Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i den Latias! :) Godt nytt år folkens!

 

Kom i går igjen fra ein flott englandstur. Derby - blackpool, Stockport - Leeds og Bolton - Hull. Artig å få med seg siste kampen til Gary Megson.

 

Hadde billettar til United - Wigan, men da kampen blei flytta kunne me ikkje sjå den, da flyet reiste tidleg i går :( Men fekk ein omvisning på Old Trafford :love: Og svei av ein del peng i supportersjappa.

 

United - Hull blei forøvrig sett på Pub i Manchester! :D

Lenke til kommentar

Knallbra nyttårsaften! Dansa på bordet hele kvelden. Klinte med den diggeste svenske kjerringa i Hotel Cæsar-trappa på slaget 12. Skulle runde av kvelden på strippeklubb men kom ikke inn fordi de mente jeg var for beruset. Plutselig var mobilen min og bankkortet borte og det endte opp med munnhuggeri og nesten fight mellom meg og kompisen min og de tre vaktene på strippeklubben. Skal nevnes at jeg senere fant bankkortet i lommeboka og mobilen i dressjakka, men allikelvel. Jeg har opplevd mye stygge dørvakter, men de her tok kaka. Var frekke og prata dritt til meg og var truende, de var 3 stk. Jeg ga dem beskjed om at de ville bli anmeldt i morgen for truende atferd, noe som vil skje om jeg ikke våkner alt for sent. Han ene ga meg navnet sitt og var svært "hjelpsom", de 2 andre not so much. Stakk så videre til tex-burger hvor en 25 år gammel trønder gikk amok på meg helt uten grunn. Endte med at sjefen for tex-burger og trønderkompisene hans måtte dra han ut. Skulle gjerne latt han komme fram jeg. Hva kunne han stilt opp med? Masse fett. Jeg har smidigheten samt taktikken. Han hadde ikke hatt sjans. Pell deg hjem til trøndelag din forpulte konemishandler!

 

Pirat hjem. Han i forsetet ble sinna fordi jeg prøvde å tørrprate. Ettterpå var det nach hvor en latterlig kar prøvde å kaste oss ut. Ærlig talt, du er så jævla taper og prøver å kaste ut 4 av oss. Ingen sjans.

 

Men heeeerlig nyttårsaften!

Endret av Points
Lenke til kommentar

Haha, vel du får jo i deg alkohol ganske ofte så jeg vil ikke kalle det en annen person. Du har bare dissosiativ identitetsforstyrrelse, det er Jäger-Points og vanlig Points, men nå tar jeg natta, sett 10 episodèr av Community på rad nå, og skal se de to siste når jeg legger meg, kjenner jeg er glad for at det blir en 22 episodêr sesong.

Lenke til kommentar

Det kan ha noe med at jeg begynner å se serier klokka tre om natta, men jeg er forelsket i karakterene nå, jeg finner faktisk alle morsomme. Når det er sagt så liker jeg en god del sitcoms, faktisk liker jeg sitcoms nesten like mye som United, bare nesten. Spesielt liker jeg rollen som Abed Nadir spilt av Danny Pudi, det er hans første store rolle hvis man ser bort ifra Power Rangers.

Lenke til kommentar
Faker du full Raste? ;)

Nei, jeg begynte å vorse hos meg selv alene med Days of Our Lives, og det hjalp heller ikke at jeg drakk en god del mere når jeg dro ut. Var heller ikke så digg å måtte løpe på dass og spy ned dassen akkurat når mamma og brødrene mine kom hjem. Ikke minst så våknet jeg opp med et heftig sår og blåmerke ved hofta eller hva man skal kalle det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...