Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehehe. Nå ser vi hvor Liverpool hører hjemme når gullhåra i rævva er nappa bort og hverdagen treffer.

Ender vel med at de gamle røttene spirer til igjen og Liverpool klarer 4 plass til slutt allikevel. Forundrer meg lite.

Vis vi berger 4 plassen etter en dårlig høst, men bedre vår så er det flaks? Men vis dere vinner PL etter en dårlig høst, så er det ikke flaks?

Oh please! Selvsagt mente han det HELT bokstavelig :roll:

Lenke til kommentar

Pinlig å lese her i kveld. Idiotisk å klage på dommeren av folk her inne, og trekke frem at Chelsea har fått hjelp i den og den kampen, så ufattelig glad for at spillere har en litt annen mentalitet. Det er greit å syte der og da, men når noen av dere trekker det ut igjen og igjen til det uendelige så blir det et stort irritasjonsmoment. Ja, vi hater alle Liverpool, og ja, de hadde flaks i dag, men kom igjen da! Chelsea har flaks, Liverpool har flaks og vi har jammen meg flaks i tillegg til uflaks. Det hadde ikke vært noe, og da mener jeg noe kontroversielt hvis kampen hadde blitt blåst av før vi scorte mot City, det var ikke feil at det ble lagt til så mye, men det var uvanlig, og jo, vi var heldig. Vi har blitt snytt for straffer, men mange lag har også blitt snytt for straffer mot oss. De straffene husker vi sjeldent. Det er bare å se til sist kamp. Hull ble snytt for en helt klar straffe på stillingen 0 - 0, og den straffen de fikk i andre omgang kunne helt klart blitt blåst på, uheldig, men det er straffe. Rafael tar fra han en helt klar mulighet. Hull kunne fort ha tatt poeng mot oss med dommeren med seg der.

Vær så snill og husk at ikke alt er svart - hvitt, det finnes grånyanser også. Liverpool og Chelsea har ikke dommeren med seg noe mer enn vi har.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Litt uenig med deg, Wisbatov. Vi vant 1-3 over Hull, og om de hadde fått den første straffen hadde riktignok kampbildet endret seg, men sannsynligheten er veldig stor for at vi ville ha vunnet uansett.

Ellers er jeg enig med deg. Vi har også hatt flaks, men flaks er noe man trenger i fotball for å vinne. Nå skal det sies at Chelsea har hatt litt vel mye hell med seg i det siste, og Liverpool... Tja, det er bare en ren og skjær drittklubb. Alltid vært det, vil alltid være det.

Lenke til kommentar
Liverpool og Chelsea har ikke dommeren med seg noe mer enn vi har.

Hvordan vet du det? Fakta takk.

Ikke belær andre for noe du ikke kan dokumentere, selv om innlegget i og for seg er ment som selvransakelse for subjektive supportergrupper.

Jeg er uenig. Jeg hevder at Manchester United er den klubben i PL som får flest signifikante dommeravgjørelser imot og jeg påstår også at Liverpool er blant klubbene med mest marginer. Det er min oppfatning etter å ha sett hver PL runde og med mindre du kan motbevise meg, velger jeg å fortsette og tro på det jeg observerer.

Hvorvidt "flaks" er selvtjent eller ikke, er en annen diskusjon. Jeg mener lady fortuna har det med å slå noen lag til gode og andre ikke. Vi ser jo hvor bedritent dårlig Liverpool er uten bistand fra høyere makter, jf dagens kamp.

Lenke til kommentar
Jeg er uenig. Jeg hevder at Manchester United er den klubben i PL som får flest signifikante dommeravgjørelser imot

Usikker på det store og totale bildet, men den siste tiden har det buttet mye imot på lykkefronten. Mye "stang ut" og dommermarginer som heller andre veien.

Men eg tror nok at marginene totalt sett skal ikke vi som Unitedsupportere klage på heller. Vi er bortskjemte på avgjørelser mot slutten av kamper. Stamina kalles det selvsagt også, og er vel i svært mange tilfeller det som skiller topplagene og de litt lenger nede. Evnen til å avgjøre kamper til og med på dårlige dager.

Dommerne derimot har vært hypp på å ta United over lang lang tid nå. Dessverre tror eg mye av skylden må legges på SAF med hans måte å takle en dårlig dommeravgjørelse på. Funker ikke helt bra alltid ;)

Lenke til kommentar
Pinlig å lese her i kveld. Idiotisk å klage på dommeren av folk her inne, og trekke frem at Chelsea har fått hjelp i den og den kampen, så ufattelig glad for at spillere har en litt annen mentalitet. Det er greit å syte der og da, men når noen av dere trekker det ut igjen og igjen til det uendelige så blir det et stort irritasjonsmoment. Ja, vi hater alle Liverpool, og ja, de hadde flaks i dag, men kom igjen da! Chelsea har flaks, Liverpool har flaks og vi har jammen meg flaks i tillegg til uflaks.

Akkurat i år har vi hatt uflaks med dommeren. Ihvertfall i forhold til Chelsea som har hatt mye flaks. Sånn er det bare.

Det hadde ikke vært noe, og da mener jeg noe kontroversielt hvis kampen hadde blitt blåst av før vi scorte mot City, det var ikke feil at det ble lagt til så mye, men det var uvanlig, og jo, vi var heldig. Vi har blitt snytt for straffer, men mange lag har også blitt snytt for straffer mot oss. De straffene husker vi sjeldent. Det er bare å se til sist kamp. Hull ble snytt for en helt klar straffe på stillingen 0 - 0, og den straffen de fikk i andre omgang kunne helt klart blitt blåst på, uheldig, men det er straffe. Rafael tar fra han en helt klar mulighet. Hull kunne fort ha tatt poeng mot oss med dommeren med seg der.

Merkelige eksempel. Det ville ikke vært ukontroversielt å blåse av før, men det var korrekt å legge til den tiden vi fikk mot City. Det er ikke flaks, det er sånn det skal være. Hull kampen vant vi med to mål.

Vær så snill og husk at ikke alt er svart - hvitt, det finnes grånyanser også. Liverpool og Chelsea har ikke dommeren med seg noe mer enn vi har.

Er ikke alt svart/hvitt? Takk skal du ha, da lærte jeg noe nytt i dag gitt. På generellt grunnlag er jeg enig i at Chelsea, Pool og alle andre lag ikke har mer flaks enn oss i lengden. Akkurat i år derimot har Chelsea hatt mer tur mtp. dommeravgjørelser. Det er helt åpenbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...