Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå gjelder det å utvikle en slik spiller til. Nani har jeg mistet troen til, hva med Obertan? :)

En spiller til som Ronaldo tror jeg det er lenge til vi får se i klubben. Kanskje lenge til det vil finnes en like god spiller i verden også. Messi er god for all del. Men Ronaldo er komplett. Hvis ikke Ronaldo blir rammet mye av skader de neste åra og fortsatt har lysten til å vinne kommer han til å gå inn i historiebøkene som en av tidenes fotballspillere sammen med Pele og Maradonna.

Lenke til kommentar
Klar over det. Men vi må utvikle en ordentlig ving. Vinger er en stor del av spillet. Man må kunne forsvare seg defensivt, og komme til skikkelige innlegg/sjanser offensivt. Kan ikke forvente at beckene kommer til innlegg hele tiden (eks. Neville mot CSKA). :)

 

Innlegg er ikke det største problemet, vi har ingen spisser som er dyktige nok hodespillere til å omsette innleggene. Og når det gjelder backene våre, så er ikke innleggsføttene deres noe å skryte av (med unntak av Neville på en glansdag).

Lenke til kommentar

Vi hadde 38 poeng etter 18 spillte kamper i fjor. Vi har 37 i år.

 

På samme tid i fjor hadde vi 16 spillte kamper og 32 poeng forøvrig, pga vm for klubblag.

 

Liverpool ledet serien med 39 poeng etter 18 kamper, og Chelsea hadde 38. Chelsea er derfor den store "vinneren" i høstsesongen, har 41 poeng etter 18 kamper i år. Liverpool derimot er den store taperen, med 27 poeng i år.

 

Vi har ikke åpna så halvgale vs fjorår. Chelsea derimot virker langt sterkere i år enn i fjor, selv etter de siste kampene. Så får vi se etter afrikamesterskapet :).

Lenke til kommentar

Svarte satan-faen! Her har jeg gledet meg i lang tid på kamp i morgen. Så finner jeg i dag du at den er på søndag og ikke i morgen. Det er dritt nr 1. Jeg må vente en dag ekstra, men jeg får sett den. Det største problemet derimot, er da neste kamp som da havner på onsdag. Da har jeg nemlig dratt til Nederland og får faen ikke sett kampen. Jævla crap!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...