Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det som gjør at denne kampen blir vanskelig for dere å snu er at dere stort sett ikke gjør noe feil. Det er liksom ikke så mye å rette på.

Lenke til kommentar

Ønsker ikke å tråkke på noen tær her, spesielt ikke i den situasjonen laget vårt befinner seg i. Men jeg må bare si at jeg ikke liker taktikken som United bruker. Ja vi skaper sjanser, men vi har enda ikke vunnet kamper.

Jeg kan IKKE sette opp en bedre taktikk, for mine fotballkunnskaper er langt mindre enn 1/100 del så gode som Sir Alex sine. Men jeg synes fortsatt ikke den nåværende taktikk fungerer godt nok, til at vi skal fortsette å bruke den.

Allikevel, Sir Alex bruker å vite hva han gjør, og jeg håper at han får meg til å spise disse ordene snarest mulig. Ikke noe ville gjøre meg mer glad.

Lenke til kommentar

Vel, dere greier strengt tatt og rote dere opp i dette selv da. Når dere ikke setter sjansene dere får har dere bare dere selv og takke. Og det er ikke mye uflaks når dere har hatt så mange sjanser som dere har hatt de siste kampene. :)

Edit: Stolpe er uflaks, men når dere har 50 sjanser eller noe på 3 kamper, og ikke greier og score, da er det ikke uflaks altså.

Edit2: Richards spiller jævlig bra i dag.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...