Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, enig enig, Latias. Leser egentlig kun her for å få litt andre synspunkter og et annet perspektiv på United-saker (da kompiser ikke alltid er like dedikerte), og skriver derfor ganske lite. Da er det ganske brysomt å lese gjennom så mange offtopic-posts. Har ingenting imot at folk som henger her litt koseprater seg i mellom, men burde vært mulig å gjøre det i en annen tråd.

Endret av danidic
Lenke til kommentar

Hold det i en tråd. Det har vært fyll, tull og homosentriske utspill her i årevis nå og nå som vi har fått en egen kategori til seriøse temaer, ser jeg ikke problemet med OT prat i puben. Bland pisset det med en solid dose fagstoff og man har en leseverdig café, både for United fantaister og se-og-hør kjerringer.

 

Når skal du skifte emnetittel Alastor?

Lenke til kommentar

Du la til alternativ to for seint til at jeg hadde muligheten til å stemme der. Jeg synes det er helt greit at det er litt off-topic og at skeier ut her, hovedfokuset er nesten alltid United i denne tråden og nå har vi en hel kategori allikevel. Jeg skjønner at det muligens er litt irriterende fordi som ikke er innom diskusjon daglig og må bla igjennom litt off-topic, men stort sett begrenser det seg til noen få innlegg uansett. Natt og fylleprat i United-tråden har sin sjarm.

 

John O'Shea er forresten ute i to måneder til.

 

@Points: Community foregår rundt hele Campus, mest i det ene rommet der de møtes, men også i klasserommet, kafèen og ute. Sitcom står jo uansett bare for situational comedy og det mener jeg så absolutt at det er.

Lenke til kommentar
Leste en artikkel her om dagen der det sto at Platini har innført at alle klubber med gjeld innen 2012 vil ikke få bli med i Champions League.Hvis dette stemmer så sliter vel vi?

Nei, det er klubber som ikke har pluss i regnskapet. Altså at de ikke tjener penger, vi tjener rått med penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...