Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok å ta i at begge ville havnet i mål. Det første kunne fortsatt havnet i mål, men ville trolig ikke gjort det. Den andre situasjonen trenger selvsagt ikke diskuteres en gang.

Surt hvis Chelsea vinner denne med et mål. Vi tapte jo potensielt 6 poeng (i forhold til Chelsea) pga. dommerne på brua også.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Haha. Så jævlig latterlig. To heldige bortekamper på RAD nå. Bortekamper. Vil aldri høre at vi er heldige og har flaks av en CHELSEA supporter nå, FY faen så latterlig. BAK ballen og i linje med Drog.

Hehe, det er så koselig å høre en United-supporter som sutrer om dommeren. Ja, vi har hatt mye dommeravgjørelser med oss denne sesongen, men min hukommelse går ikke bare en sesong tilbake. Jeg husker bl.a en viss dommer Poll som ga heldige straffer til United en sesong (var det 8 på rad?) - og det er bare noen av mange hendelser. Et topplag har dommeren med seg - selv om jeg som Chelsea-fan synes det begynner å bli irriterende etter hvert.

B´ham takker nok også høyere makter for at ikke stillingen er 1-2/3. Med unntak av målet som B´ham absolutt skulle hatt, har de ikke prestert nevneverdig. At Lamps og Sturridge ikke scorer på de sjansene er helt utrolig. Chelsea har hatt mesteparten av omgangen, selv om enkelte bare ser på en hendelse.

Lenke til kommentar

Jeg skrev det i kamptråden til Chelsea. Jeg har skrevet det her før, og nå skriver jeg det igjen. Jeg forstår på død og liv ikke hvorfor Ben Foster nevnes som den fremtidige eneren for England. Joe Hart er 22 år og er allerede blant Premier Leagues beste keepere, det har han vist denne sesongen. Capello bør få opp øynene, for den mannen burde være med i troppen til Sør-Afrika. Han er en keeper som kan finne på det helt fantastiske. 191 cm på strømpelesten og han imponerer meg i alle deler av spillet i og med at han bare er 22 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...