de siste kampene nå. Mange spillere mangler selvtillit. Ok vi har mange ute, men det er ikke bare derfor. Vi sliter med løp og bevegelser i angrep. Midtbanen defangsivt er bra nok. Vi vinner ballen greit tilbake og pasningene er gode der men det stokker seg fremover.

 

Det er nå vi trenger Fergie. Han har vert borti dette før. Nå må han ta tak og få snudd dette før det går riktig galt.

 

Morro å se Hargreaves, og som den defangsive delen så gjorde han sine saker bra også, det er fremover det stopper.

 

Limbeck bestiller en hairdryer treatment.

Lenke til kommentar

Jeg forventer ikke noe annet. Men jeg forventer at de av dere som klager på United-supporternes innlegg i Liverpool-tråden holder dere for gode til å oppføre dere slik i vår tråd. Personlig klarer jeg (slik jeg ser det) å holde en seriøst tone når jeg skriver i deres tråd, selv om det frister å le når vi vinner. Det er ikke så veldig vanskelig

 

EDIT: Wh1te. Jo, jeg tror Nani kan brukes på topp etter hvert

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Som jeg sa tidligere i sta. Dette er deres egen feil. Rett og slett dårlig av dere og ikke putte mål på 50-60 sjanser (?) eller noe i løpet av 3 kamper. Richards var forøvrig jævlig god i dag, og etter min mening banens beste, men dere burde alikevel satt flere mål. Da spesielt Tevez.

9315020[/snapback]

Jeg er helt enig. I dag funka det ikke. Dvs, hittil i sesongen har det ikke funka.

 

Og det synes jeg er rimelig trist.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hm, det var nå bare som ....! Deprimerende sløsing av flere enn Tevez. Leit at første stikk gikk til Svennis. :thumbdown:

 

Lurer på hva som skjer med vinflasken som Svennis skulle forære Alex ...? Den gikk kanskje fluksens i garderobeveggen ...? Alex trenger vel helst noen styrkedråper fra hjemlandet heller. ;)

Lenke til kommentar

Lav kvalitet på alt av spill, lite gjennombruddshissighet, ser ut som dårlig konsentrasjon, RÆVA vingspill, Backene fungerer som vinger (også ræva), for mye solo.

 

Uansett så jævla ufortjent. Å så jævla ufattelig typisk. Å jeg vil ha to rene spisser! Faens drit med en enslig spiss, Tevez var altfor alene idag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kjedelig for et såpass bra lag som United å ha et problem som det er vanskelig å sette fingen på. Spissproblemet er kanskje det største? Er ikke Solskjær spilleklar egentlig? Han er jo perfekt i slike kamper som i dag.

 

Evra må vel sies å være kanskje banens beste.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...