Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner også Ronaldo, morsomt at jeg faktisk var naiv nok til å tro at spillet vårt kunne forbedre seg og bli mer dynamisk uten han. Han garanterte 30 + mål i sesongen, bidro til å skape utallige sjanser og i tillegg var han usedvanlig underholdene som spiller.

 

Hvor mange har vi i stallen som i det hele tatt er i nærheten av å kunne prestere noe slikt:

Se filmen hos Youtube

 

Takk TomHel, skal se om økonomien lar meg gå for de når jeg er ferdig med å gjøre de "nødvendige" kjøpene.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Speaking of Ronaldo:

 

 

Morsom snutt hvor første halvdel er brukt i en haug Ronaldo-compilations, mens andre halvdel er en showoff foran Chelsea-supporterne.

 

You cocksucker!

 

Har funnet ut det samme. Enkelte ting må rett og slett vente.

Lenke til kommentar
Jeg vil se av deg kloffsk, selv om jeg aner at du for fegis

 

Hehe, har sett lignende tråder på andre fora før der nøyaktig slike bilder har ført til misbruk. Klok av skade må jeg nok takke nei til utfordringen din.

Er selv godt over gjennomsnittet engstelig for slikt, men har siden "facebook revolusjonen" lært meg å leve med bilder på nettet til en viss grad. Står vel for det meste jeg har skrevet her uansett, så er ikke noen stor krise om noen kjenner meg igjen.

 

Har blottet meg til folket et par ganger allerede, så gidder ikke legge ut igjen.

 

Skjer med Ronaldo-elsken Points? Har Raste stjålet brukeren din igjen nå da??!

Lenke til kommentar

Husker fortsatt den dagen jeg kom hjem fra eksamen, gikk inn på DB.no og leste "19 Premier League-klubber jubler i dag". Grøsset nedover ryggen på meg.

 

Kan ikke forstå at vi hadde han en gang. For meg tidenes spiller. Ja jeg vet jeg ikke vokste opp i gamle dager, men spillerne da ville ikke ha klart seg i dagens fotball..

 

Faen husker fortsatt første kampen hans, selv om jeg ikke så den. Satt på rommet mitt og hørte pappa rope om at nå var United på nyhetene. Da var Ronaldo i gang mot Bolton og skaffet straffe. Husker jeg skrøt i gata om at "den nye Ronaldo er mye bedre enn han ordentlige".

 

:(

Lenke til kommentar

Savner han som fotballspiller i Utd ja, men jeg ble ganske kvalm av han til slutt. Aldri en favorittspiller eller noe og sa at Utd var klubben for han og greier, noe som irriterte meg helt jævlig uansett hvordan man vrir på det. Vet at det var profosjonelt gjort osv osv men fortsatt. Også sparket han 2-3 spillere i fjor etter ballen var gått og klarte å skjule det og fikk ikke noen bans eller noe for det. Han filmet også en del selv om det ble mindre i de siste årene; men har selv sett 2-3 videoer av han som filmet bare i fjor. Fantastisk fotballspiller, men helt greit at han er vekke nå. For oss og for han selv siden hovedmålet hans var å spille i Real; alltid.

Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke så veldig mye annerledes fra de spillerene som ønsker/ønsket å avslutte karrieren sin i favorittklubben sin, men vi trenger ikke å ta den diskusjonen. Jeg vet iallefall at Edwin opprinnelig ønsket å avslutte karrieren i Ajax, ettersom han lovte det, og Tevez *host* Judas *host* ønsket å avslutte den i Boca. Jeg forstår at alle spillere ikke kan være som Giggs, uheldigvis. Når det gjelder filmingen og sparkingen etter spillere den siste sesongen, så virket det som han bare hadde blitt lei å bli sparket ned hver eneste gang han hadde ballen.

Lenke til kommentar
Speaking of Ronaldo:

 

 

Morsom snutt hvor første halvdel er brukt i en haug Ronaldo-compilations, mens andre halvdel er en showoff foran Chelsea-supporterne.

 

Haha så konge. Den snutteen duv iste nå er jo nøøyaktig samme somfra rundt 13 sek her:

 

Jeg kan ikke si at savne etter spillern ble noe mindre etter den der, å selge en så god å viktig spiller er for meg fortsatt en gåte. uansett spillerns drøm... faen ass. det gjør vondt å se hvor mye vi faktisk lider sportslig.

Lenke til kommentar

Ronaldo var en fantastisk spiller og er nok en av tidenens spiller i United. Fyren var jo så komplett, men han var nok litt for glad i Real for jeg kunne aldri sett han i klubben uten klubbskifte. Points, siden du har blitt forelsket i Ronaldo anbefaler jeg deg biografien hans. Setter litt på plass der han forteller om Rooney skandalaen osv.

 

Jeg vil se av deg kloffsk, selv om jeg aner at du for fegis

 

Hehe, har sett lignende tråder på andre fora før der nøyaktig slike bilder har ført til misbruk. Klok av skade må jeg nok takke nei til utfordringen din.

Skjer med Ronaldo-elsken Points? Har Raste stjålet brukeren din igjen nå da??!

Haha, whaat? :p

Lenke til kommentar
United spilte jo dårlig offensivt store deler av fjorsesongen også. Mange 1-0 kamper. Så alt er hvertfall ikke reisen til Ronaldo sin skyld.

 

Når det er sagt så savner man jo selvsagt 30 mål iløpet av en sesong.

Og hvem er det som stod bak de ettmålsseierne? Jo, nettopp Ronaldo. Han kunne finne på det magiske da klubben var ute og kjøre. Han kunne snu kampene på egenhånd (f.eks. mot Villa på OT i år). Kunne score mål fra sjanser som egentlig ikke var noen sjanser. Selv om vi sugde offensivt i fjor, kunne Ronaldo servere/score det avgjørende målet. Denne sesongen har vi ingen slike spillere. Tror dere vi hadde tapt mot Burnley, Liverpool, og Aston Villa med Ronaldo på banen? Selv Chelsea hadde fått kamp dersom han hadde spilt. Fyren er verdens beste spiller. Bryr meg fint lite om filmingen og etterslengerne, for han leverte mer enn nok på banen. Uten han hadde det aldri blitt en hat-trick.

 

Nå gjelder det å utvikle en slik spiller til. Nani har jeg mistet troen til, hva med Obertan? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...