Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kjenner de deg dårlig? Tipper Felleskjøpeet hadde vært midt i blinken. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Siden jeg først hadde kobla til mobilen så skal jeg presentere en rekke bilder (bildene av meg selv fjernes ila kort tid): Ronaldinho koser seg: Henry, Messi og resten av godguttene passerer få meter unna: Her ser jeg kamper: Endret 25. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Kjenner de deg dårlig? Tipper Felleskjøpeet hadde vært midt i blinken. Komplett.no hadde vert fint. Eller noe ala expert. Har det jeg trenger til gården. Må si at jeg ble litt overrasket ja. Intersport liksom. Jeg har ikke vert innom intersport på mange år. Har de utstyr til hund? Points ser akurat like gal ut som jeg trodde Endret 25. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Bilder av Points gjør meg glad, Facebook siden hans har bilder av akkurat slik jeg så for meg Points, godfull. Jeg føler meg i litt julestemning jeg også, så jeg slenger opp et bilde som får ligge her i en time eller to av meg selv: *Bilde borte, dere gikk ikke glipp av noe* Men igjen, er det noen som vet hvilke bøker jeg må ha som er United-relatert? Hvilken George Best biografi er best? Endret 25. desember 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Faen du ser så glad og hyggelig ut ass.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er et sånt glis man får lyst til å låne penger til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) *POFF* Endret 25. desember 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Points ser overhodet ikke ut som det jeg trodde. Wisbatov gjorde det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har dere ikke vært "seoghør" kjærringer og skåda i brukerprofil tråden? Syntes ikke Points har tatt bilder som representerer hvor smukk han er. Jeg har full tilgang nemlig! Ingen har det av meg. Bilder på nettet av seg selv er ulækre greier. Kan alltids legge ut over kort tid, men ikke ha ting liggende. Ikke på facebook engang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Da fjerna jeg bildene av meg selv. Til dere som ikke fikk se / runka ferdig: soorry! EDIT: Håper forresten at dere skjønte at jeg "skjelte" på første bildet. Så mongo er jeg ikke. Endret 25. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Til de som ikke fikk sett/runka ferdig: Er bare å sende meg PM. Jeg lagra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Til de som leser innlegget over: Haha! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Herr Brun, send på PM:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 No need to explain. Bjørn Eidsvåg med kringkastingsorkesteret på NRK1 nå. "Eg ser" Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg vil se av deg kloffsk, selv om jeg aner at du for fegis Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Shakira - She Wolf på NRK3. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Siden jeg er skamfull, så slenger jeg ut; faen får tårer i øya av å se på Ronaldo-videoer, herregud som jeg savner han ass! EDIT: Hvis noen finner Ronaldo-vidoen med så dør jeg.. Endret 25. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg vil se av deg kloffsk, selv om jeg aner at du for fegis Hehe, har sett lignende tråder på andre fora før der nøyaktig slike bilder har ført til misbruk. Klok av skade må jeg nok takke nei til utfordringen din. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Som med Ronaldo; du er forelsket i en jente på barneskole, derfor oppfører du deg som en drittsekk ovenfor henne. Ikke prøv å forklar meg psykologien rundt dette, for det gidder jeg ikke. Men slik føler jeg ovenfor Ronaldo nå. Sikkert fordi jeg er skamfull, men jeg sitter med tårer i øya mens jeg ser på videoer av han nå. Helt utrolig. Kjedelig at jeg hatet han i perioden han spilte for oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Ikke rart du er lei deg slik angrepet sliter. Wis: Biografier? Keane og Berg. Har ikke lest noen av dem ut, men har hørt at de er bra. Endret 25. desember 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå