bruno99 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste. Det er det ikke noen tvil om, Gerrards fjorårssesong var ikke spesielt god. Men sant som du sier, Lampard var vill på sitt beste, banket jo inn mål fra utenfor 16 meterer ved stolperota. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Det er litt spesielt, da. Han har 8 assists i PL og 5 mål (tror jeg det er), og han får masse kritikk for at han har hatt en av de dårligste sesongene noensinne (fra fansen). Men da skal det sies at Chelsea fansen er en gjeng drittsekker som piper ut sine egne spillere etter 3-3 mot Everton. De har tydligvis ikke peiling over at Chelsea ikke var en toppklubb før pengene kom inn i bildet. Før var det ofte det var registrert 8000 betalende tilskuere på Stamford Bridge, og nå som pengene er der (og resultatene), strømmer det folk inn. Sier ikke at det er noe galt med det, bare at det er forkastelig å bue ut egne spillere etter alt annet enn seier. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Det er jeg veldig enig med deg i. Jeg var skuffa etter de tre målene, fordi det var latterlige mål (Everton- og City-kampene var helvete), og følgelig også skuffa etter kampen, men jeg hadde aldri i livet bua på spillerne. Hva faen hjelper det, liksom? Man heier fram laget i tykt og i tynt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Flere av målene til lamps er på straffe da... Jeg vil ønske de regelmessige United-brukerne her inne et riktig godt nyttår. Nå blir det et velfortjent måltid før jeg forsvinner ut i natten. Skrevast i Januar! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Alle unntatt ett, faktisk. Men 8 assists er ganske bra. Delt andreplass, kun slått av giggs. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Til gjengjeld har Lampard 600 minutter mer enn Giggs også. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Alle unntatt ett, faktisk. Men 8 assists er ganske bra. Delt andreplass, kun slått av giggs. Snakker du om inneværende sesong? Da er isåfall dette helt feil. Listen ser slik ut: Fabregas 12 Giggs 9 Lennon 8 Drogba 8 Lampard 8 Milner 8 Endret 31. desember 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Alle unntatt ett, faktisk. Men 8 assists er ganske bra. Delt andreplass, kun slått av giggs. Snakker du om inneværende sesong? Da er isåfall dette helt feil. Listen ser slik ut: Fabregas 12 Giggs 9 Lennon 8 Drogba 8 Lampard 8 Milner 8 Giggs har 10! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 vises leeds kampen på canal+ ?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 United- Bayern CL Classics på Eurosport nå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Alle unntatt ett, faktisk. Men 8 assists er ganske bra. Delt andreplass, kun slått av giggs. Snakker du om inneværende sesong? Da er isåfall dette helt feil. Listen ser slik ut: Fabregas 12 Giggs 9 Lennon 8 Drogba 8 Lampard 8 Milner 8 Selvfølgelig. Hadde scrolla for langt ned, så førsteplassen vistes ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 vises leeds kampen på canal+ ?? Viasat Fotball Web-tv: Viasat On Demand Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Har Giggs 9 målgivende? Søkke Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Giggs er og blir konge. Noen med god link til målene og andre spennende situasjoner i går? Helst litt mer enn målene, store sjanser osv. hadde vært gull Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Giggs er og blir konge. Noen med god link til målene og andre spennende situasjoner i går? Helst litt mer enn målene, store sjanser osv. hadde vært gull http://www.footytube.com/video/manchester-...tic-dec30-30569 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Spank you velly musH! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår folks! Have a great one. I'm out, have fun! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Hmmmm... Får bare sett de første 8 minuttene Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt Nyttår Folkens. Måtte neste år bringe nye triumfer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Hva skal folk i dag? Personlig har jeg valgt å bare ta det rolig hjemme i dag, og feire moren min sin bursdag, er ikke særlig lysten på feste i dag uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå