GLN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Prøvde bare å være morsom tilbake Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, vi satset på topp 10. Så en 7. plass er slettes ikke dårlig. Sludder! Alle vet at dere ville ha 1.plass, og trodde dere skulle få det. Helt til Rafa ødela drømmen deres, et under at han fortsatt er ønsket i Liverpool! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Alltid bittert å tape kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Alltid bittert å tape kamp. Åh, United spiller vel ikke før i morgen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gudbedre, Liverpool er et stk elendig fotballag. Trist sorti og et tap for fotballen at en tilfeldighet skal avgjøre kampen, spesielt ettersom A. Villa hadde det som var an sjanser og spill. Mot Wolves ble de reddet av rødt kort og nå Torres takket være to gigafeil og flaks med spretten. Middelhavsfarer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kamptråd kommer i morgen tidlig, jeg lover. Er nesten ferdig, mangler bare noen finishing touches (orker ikke nå, er sliten). Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvorfor så gretne? Bryr vel ikke dere at en middelhavsfarer som Liverpool vinner en kamp. Vi er jo milevis bak dere allikevel. Dere har vel ikke begynt å frykte oss igjen? Bare for ordens skyld: hvor ofte har Liverpool hatt flaks denne sesongen? Hvor mange mål har Liverpool scoret på overtid denne sesongen som har vært direkte avgjørende for kampen? Hvor mange mål har vi sluppet inn på overtid eller på tampen av kampene denne sesongen? Hvor mange mål har dere scoret på overtid / på tampen av kamper denne sesongen? Hvor mange mål har dere sluppet inn på overtid / på tampen av kamper denne sesongen? Hadde Liverpool flaks i dag? Ja flaks måten og tidspunktet målet kom på. Skulle Aston Villa hatt straffe? Ja. Skulle Liverpool hatt straffe? Ja. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men skal være ærlig, dere har ikke hatt så mye flaks denne sesongen. Drittlaget Chelsea som har tatt over den tronen denne sesongen, i hvert fall den siste måneden. Jeg hater å si det, men Chelsea har faktisk storspilt i år, og det er lite av førsteplassen deres som kan skyldes på flaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men skal være ærlig, dere har ikke hatt så mye flaks denne sesongen. Drittlaget Chelsea som har tatt over den tronen denne sesongen, i hvert fall den siste måneden. Jeg hater å si det, men Chelsea har faktisk storspilt i år, og det er lite av førsteplassen deres som kan skyldes på flaks. ALT kan skyldes på flaks. (utenom United-kampene) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men skal være ærlig, dere har ikke hatt så mye flaks denne sesongen. Drittlaget Chelsea som har tatt over den tronen denne sesongen, i hvert fall den siste måneden. Jeg hater å si det, men Chelsea har faktisk storspilt i år, og det er lite av førsteplassen deres som kan skyldes på flaks. Haha, da har du nok ikke fulgt så nøye med den siste måneden. Makan til flaks (dommeravgjørelser, feilaktige offsideavgjørelser, deflectionmål, selvmål, you name it...) skal man lete _ganske lenge_ etter. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men skal være ærlig, dere har ikke hatt så mye flaks denne sesongen. Drittlaget Chelsea som har tatt over den tronen denne sesongen, i hvert fall den siste måneden. Jeg hater å si det, men Chelsea har faktisk storspilt i år, og det er lite av førsteplassen deres som kan skyldes på flaks. Haha, skal det være en spøk? De var jævlig gode i starten av sesongen. I det siste har de vært dårlige. Eneste grunnen til at de leder er de ekstreme skadeproblemene våre. De har også hatt MYE flaks. Spesielt mtp. dommeravgjørelser. Skal ikke se bort fra at 6 poeng ble røvet fra oss i forhold til Chelsea på brua. I tillegg har de hatt flere andre kamper der de har fått med seg poeng grunnet dommeren. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har fulgt med jeg, men jeg vet bedre enn å se på prestasjon som flaks, bare fordi det er et lag jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hvorfor så gretne? Bryr vel ikke dere at en middelhavsfarer som Liverpool vinner en kamp. Vi er jo milevis bak dere allikevel. Dere har vel ikke begynt å frykte oss igjen? Bare for ordens skyld: hvor ofte har Liverpool hatt flaks denne sesongen? Hvor mange mål har Liverpool scoret på overtid denne sesongen som har vært direkte avgjørende for kampen? Hvor mange mål har vi sluppet inn på overtid eller på tampen av kampene denne sesongen? Hvor mange mål har dere scoret på overtid / på tampen av kamper denne sesongen? Hvor mange mål har dere sluppet inn på overtid / på tampen av kamper denne sesongen? Hadde Liverpool flaks i dag? Ja flaks måten og tidspunktet målet kom på. Skulle Aston Villa hatt straffe? Ja. Skulle Liverpool hatt straffe? Ja. Vi har for det første ikke scoret mange på overtid og vi har hatt masse utur med dommere osv. Men det som er vesentlig her er at vi er ofte er klart best i kamper vi scorer sent i. Dere derimot scorer sent som følge av at ballen spretter deres vei, i jevne kamper eller der motstanderne var best. Som idag feks. Selv gutta på kopforum skriver om hvor mye gullhår dere hadde i fjor. Nå er vi på'an igjen. Vi frykter dere ikke, men syntes det er gøy når dere spiller som sekker med dritt. Alltid surt når dere har dommer og spillflaks. Alltid. Endret 29. desember 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg har fulgt med jeg, men jeg vet bedre enn å se på prestasjon som flaks, bare fordi det er et lag jeg ikke liker. Så de hadde ikke flaks mot United? Rooney skulle vært igjennom helt alene med Cech, men det ble feilaktig dømt offside, og Valencia skulle hatt straffe. De siste kampene har det vært flere ganger at de har fått med seg poeng grunnet feilaktige dommeravgjørelser også. Endret 29. desember 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har fulgt med jeg, men jeg vet bedre enn å se på prestasjon som flaks, bare fordi det er et lag jeg ikke liker. Da har du ikke fulgt med. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Å skylde tap på dommeravgjørelser er så ufattelig pysete. Et lag skal ikke være avhengige av enkelte dommeravgjørelser for å vinne en kamp. Jeg synes det er så tafatt at folk ikke klarer å innrømme at et lag spiller bedre, og dermed må ta seg til å skylde på andre faktorer. For meg opptrer dere akkurat som Mourinho gjorde under hans opphold i Chelsea, og det er ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Å skylde tap på dommeravgjørelser er så ufattelig pysete. Et lag skal ikke være avhengige av enkelte dommeravgjørelser for å vinne en kamp. Jeg synes det er så tafatt at folk ikke klarer å innrømme at et lag spiller bedre, og dermed må ta seg til å skylde på andre faktorer. For meg opptrer dere akkurat som Mourinho gjorde under hans opphold i Chelsea, og det er ikke noe å skryte av. Jeg har mine tvil om at du faktisk har sett de siste kampene deres. Anbefaler deg følgende 270 minutter med fotball: West Ham 1-1 Chelsea, Birmingham 0-0 Chelsea, Chelsea 2-1 Fulham. Etter å ha sett alle tre kampene, burde du greie å definere følgende ord/begreper: ufortjent, flaks, elendighet, tullete dommere, osv. Innrømme at et lag har spilt bedre faktisk. Du har virkelig ikke sett Chelsea i desember. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er faen meg så typisk for et horelag som Pool. Grattis med dommerhjelp nok en gang. Er det mulig? Syte på dommeren hver eneste kamp vi vinner. Hva gjorde dommeren galt nå? I hvert fall en straffe (hends på Insua) han ikke ga. Gi straffe til Kuyt også da. Eneste store feilen var vel at Skrtel slapp et gult kort i taklingen på Milner. Helt enig. Dommeren er uskyldig. Like dårlig på både Liverpool sin og Villa sin soleklare straffe. Blir bare tull å sutre på dommeren. Ingen har jo hatt så mye flaks en liverpool denne sesongen. ^^ Hehehe. Nå ser vi hvor Liverpool hører hjemme når gullhåra i rævva er nappa bort og hverdagen treffer. Ender vel med at de gamle røttene spirer til igjen og Liverpool klarer 4 plass til slutt allikevel. Forundrer meg lite. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehehe. Nå ser vi hvor Liverpool hører hjemme når gullhåra i rævva er nappa bort og hverdagen treffer. Ender vel med at de gamle røttene spirer til igjen og Liverpool klarer 4 plass til slutt allikevel. Forundrer meg lite. Vis vi berger 4 plassen etter en dårlig høst, men bedre vår så er det flaks? Men vis dere vinner PL etter en dårlig høst, så er det ikke flaks? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehehe. Nå ser vi hvor Liverpool hører hjemme når gullhåra i rævva er nappa bort og hverdagen treffer. Ender vel med at de gamle røttene spirer til igjen og Liverpool klarer 4 plass til slutt allikevel. Forundrer meg lite. Vis vi berger 4 plassen etter en dårlig høst, men bedre vår så er det flaks? Men vis dere vinner PL etter en dårlig høst, så er det ikke flaks? Du tok an ikke i det hele tatt gjorde du? Må liksom ta alt på en bitter måte? Eg er så glad eg ikke er liverpool supporter. Så uendelig glad for at eg slipper all bitterheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå