Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper hu blir helt frisk igjen for begges skyld og at VDS blir skadefri. Begynner å savne sistnevnte.

Selv om VDS er en fantastisk keeper, så savner jeg han ikke så mye nå. PIG har vært ganske solid i mål, en rekke redninger i verdensklasse, mange clean sheets har han også. Hadde nok hatt et par clean sheets til dersom det ikke hadde vært for noen billige straffespark i mot. :)

Lenke til kommentar
Håper hu blir helt frisk igjen for begges skyld og at VDS blir skadefri. Begynner å savne sistnevnte.

Selv om VDS er en fantastisk keeper, så savner jeg han ikke så mye nå. PIG har vært ganske solid i mål, en rekke redninger i verdensklasse, mange clean sheets har han også. Hadde nok hatt et par clean sheets til dersom det ikke hadde vært for noen billige straffespark i mot. :)

Ja, er enig i det, men er lov å savne vår beste målvakt. Føler meg tryggere, selvom om Pig har gjort det bra. :D

Lenke til kommentar

Flotte nyheter. :)

 

Dessverre tror jeg Riio er ferdipå toppnivå. Han har ike greid å komme opp på det nyvået vi tidligere har sett han i, samt at ryggproblemer er, etter min erfaring, noe som ikke bare forsvinner av seg selv. I tillegg begynner han vel nå å miste farten pga. alder kombinert med mye skadefravær. Ser Rio som en meget, meget god backup de 2 neste sesongene, men dessverr ikke mer denn det.

Lenke til kommentar

You make me cry.

 

Rio har rutine så det holder og plasserer seg veldig bra i 16-meteren. Farten og styrken kan han trene opp igjen. Problemet ligger i ryggen, blir han kvitt det vil han bli fast i forsvaret.

 

Er han skada, spiller han ikke(det er forståelig), men mener du at han er en BACKUP skadefri?

Endret av RePaC
Lenke til kommentar
Er han skada, spiller han ikke(det er forståelig), men mener du at han er en BACKUP skadefri?

Jeg mener at om en er førstevalg blir belastningen for stor. Jeg mener Vidic/Evans er et bedre alternativ. Som backup / rotering vil han ikke få den samme belastningen og vil muligens klare å holde seg skadefri. Han er 31 år nå og ryggproblemene blir ikke bedre med årene. Jeg snakker av erfaring. Jeg har gått gjennom operasjon, opptrening, fysioterapi, kiropraktor osv. Forbedring er det jeg har fått ut av det, men problemet er på ingen måte borte.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Flotte nyheter. :)

 

Dessverre tror jeg Riio er ferdipå toppnivå. Han har ike greid å komme opp på det nyvået vi tidligere har sett han i, samt at ryggproblemer er, etter min erfaring, noe som ikke bare forsvinner av seg selv. I tillegg begynner han vel nå å miste farten pga. alder kombinert med mye skadefravær. Ser Rio som en meget, meget god backup de 2 neste sesongene, men dessverr ikke mer denn det.

Han har jo knapt spilt. Å han har både hatt strålende kamper og elendige. Du gir ikke Rio ca to måneder (de han har spilt) med noen dårlige kamper, å jeg får kjeft for og sette spørsmålstegn ved Carrick etter 8 måneder?

 

Det er alt for tidlig å sende Rio til veterinæren, mannens beste defensive våpen er hode. Det fysiske kommer som nr 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...