Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men seriøst. Haha, Ikke bare måten han snubler på akkurat der, men måten 3 spillere prøver å takle ballen på og lander rett på foten til Torres der. Hahahaha. Helt VILLT.

Tenkte det samme. Det er så liten sjanse for at det skal skje, men det er jo drittlaget selv, så ikke helt overraskende.

Lenke til kommentar
Det er faen meg så typisk for et horelag som Pool. Grattis med dommerhjelp nok en gang.

Er det mulig? Syte på dommeren hver eneste kamp vi vinner. Hva gjorde dommeren galt nå?

I hvert fall en straffe (hends på Insua) han ikke ga.

Gi straffe til Kuyt også da.

Eneste store feilen var vel at Skrtel slapp et gult kort i taklingen på Milner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har du fulgt med Premier League de siste 2 årene? Dommere dømmer ikke hands lengre.

Direkte dumt å rope på dommer'n i denne kampen.

Lenke til kommentar
Er det mulig? Syte på dommeren hver eneste kamp vi vinner. Hva gjorde dommeren galt nå?

Overser en soleklar straffe. Jeg vet dere nevner den situasjonen i 1. omgang, men denne her var uten tvil klarere.

Nei å nei. Taklingen på Kuyt så jo ut som en bulldoser som rev av foten på et stakkars menneske. Men at dommeren ikke la merke til Insua sin hands var litt merkelig, han holdt jo begge armene ut i lufta helt alene...

Lenke til kommentar

Overser en soleklar straffe. Jeg vet dere nevner den situasjonen i 1. omgang, men denne her var uten tvil klarere.

Nei å nei. Taklingen på Kuyt så jo ut som en bulldoser som rev av foten på et stakkars menneske. Men at dommeren ikke la merke til Insua sin hands var litt merkelig, han holdt jo begge armene ut i lufta helt alene...

Og det er pinadø ikke en overdrivelse engang

Lenke til kommentar
Har du fulgt med Premier League de siste 2 årene? Dommere dømmer ikke hands lengre.

Nei, jeg følger aldri med på PL. Makan til en idiotisk liga med tullete lag. Har dog hørt at det er perfekte dommere der, så jeg burde kanskje ta en titt en dag? ;)

Som sagt, 7. plass til Liverpool hadde jeg tatt før sesongstart. Når man ligger under Birmingham, fortjener man egentlig ikke bedre. :)

Lenke til kommentar

Som sagt, 7. plass til Liverpool hadde jeg tatt før sesongstart. Når man ligger under Birmingham, fortjener man egentlig ikke bedre. :)

Ja, vi satset på topp 10. Så en 7. plass er slettes ikke dårlig.

Lenke til kommentar

Snakker bare om denne kampen nå og hvor bittert det var for Villa. I en slik kamp blir det der så drøyt at det er helt sykt. Fuckin crazy. Menmen, teoriprøve i morgen så må lese ræva av meg nå.

Er bare glad jeg ikke er Villa suporter, god-daaamn det må suge. 5 poeng ble 2, når det skulle ihvertfall bare stått som 5, hvis ikke vært 8 nå. Life's a real bitch.

Ja, vi satset på topp 10. Så en 7. plass er slettes ikke dårlig.

He-he-he. Veldig morsomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...