IcedInsanity Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Blir hjemme idag.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Blir hjemme selv, men det kommer en 20-30 folk med sprit og fyrverkeri på besøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Begynner med pinnekjøtt og FIFA i godt lag, og avsluttes forhåpentligvis i senga en gang på morgenkvisten via fest i nabolaget. Hvem er dama på bildet ditt, Wis? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Courteney Cox, så på de ti episodène som har kommet av Cougar Town natt til i dag, var stor Friends-fan så var glad for å se henne igjen, og hun er deilig til å være 45(!) år gammel. Eldre enn moren min faktisk, men men. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Hva skal folk i dag? Personlig har jeg valgt å bare ta det rolig hjemme i dag, og feire moren min sin bursdag, er ikke særlig lysten på feste i dag uansett. Jeg blir nok hjemme i dag. Hunden er ikke glad i fyrverkeri så jeg må passe på han Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Courteney Cox, så på de ti episodène som har kommet av Cougar Town natt til i dag, var stor Friends-fan så var glad for å se henne igjen, og hun er deilig til å være 45(!) år gammel. Eldre enn moren min faktisk, men men. Hvordan var serien? Hun holder seg godt til å være 45 år gammel, og hun er absolutt en av de diggeste i den alderklassen. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Hmmmm... Får bare sett de første 8 minuttene Last ned den Veoh Player greia som det står der, da får du sett hele greia Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Never. Skakke ha noe drit på maskinen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Drit, skit, flit, kit. United ær best! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Faker du full Raste? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Faker du full Raste? Nei, har du ikke fått med deg den nye trenden nåtildags? Vi-leker-fulle-og-skriver-på-forumet trenden it is... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Var det ikke det eg sa da? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Lol Raste.. Ta deg en bolle Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år folkens Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Haha, alltid Raste som driver på sånn, overraskende Jeg vet iallefall at jeg må konsumere rimelig mye alkohol for å skrive skit, og attpåtil feil på diskusjon, men koselig at Points alltid tar seg tid til å få god promille Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Happy New Year boys Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år, folkens. Måtte det nye året bringe oss like mange (om ikke flere) trofeer som i år. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår, håper nyttårsforsettet til gutta våre er å ta hjem Premier League for fjerde året på rad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Er det virkelig noen som er fornøyd med spillet vårt så langt i år? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår Er det virkelig noen som er fornøyd med spillet vårt så langt i år? Er det virkelig noen som ikke er fornøyd med spillet vårt i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå