Movieheart Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Litt surt at vi ligger under, men vi dominerer kampen. Putter et par mål etter pause nå så går det bra dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det som gjør at denne kampen blir vanskelig for dere å snu er at dere stort sett ikke gjør noe feil. Det er liksom ikke så mye å rette på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er jo faen meg latterlig at city leder... Men Richards har vært bra, får satse på at dette ordner seg etter pause. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Håper og tror på at United snur det og får 2 kjappe mål. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 kanke tape detta. men faen så dere finta til evra?? Sjuk ass, vikke vikke vikke ha heinze Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Irriterende at United supporteren i studio sier ManU Lenke til kommentar
pej Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har de bare spurt første og beste karen på gata om han er United-supporter eller? Jeg blir flau av å høre på han. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Bare å overse han, jeg gjør det... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Men de kunne værtfall ha funnet en som sier navnet på klubben riktig da... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har vi marginene på vår side i 2. omgang så vinner vi nok dette, men jeg er redd for at dette kan bli langt vanskeligere enn jeg håper. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ønsker ikke å tråkke på noen tær her, spesielt ikke i den situasjonen laget vårt befinner seg i. Men jeg må bare si at jeg ikke liker taktikken som United bruker. Ja vi skaper sjanser, men vi har enda ikke vunnet kamper. Jeg kan IKKE sette opp en bedre taktikk, for mine fotballkunnskaper er langt mindre enn 1/100 del så gode som Sir Alex sine. Men jeg synes fortsatt ikke den nåværende taktikk fungerer godt nok, til at vi skal fortsette å bruke den. Allikevel, Sir Alex bruker å vite hva han gjør, og jeg håper at han får meg til å spise disse ordene snarest mulig. Ikke noe ville gjøre meg mer glad. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nok en gang, dette handler vel mer om flaks enn at taktikken ikke funker. Hadde vi hatt flaksen på vår side tror jeg vi hadde vunnet både mot Reading, Pompey, og hadde leda godt mot City idag. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 9314497[/snapback] Mulig det, men jeg synes United har spelt veldig bra til å være på bortebane mot City. Er tross alt ikke noen lett match Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kanskje det er jeg som er vanskelig å tilfredstille etter forrige sesong... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dette er bare trist, det jævla møkkalaget får mål på noe slikt som det der så går jeg og henger meg. Vidic nære. Lenke til kommentar
pej Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Vi har aldeles ikke marginene på vår side i dag. Scholesy setter den der 9 av 10 ganger. Faen altså. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Vel, dere greier strengt tatt og rote dere opp i dette selv da. Når dere ikke setter sjansene dere får har dere bare dere selv og takke. Og det er ikke mye uflaks når dere har hatt så mange sjanser som dere har hatt de siste kampene. Edit: Stolpe er uflaks, men når dere har 50 sjanser eller noe på 3 kamper, og ikke greier og score, da er det ikke uflaks altså. Edit2: Richards spiller jævlig bra i dag. Endret 19. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Vi har startet andre omgangen friskt så langt. Håper dei klarer og putte før det har gått 70 hvertfall. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er Richards bare 19 år?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå