Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste.

 

Selvfølgelig. Gerrard er god når han har en god dag, men Lampard i de årene var god (fortsatt god men "toppårene") hver eneste kamp. Tror han spilte 3 PL sesonger på rad uten å gå glipp av en kamp. Bøttevis med assists og mål, og han er rett og slett genius. Gerrard er en god fotballspiller men Lampard er litt spesiell; spesielt fotballhodet hans. Helt rå. Lampard over Gerrard any day.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Og det er helt sant. Har veldig mye respekt for Lamps. Filmer ikke, er ikke skitten med taklinger og er en kjempe grei fyr ellers også. Husker når Ronaldo taklet han på OT i fjor eller noe litt, og dommeren blåste frispark og Ronaldo bare "what?". Lamps bare "Nono ref that wasn't a foul". Noe lignende ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste.

Faen. Når gikk den? Hva het prorammet? Og når sendes det på nytt?

 

Det var bare sånn pauseunderholdning mellom omgangene. Magic numbers eller noe tror jeg det het (Lampard har rundet 300 kamper for Chelsea).

 

Han var tydeligvis heelt syk en periode der. Tror de sa at det var en sesong han hadde over 20 mål og 15-16 assists. Det er helt drøyt faktisk.

 

Lampard tror jeg på den perioden var den ultimate midtbanespiller. Noe ala Scholes i sine glansdager?

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste.

Faen. Når gikk den? Hva het prorammet? Og når sendes det på nytt?

Unnskyld meg, men det er rimelig imponerende hvis du har gått glipp av det. Bare i går ble det jo sendt 2-3 ganger og folka jeg var hos reagerte også på at de har sendt den hyllesten der ca. 344 ganger de siste dagene.

 

:p

Lenke til kommentar
Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste.

Faen. Når gikk den? Hva het prorammet? Og når sendes det på nytt?

Unnskyld meg, men det er rimelig imponerende hvis du har gått glipp av det. Bare i går ble det jo sendt 2-3 ganger og folka jeg var hos reagerte også på at de har sendt den hyllesten der ca. 344 ganger de siste dagene.

 

:p

Jeg har ikke canal+ her hjemme... Bare streams.

Jaja. Har en super frank-DVD liggende hjemme i barteland :love:

Det er litt spesielt, da. Han har 8 assists i PL og 5 mål (tror jeg det er), og han får masse kritikk for at han har hatt en av de dårligste sesongene noensinne (fra fansen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...