Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Igjen; Dommerne i PL er elendig. Skam for fotballen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Penger bestemmer enda ja. FRISPARK CHELSEA!?!?!?! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Chelsea har fått mye hjelp fra dommerne i år. Vi hadde trolig ledet ligaen hvis vi hadde fått like mye. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Makan til flaks dette drittlaget skulle ha. TO feilaktige offsideavgjørelser. Begge hadde havnet i mål. Fy faen, West Ham-kampen all over again. Den første feilaktige offsideavgjørelsen tok jo Cech før det ble blåst. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Det er nok å ta i at begge ville havnet i mål. Det første kunne fortsatt havnet i mål, men ville trolig ikke gjort det. Den andre situasjonen trenger selvsagt ikke diskuteres en gang. Surt hvis Chelsea vinner denne med et mål. Vi tapte jo potensielt 6 poeng (i forhold til Chelsea) pga. dommerne på brua også. Endret 26. desember 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Den første hadde som sagt Cech fingra på FØR fløyta gikk. I alle fall før noen registrerte noen fløyte. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Who gives a fuck. Chelsea har dommeren i lomma og Birmingham er bortdømt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja jøss. Bortdømt, uten tvil. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha. Så jævlig latterlig. To heldige bortekamper på RAD nå. Bortekamper. Vil aldri høre at vi er heldige og har flaks av en CHELSEA supporter nå, FY faen så latterlig. BAK ballen og i linje med Drog. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha. Så jævlig latterlig. To heldige bortekamper på RAD nå. Bortekamper. Vil aldri høre at vi er heldige og har flaks av en CHELSEA supporter nå, FY faen så latterlig. BAK ballen og i linje med Drog. Hehe, det er så koselig å høre en United-supporter som sutrer om dommeren. Ja, vi har hatt mye dommeravgjørelser med oss denne sesongen, men min hukommelse går ikke bare en sesong tilbake. Jeg husker bl.a en viss dommer Poll som ga heldige straffer til United en sesong (var det 8 på rad?) - og det er bare noen av mange hendelser. Et topplag har dommeren med seg - selv om jeg som Chelsea-fan synes det begynner å bli irriterende etter hvert. B´ham takker nok også høyere makter for at ikke stillingen er 1-2/3. Med unntak av målet som B´ham absolutt skulle hatt, har de ikke prestert nevneverdig. At Lamps og Sturridge ikke scorer på de sjansene er helt utrolig. Chelsea har hatt mesteparten av omgangen, selv om enkelte bare ser på en hendelse. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Innlegg som er generell diskusjon rundt kampen er flyttet til gjeldende kamptråd. Utbrudd og litt mer "rødfargede" innlegg har jeg latt bli i RedCafé. Endret 26. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Joe Hart er en god keeper, han burde vi hatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 City-vare. Nei takk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg skrev det i kamptråden til Chelsea. Jeg har skrevet det her før, og nå skriver jeg det igjen. Jeg forstår på død og liv ikke hvorfor Ben Foster nevnes som den fremtidige eneren for England. Joe Hart er 22 år og er allerede blant Premier Leagues beste keepere, det har han vist denne sesongen. Capello bør få opp øynene, for den mannen burde være med i troppen til Sør-Afrika. Han er en keeper som kan finne på det helt fantastiske. 191 cm på strømpelesten og han imponerer meg i alle deler av spillet i og med at han bare er 22 år. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gidd å flytt innlegg da, ikke alle av oss leser i Chelsea kategorien Alastor. Nok en drittavgjørelse av Walton. Flaut å se hvor elendig nivå dommerne i verdens beste liga er på. Sikker på at bestemor kunne gjort en minst like god jobb Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hart et uten tvil en glimrende keeper! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 City vil nok ha han tilbake når Given begynner å tape seg. Har vært god i år, og er fortsatt ung. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Cech skadet. Eller ikke. Hadde virkelig være kos om han ble ute en stund. Endret 26. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har faktisk aldri vært sikrere på en Chelsea-seier. Dette er en typisk slik kamp. Birmingham er førende, men Drogba eller Lampard kommer til å sikre dette mellom mellom 80 og 90 spilte minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå