Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Visst vida går til Real gir eg faen meg opp..! Vidic skal bli i United til han blir limt fast på benken fordi han ikkje er god nok. Då ser eg for meg at han er 37år.

Ifølge vanligvis pålitelige The Times, har sir Alex Ferguson mer eller mindre gitt opp å beholde midtstopperen i klubben på lang sikt. - dagbladet

Vidic går ikke til Real med det første. Norsk media liker bare å vri og vende på ting slik det passer dem best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er det greit, ja. Noe mer?

Ey frøken, nå prater vi litt mote. Så kan du få koseprate med Points. Så har vi en grei fordeling!

Nå skal jeg forøvrig dra å pumpe litt stål før jeg setter pila mot godstolen og en ny kveld med cognac og fotball! Blir nok enda en slitekamp, men med forsvaret på plass så er tap urealistisk.

Lenke til kommentar
Da er det greit, ja. Noe mer?

Neeeeeeh,tror egentlig jeg fikk fram det ene poenget mitt egentlig.

Apropos Vidic saken; nå har jo Vidic sagt ved flere anledninger at han vil bli,samt det er vel egentlig Barcelona han har "flørtet" litt med?Tviler på han da går til rivalen,med mindre Ronaldo er heilt psyko god til og overtale..

Lenke til kommentar
Huff, for et bilde av Vidic.

Lykke til i kveld folkens. :) Får ikke sett kampen, er visst noe snakk om at "en gang i året må familie prioriteres fremfor fotball". Huff, samfunnet nå til dags altså :)

Ukjent for meg.. Jeg har derimot hørt at rundt 50-60 ganger i året må United prioriteres fremfor familie.

helt enig :D

Lenke til kommentar

Evra så stilig ut, alltid hatt det for meg at Pat var en velkledd mann. Når det gjelder folk som gjør noe frivillig så har vi vel Solskjær og Giggs som er UNICEF-ambassadører, ellers så er jeg ikke så godt oppdatert, godt mulig at flere gir noe tilbake til samfunnet.

Når det gjelder Vidic så er jeg ikke så bekymret, liker han som både person (det jeg får se) og spillertype, men han er ikke uerstattelig. Real Madrid må sannsynligvis betale en god del for serberen og jeg hadde ikke mistet nattesøvnen over det, iallefall ikke så lenge vi fortsetter å bli linket til Simon Kjær og vi har Jonny Evans i stallen.

Deilig med kamp, får se hva jeg finner i kjøleskapet for til tross for at jeg nettopp spiste sen middag er jeg skrubbsulten igjen.

Lenke til kommentar

Seriøst? Jeg har da alltid visst Evra var en mann med stil, ikke bare på banen men på fashion siden også. :)

Kamp snart! Må jo finne kamptråden, det glemte jeg, doh! Digg med 6+ timer med søvn nå, er veldig klar for en deilig seier! Her blir det kjøttkaker med kampen!

Og btw, Vida er uutrooolig viktig for oss spesielt nå som Rio er ute. Ikke si sånt. :(

Lenke til kommentar

Ja, hver gang jeg har sett Evra har han jo vært velkledd, Scholes derimot :p.

Akkurat nå er Vidic veldig viktig for oss, og han er en viktig spiller, men det hadde ikke overrasket meg om vi mistet han til sommeren, og grunnen til at jeg ikke klarer å ta han inn som en av mine favoritter er at han har uttalt at Manchester-derbyet og kampene mot Liverpool ikke betyr noe spesielt for han.

Forresten, vi slutter helt med off-topic om mat i tråden. vær så snill. Jeg ble akkurat utrolig misunnelig på deg og de kjøttkakene tc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...