Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, dere greier strengt tatt og rote dere opp i dette selv da. Når dere ikke setter sjansene dere får har dere bare dere selv og takke. Og det er ikke mye uflaks når dere har hatt så mange sjanser som dere har hatt de siste kampene.

Effektivitet er viktig, men det er mye tilfeldigheter som er der ute også. Den som gikk i treverket i dag, tevez som er så utrolig nære. I tillegg til dette så guller City inn et helvettes drittmål.

Lenke til kommentar
Vel, dere greier strengt tatt og rote dere opp i dette selv da. Når dere ikke setter sjansene dere får har dere bare dere selv og takke. Og det er ikke mye uflaks når dere har hatt så mange sjanser som dere har hatt de siste kampene.

Effektivitet er viktig, men det er mye tilfeldigheter som er der ute også. Den som gikk i treverket i dag, tevez som er så utrolig nære. I tillegg til dette så guller City inn et helvettes drittmål.

9314647[/snapback]

Ja målet i mot var veldig uflaks, den er jeg med på. Noe er som sagt uflaks, med stolpeskudd og 2 cm utafor og sånt, men når dere ikke putter mål på så mange sjanser som dere har hatt så burde det ringe noen bjeller om at ikke alt stemmer.

 

Kommentatoren er faen meg rævva altså. Til og med jeg greier og se hvilke spillere som er hvem ute på banen.

Lenke til kommentar

Neh. Nå slo jeg av.

 

Det er lov å prate om uflaks osv - men 3 kamper på rad = ineffektivitet.

 

Giggs er usynlig, og har vært det i 3 kamper nå. Vi er overbefolket på midten, og for få gjennombrudd foran. For lite effektivitet foran mål, for mange bommer.

 

For mange enkle feil på midtbanen, balltap fordi vi skal drible, eller fordi det er for få pasningsalternativer.

 

Det er ikke uflaks. Det er for dårlig :(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...