banansplitt™ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Deilig å ikke være klein i det hele tatt. Holdt på fra 13-14-tida til 7-8 om morgenen. Herregud for en idiot jeg kan bli i fylla, stelte i stand bråk en hel haug av plasser i Oslo. Jeg fikk heller ikke sett noe fyrverkeri. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg vet ikke om jeg ville møtt på deg full på byen ass, da blir det tydeligvis bråk Endret 1. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Neida, jeg er snill som et lam. Det er mer hvis du ikke slipper meg inn på en strippeklubb, går amok på meg på tex-burger, svarer frekt når jeg prøver å være hyggelig eller er den største taperen og prøver å kaste meg ut fra nach at det blir bråk. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har en tendens til å ikke slippe inn folk på strippeklubb samtidig som jeg svarer frekt og går amok, og kaster senere folk ut av nach. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Haha. Men vil bare si til alle som ikke kler seg i dress på nyttårsaften, LATTERLIG. Nyttårsaften for faen, SUIT UP! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Skjorte og Jeans Points, Skjorte og Jeans Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Bytt ut 2008 med 2010 og skrik ut "DAIRY" etter å lest / sett bildet. Endret 1. januar 2010 av Points Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Selvfølgelig er det kun dress som teller. Jeg såg en kar som gikk i joggebukse og hettegenser, skulle fyrt av en rakett i ræva hans. Men det er ikke alle som kjører stil nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Selvfølgelig er det kun dress som teller. Jeg såg en kar som gikk i joggebukse og hettegenser, skulle fyrt av en rakett i ræva hans. Hvorfor gjorde du ikke det da? Mtp. at du brukte 2k på fyrverkeri. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hadde vært litt waste å fyre av et helt batteri i bakenden hans da. Eller kanskje ikke egentlig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Rydding av totalt off topic er fjernet fra tråden. Diskuter gjerne alt mulig, men å diskusjon på person framfor sak er brudd på retningslinjene våre og uaktuellt å holde på med her. Endret 1. januar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Synes nå pollen går i retning av at Sosialt fjas skal være akspetert i tråden. On-Topic: Håper vi kjøper inn forsterkinger på kant i dette vinduet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hargreaves er da stjernespiller. Same goes for Carrick. Hva med VDS og Berbatov? Vi har vært bedre på å utvikle, noe jeg synes vi burde fortsette med. Se på Ronaldo, Vidic, Evra, Rooney. Spillere i verdensklasse. EDIT: Mikkel: Ja da, strålende fornøyd. Endret 1. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Latias ba meg poste her! Jeg har ikke spilt fotball siden tredje. Ok nå Latias ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Latias ba meg poste her! Jeg har ikke spilt fotball siden tredje. Ok nå Latias ? AHAHAHAHA Herlig Mikkel xD Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Når det gjelder pollen; det er samma for meg om vi prater OT i denne tråden eller en egen opprettet tråd. Mange som ofte kommer med at "kan du ikke stikke til DNFK hvis du skal prate OT?". Forskjellen er at jeg vil prate OT med folka som er her inne, ikke folka på DNFK. Men en ny tråd er flott for meg. En tråd hvor man får lov å kjøre på med litt promilleposting med skrivefeil (selv om jeg er meget, meget stolt av rettskrivingen i det innlegget jeg posta i natt). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hør på formannen! Lag egen tråd! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Haha jeg hadde helt glemt det formann-pisset. Hva i all verden var poenget med det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Haha jeg hadde helt glemt det formann-pisset. Hva i all verden var poenget med det? Sa den topp motiverte lederen til United fansen (lol) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Haha jeg hadde helt glemt det formann-pisset. Hva i all verden var poenget med det? Word. Den stillingen har ikke påvirket meg på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå