Torstein Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Beckham vet hvertfall hva han skal si. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste. Faen. Når gikk den? Hva het prorammet? Og når sendes det på nytt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste. Selvfølgelig. Gerrard er god når han har en god dag, men Lampard i de årene var god (fortsatt god men "toppårene") hver eneste kamp. Tror han spilte 3 PL sesonger på rad uten å gå glipp av en kamp. Bøttevis med assists og mål, og han er rett og slett genius. Gerrard er en god fotballspiller men Lampard er litt spesiell; spesielt fotballhodet hans. Helt rå. Lampard over Gerrard any day. Endret 31. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 i underkant av 3 PL-sesonger uten å misse en kamp tror jeg stemmer ganske godt. The Special One sa vel noe sånn som dette etter en kamp: When Lampard has his day, he's the best man out there. When he doesn't, he's second or third. (fritt etter minne) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Og det er helt sant. Har veldig mye respekt for Lamps. Filmer ikke, er ikke skitten med taklinger og er en kjempe grei fyr ellers også. Husker når Ronaldo taklet han på OT i fjor eller noe litt, og dommeren blåste frispark og Ronaldo bare "what?". Lamps bare "Nono ref that wasn't a foul". Noe lignende ihvertfall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Synd Carlo har lagt om til en formasjon som ikke passer Lamps i det hele tatt. Han trenger vinger for å blomstre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hehe jeje. Btw, håper niko fikk oppleve kampen "i går" på OT! Det må jo ha vært fantaaastisk! Report back to us niko! Endret 31. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 WTF, sto på nyhetene at United skulle spille mot Arsenal ikveld, er dette sant? Skjønner ikke hvordan du kan spørre om noe sånt Du spør jo om dette mens kampen pågår! Tar 2 sekunder å gå innpå united.no eller hvilken som helst annen fotball eller united relatert side. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 This place is as good as any Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 hvilket lag kan vi forvente mot leeds? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste. Faen. Når gikk den? Hva het prorammet? Og når sendes det på nytt? Det var bare sånn pauseunderholdning mellom omgangene. Magic numbers eller noe tror jeg det het (Lampard har rundet 300 kamper for Chelsea). Han var tydeligvis heelt syk en periode der. Tror de sa at det var en sesong han hadde over 20 mål og 15-16 assists. Det er helt drøyt faktisk. Lampard tror jeg på den perioden var den ultimate midtbanespiller. Noe ala Scholes i sine glansdager? Endret 31. desember 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 hvilket lag kan vi forvente mot leeds? Tja. Foster Rafael Neville Brown Fabio Park Gibson Anderson Obertan Wellbeck Owen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Grattis med dagen Sir Alex! EDIT: yeah, førstemann! Endret 31. desember 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Grattis med dagen Sir Alex! +1. Herlig dag å ha bursdag på da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 hvilket lag kan vi forvente mot leeds? Foster Rafael De Laet Brown Fabio Park Gibson Anderson Obertan Wellbeck Macheda Hadde ikke gjort meg noe om Eikrem hadde fått spille Er King fortsatt skadet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste. Faen. Når gikk den? Hva het prorammet? Og når sendes det på nytt? Unnskyld meg, men det er rimelig imponerende hvis du har gått glipp av det. Bare i går ble det jo sendt 2-3 ganger og folka jeg var hos reagerte også på at de har sendt den hyllesten der ca. 344 ganger de siste dagene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Alle PL-kampene fra mandag til onsdag hadde den hyllesten i pausen. Tror ikke det var studio på noen av kampene, så den ble vel sendt hele ti ganger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Er det bare meg som er imponert over scoringsraten til Valencia? Så vidt jeg vet så scorte han ikke fullt så mange mål i Wigan, og jeg tror han er på god vei nå til å nå like mange mål. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Noen andre som så Lampard-hyllesten på canal+ i dag? Mannen var faktisk helt rå de årene Chelsea tok ligagull. Sorry ass Gerrard, men sesongen din ifjor ville ikke nådd ham til knærne engang de årene han var på sitt beste. Faen. Når gikk den? Hva het prorammet? Og når sendes det på nytt? Unnskyld meg, men det er rimelig imponerende hvis du har gått glipp av det. Bare i går ble det jo sendt 2-3 ganger og folka jeg var hos reagerte også på at de har sendt den hyllesten der ca. 344 ganger de siste dagene. Jeg har ikke canal+ her hjemme... Bare streams. Jaja. Har en super frank-DVD liggende hjemme i barteland Det er litt spesielt, da. Han har 8 assists i PL og 5 mål (tror jeg det er), og han får masse kritikk for at han har hatt en av de dårligste sesongene noensinne (fra fansen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå