Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Chelsea strør jo rundt seg med poeng, en svak sesong sålangt poengmessig. Arsenal har ca like god 11 som oss når vi har to forsvarsspillere i troppen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå gjelder det å utvikle en slik spiller til. Nani har jeg mistet troen til, hva med Obertan? En spiller til som Ronaldo tror jeg det er lenge til vi får se i klubben. Kanskje lenge til det vil finnes en like god spiller i verden også. Messi er god for all del. Men Ronaldo er komplett. Hvis ikke Ronaldo blir rammet mye av skader de neste åra og fortsatt har lysten til å vinne kommer han til å gå inn i historiebøkene som en av tidenes fotballspillere sammen med Pele og Maradonna. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Klar over det. Men vi må utvikle en ordentlig ving. Vinger er en stor del av spillet. Man må kunne forsvare seg defensivt, og komme til skikkelige innlegg/sjanser offensivt. Kan ikke forvente at beckene kommer til innlegg hele tiden (eks. Neville mot CSKA). Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Klar over det. Men vi må utvikle en ordentlig ving. Vinger er en stor del av spillet. Man må kunne forsvare seg defensivt, og komme til skikkelige innlegg/sjanser offensivt. Kan ikke forvente at beckene kommer til innlegg hele tiden (eks. Neville mot CSKA). Innlegg er ikke det største problemet, vi har ingen spisser som er dyktige nok hodespillere til å omsette innleggene. Og når det gjelder backene våre, så er ikke innleggsføttene deres noe å skryte av (med unntak av Neville på en glansdag). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vi hadde 38 poeng etter 18 spillte kamper i fjor. Vi har 37 i år. På samme tid i fjor hadde vi 16 spillte kamper og 32 poeng forøvrig, pga vm for klubblag. Liverpool ledet serien med 39 poeng etter 18 kamper, og Chelsea hadde 38. Chelsea er derfor den store "vinneren" i høstsesongen, har 41 poeng etter 18 kamper i år. Liverpool derimot er den store taperen, med 27 poeng i år. Vi har ikke åpna så halvgale vs fjorår. Chelsea derimot virker langt sterkere i år enn i fjor, selv etter de siste kampene. Så får vi se etter afrikamesterskapet . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kudos til Alastor for å slippe i gjennom litt OT på julafta. Nå skal jeg se season review ifra 96/97, blir bra! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som er hypp på å lage kamptråd? Har ikke tid selv, ellers skulle jeg gjerne gjort det. Kan bidra med tekst i morgen, dersom noen trenger det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg kan ta det igjen jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Støtter Alstor. Ingenting er galt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Svarte satan-faen! Her har jeg gledet meg i lang tid på kamp i morgen. Så finner jeg i dag du at den er på søndag og ikke i morgen. Det er dritt nr 1. Jeg må vente en dag ekstra, men jeg får sett den. Det største problemet derimot, er da neste kamp som da havner på onsdag. Da har jeg nemlig dratt til Nederland og får faen ikke sett kampen. Jævla crap! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Berbatov ute i 3 måneder! http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...p;ATTR=Football Bullshit? :S Endret 25. desember 2009 av Mr.SS Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Berbatov ute i 3 måneder! http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...p;ATTR=Football Bullshit? :S Står ingenting enda på hjemmesidene, og The Sun er veldig grumsete avis.. så velger å ikke tro på det akkurat nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fabio og Rafael klar for Hull kampen! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvem vil spille i midten? Jeg er så skamfull at jeg ikke har mulighet til å tenke engang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6644420 Brucey, bare elsker han. Living legend. Herlig at "da Silva bros" er tilbake. Vi slår Hull uansett, det er sikkert. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Flott artikkel. Steve Bruce er en ordentlig mann, en ordentlig RED. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 http://www.dagbladet.no/2009/12/25/sport/f...hughes/9663661/ Keane snakker fakta, som vanlig. En av grunnene til at Sparky har falt dypt i mine øyne. Beklager hvis leif, men jeg er absolutt ikke edru nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er enig med Keane påå dette emne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så alt for enig med Keane! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Makan til flaks dette drittlaget skulle ha. TO feilaktige offsideavgjørelser. Begge hadde havnet i mål. Fy faen, West Ham-kampen all over again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå