Hansoen Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hold det i en. Det kalles jo Unitedpuben, og jeg forbinder en pub med at du snakker om løst og fast, men alltid sirkler tilbake til Topic. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Synes det er greit enten å holde det i en eller i to tråder jeg. For min del er det greit at det blir litt løst snakk her inne, men vil stortsett at det skal handle om United Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Enig, enig enig, Latias. Leser egentlig kun her for å få litt andre synspunkter og et annet perspektiv på United-saker (da kompiser ikke alltid er like dedikerte), og skriver derfor ganske lite. Da er det ganske brysomt å lese gjennom så mange offtopic-posts. Har ingenting imot at folk som henger her litt koseprater seg i mellom, men burde vært mulig å gjøre det i en annen tråd. Endret 1. januar 2010 av danidic Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hold det i en tråd. Det har vært fyll, tull og homosentriske utspill her i årevis nå og nå som vi har fått en egen kategori til seriøse temaer, ser jeg ikke problemet med OT prat i puben. Bland pisset det med en solid dose fagstoff og man har en leseverdig café, både for United fantaister og se-og-hør kjerringer. Når skal du skifte emnetittel Alastor? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er heller ikke av de som skriver oftest her, men har absolutt ikke noe i mot litt løs snakk. Dette bidrar helt klart til en triveligere stemning. Liker man det ikke, kan man enkelt og greit bare scrolle seg fordi. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Du la til alternativ to for seint til at jeg hadde muligheten til å stemme der. Jeg synes det er helt greit at det er litt off-topic og at skeier ut her, hovedfokuset er nesten alltid United i denne tråden og nå har vi en hel kategori allikevel. Jeg skjønner at det muligens er litt irriterende fordi som ikke er innom diskusjon daglig og må bla igjennom litt off-topic, men stort sett begrenser det seg til noen få innlegg uansett. Natt og fylleprat i United-tråden har sin sjarm. John O'Shea er forresten ute i to måneder til. @Points: Community foregår rundt hele Campus, mest i det ene rommet der de møtes, men også i klasserommet, kafèen og ute. Sitcom står jo uansett bare for situational comedy og det mener jeg så absolutt at det er. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hvordan kan folk mene at alt dette off- topic pratet skal være i en samlet tråd? Jeg er faktisk jævlig lite interessert i hvor mye alkohol Raste og hva folk gjorde på nyttårsaften i denne tråden! Ja til egen chattetråd! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Om ein chatte-tråd blir valgt, bør det vera ein eigen for United-forumet, ikkje berre forumcafeèen. Stemmer forøvrig på èin felles tråd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Om det blir delt i 2 så vil den andre tråden selvfølgelig være i United-forumet . Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 En tråd. Alt er jo så kos nå. Haha som faen @ Points btw. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 ... hvem drar på strippeklubb på nyttårsaften?? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 ... ... ... Tenkte mer på hvilken gruppe mennesker. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Points. Han er sin egen gruppe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Som Hans-o sier, Points er sin egen gruppe eller kategori. Muligens inneholder kroppen til Points litt for mye alkohol til tider Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Takk for fine svar. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hold det samlet i 1 tråd! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Leste en artikkel her om dagen der det sto at Platini har innført at alle klubber med gjeld innen 2012 vil ikke få bli med i Champions League.Hvis dette stemmer så sliter vel vi? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Leste en artikkel her om dagen der det sto at Platini har innført at alle klubber med gjeld innen 2012 vil ikke få bli med i Champions League.Hvis dette stemmer så sliter vel vi? Nei, det er klubber som ikke har pluss i regnskapet. Altså at de ikke tjener penger, vi tjener rått med penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå