The Hoff Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Nei, tror ikke vi snubler to på rad. Imorgen tror jeg blir en kjedelig kamp, men vi vinner nok. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Forøvrig det dumeste røde kortet jeg har sett på lenge. Dommeren var faktisk en skandale Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Da kan dere spise inn på forspranget - igjen. En ting er iallefall sikkert når både Chelsea og United avgir poeng; det blir en thriller av en sesongavslutning. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Hull kommer til å gi oss kamp, men jeg tror vi slår dem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Nei, tror ikke vi snubler to på rad. Det har de allerede gjort. Blir den tredje nå hvis de roter i morgen. Med mindre du tenkte på 2 sjanse til å ta innpå Chelsea. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Forøvrig det dumeste røde kortet jeg har sett på lenge. Dommeren var faktisk en skandale Det var det ikke. Han kommer inn altfor sent, gult kort var kanskje litt strengt, man langt fra en skandale. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Forøvrig det dumeste røde kortet jeg har sett på lenge. Dommeren var faktisk en skandale Det var det ikke. Han kommer inn altfor sent, gult kort var kanskje litt strengt, man langt fra en skandale. Å gitt et gult som gir rødt er altfor strengt i den situasjonen. Igjen et tydelig eksempel på at Walton mangler gangsyn. I tillegg hadde B.Ham fordel i den situasjonen. Dårlig avgjørelse. Uansett, sender en julehilsen til Joe Hart (MYE bedre enn Foster) og resten av B.Ham. Takk for det gamle! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Helt uenig. Han sklir inn, men treffer aldri Carr noe særlig, viser ingen knotter og trekker seg etter beste evne. Tøysekort. Forøvrig ble Birmingham "nesten-snytt" for et straffespark, når Johnsen ble dyttet av Alex. Vidic fikk som kjent en sånn i mot seg borte mot Pompey. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Når dommeren vet at Malouda har gult fra før, så bør han se situasjonen at det ikke er en direkte stygg takling og han gjør alt han kan for å trekke seg og treffe Carr minst mulig. Carr reiser jo seg opp igjen og løper, uten å klage på taklingen. Men så skal det sies at det var mye verre dømt å annulere Birmingham-målet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 ManCity kjører faktisk 4-3-2-1 idag... Og Adebayor er ikke på benken en gang? Er han skadet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Det hadde vært aldeles nydelig å krympe forspranget til 2 poeng og samtidig pynte litt på målforskjellen. Håper på en 2-3 måls seier i morra. Men det er et håp, hva eg frykter og tror er noe helt annet Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Kjempesjanse for Tuncay. City har hatt en margin-sesong av dimensjoner. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 5 poeng og en kamp mere spilt. Åjada, vi er med Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Gud så kjedelige Shitty er. Blir søvndyssig hver gang jeg ser en kamp fra PL styggeste og minst intime stadium. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Hohoho! Kommentatorene på ESPN lurte på hva som var de 4 store nå! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Flere semisjanser og en GIGAsjanse for Wolves. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 0-0 til Pause og Wolves var best. Haha, skadefryden jeg kjenner nå er ubeskrivelig Hvor er tc, points og co? Let's all laugh at the scousers. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 0-0 til Pause og Wolves var best. Haha, skadefryden jeg kjenner nå er ubeskrivelig Hvor er tc, points og co? Let's all laugh at the scousers. Avslutninger totalt: 10-4 fordel LFC Avslutninger på mål: 4-1 fordel LFC Blokkerte avslutninger 2-0 fordel LFC Ballinnehav: 65-35 til LFC Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Sjeldent det er so stille på Anfield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå