NightKeeper Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Er Richards bare 19 år?! 9314593[/snapback] Jepp, kommer til å bli verdens beste hvis han fortsetter slik som nå. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Ja, se på fysikken hannes faen imponerende.. Dessverre spiller han som en gud idag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Hva var det Erlend sa om uflaks igjen? Fytte helvete sier jeg bare. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Helvette da. Kommer vel ikke nærmere enn det der, nei.. Nå må vel målet komme snart! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Neida Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Vel, dere greier strengt tatt og rote dere opp i dette selv da. Når dere ikke setter sjansene dere får har dere bare dere selv og takke. Og det er ikke mye uflaks når dere har hatt så mange sjanser som dere har hatt de siste kampene. Effektivitet er viktig, men det er mye tilfeldigheter som er der ute også. Den som gikk i treverket i dag, tevez som er så utrolig nære. I tillegg til dette så guller City inn et helvettes drittmål. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Hvor blir det av løpene inn i boks? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Hmm. Kanskje Rio skal begynne med wrestling? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Go City! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Vel, dere greier strengt tatt og rote dere opp i dette selv da. Når dere ikke setter sjansene dere får har dere bare dere selv og takke. Og det er ikke mye uflaks når dere har hatt så mange sjanser som dere har hatt de siste kampene. Effektivitet er viktig, men det er mye tilfeldigheter som er der ute også. Den som gikk i treverket i dag, tevez som er så utrolig nære. I tillegg til dette så guller City inn et helvettes drittmål. 9314647[/snapback] Ja målet i mot var veldig uflaks, den er jeg med på. Noe er som sagt uflaks, med stolpeskudd og 2 cm utafor og sånt, men når dere ikke putter mål på så mange sjanser som dere har hatt så burde det ringe noen bjeller om at ikke alt stemmer. Kommentatoren er faen meg rævva altså. Til og med jeg greier og se hvilke spillere som er hvem ute på banen. Lenke til kommentar
pej Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Campbell! Modig av SAF. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Campbell! Modig av SAF. 9314733[/snapback] Mer dumdristig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Eyy guttah, nå blirre ligagull på oss i år! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Vel, vi må opp på bana, ingen tvil, og da er en spiss inn smart, selvom han ikke har spilt mye PL før. Eneste er at vi blottlegger oss en del bakover, men det må vi jo, ingen tvil, og Hargreaves spiller en meget god kamp, så jeg håper vi klarer oss bakover. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 kan jo ikke værra sant Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 ER DET MULIG?! Tevez da?!?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 SAF trudde at det ble mål,tok nok feil ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 SAF trudde at det ble mål,tok nok feil ja 9314879[/snapback] OK Tidenes ran, noe av det verste jeg har vært med på. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Neh. Nå slo jeg av. Det er lov å prate om uflaks osv - men 3 kamper på rad = ineffektivitet. Giggs er usynlig, og har vært det i 3 kamper nå. Vi er overbefolket på midten, og for få gjennombrudd foran. For lite effektivitet foran mål, for mange bommer. For mange enkle feil på midtbanen, balltap fordi vi skal drible, eller fordi det er for få pasningsalternativer. Det er ikke uflaks. Det er for dårlig . Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Dette er ikke uflaks nei. Vinner vi ikke fotballkamper så er vi ikke gode nok. Så enkelt er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå