Raste Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Unnskyld Raste, men jeg må bare nevne det; Lindeberg var "kult" når jeg gikk på ungdomsskolen. Det er ca. 5-6 år sia om jeg teller riktig. ØY! Jeg har et lindeberg-belte som jeg stadig bruker. Nå lar vi det ligge. Men genserene er lagd for flaggstenger. Haha, jeg lo Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Unnskyld Raste, men jeg må bare nevne det; Lindeberg var "kult" når jeg gikk på ungdomsskolen. Det er ca. 5-6 år sia om jeg teller riktig. Haha, J.Lindeberg har vel aldri vært kult i mine øyner. Du kler deg etter det du selv syns passer og gensere som har en god passform. Nå, nok med det Men så er du fra Skien eller Ski eller hva det heter. Tar litt tid før ting kommer dit. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Skien er vel langt unna Ski så vidt jeg vet, og Ski er faktisk ganske oppdatert sted som Asker Points Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Unnskyld Raste, men jeg må bare nevne det; Lindeberg var "kult" når jeg gikk på ungdomsskolen. Det er ca. 5-6 år sia om jeg teller riktig. ØY! Jeg har et lindeberg-belte som jeg stadig bruker. Nå lar vi det ligge. Men genserene er lagd for flaggstenger. Nesten enda mer harry enn Tiger-belte. Lindeberg ble et merke kun utlendinger (no disrespect) brukte for å leke rike. Nå står det faktisk ikke lindeberg på andre sider enn baksiden, så tar det ikke så tungt. Gant derimot, det er det kun bestefedre og jeg som bruker. Vi lar forøvrig det også ligge. Å konkluderer med at alle United spillere så dass ut med unntak av Evra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Likte ikke lommene på brystet på jakken til Evra dessverre Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Venter på at tc skal skrive et lengre innlegg om hvor godt kledd Scholes var. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Venter på at tc skal skrive et lengre innlegg om hvor godt kledd Scholes var. Eller bare hvor godt stelt han var Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Venter på at tc skal skrive et lengre innlegg om hvor godt kledd Scholes var. Hahaha. Tenkte det samme. Istedet ser Scholes ut som en av pasientene på hospitalen. Flott at de stiller opp slikt. Som eg sa i pools tråden, så synest eg de burde gjort mye mer slikt, og gjerne under andre forutsetninger enn under tvang fra klubben. Har United noen slike i klubben? Alà Kuyt som gir store deler av sin lønn til veldedige formål? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Ronaldo savner United-supporterne... Haha Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg la ikke merke til det før nå, men hva faen skjer med tommelene ned i bukselommene, Nemanja? Haha. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg la ikke merke til det før nå, men hva faen skjer med tommelene ned i bukselommene, Nemanja? Haha. Det er da mange som holder tommelene sånn når de blir tatt bilde av? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Strike a pose lzm Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg la ikke merke til det før nå, men hva faen skjer med tommelene ned i bukselommene, Nemanja? Haha. Det er da mange som holder tommelene sånn når de blir tatt bilde av? Kan godt hende, jeg mener å ha sett deg gjøre det. Ser dumt ut allikevel. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er dette mote.no eller? Foreslår at dere tar den metroseksuelle praten en annen plass. I kveld er det masse alkohol, pølser i brød og fotball, hhv United, på menyen. Kan det bli bedre? Neppe. Fri har jeg også i morgen. Skal drikke med synders drita. Ble forøvrig ikke kastet ut av united.no Poeng. Haha, ikke en advarsel engang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har heller ikke fått noe. Utenom en kåt fjortizz som lurte på om hun i avataren var meg. Jeg kan varte opp med at jeg drita allerede. Skal til kompis å se matchen etterpå, kommer til å bli gøy. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Håper du har pc tilgjengelig gutten min. I alle fall i natt, noe annet anser jeg som utroskap! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Skal ta med meg laptopen kun for deg jeg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er dette mote.no eller? Foreslår at dere tar den metroseksuelle praten en annen plass. At andre snakker OT er ikke greit,men når du gjør det så er det...? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Da er det greit, ja. Noe mer? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Visst vida går til Real gir eg faen meg opp..! Vidic skal bli i United til han blir limt fast på benken fordi han ikkje er god nok. Då ser eg for meg at han er 37år. Ifølge vanligvis pålitelige The Times, har sir Alex Ferguson mer eller mindre gitt opp å beholde midtstopperen i klubben på lang sikt. - dagbladet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå