Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjenner de deg dårlig? Tipper Felleskjøpeet hadde vært midt i blinken.

 

Komplett.no hadde vert fint. Eller noe ala expert.

 

Har det jeg trenger til gården.

 

Må si at jeg ble litt overrasket ja. Intersport liksom. Jeg har ikke vert innom intersport på mange år.

 

Har de utstyr til hund?

 

Points ser akurat like gal ut som jeg trodde

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Bilder av Points gjør meg glad, Facebook siden hans har bilder av akkurat slik jeg så for meg Points, godfull.

 

Jeg føler meg i litt julestemning jeg også, så jeg slenger opp et bilde som får ligge her i en time eller to av meg selv:

*Bilde borte, dere gikk ikke glipp av noe*

 

Men igjen, er det noen som vet hvilke bøker jeg ha som er United-relatert? Hvilken George Best biografi er best?

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Har dere ikke vært "seoghør" kjærringer og skåda i brukerprofil tråden?

 

Syntes ikke Points har tatt bilder som representerer hvor smukk han er. Jeg har full tilgang nemlig!

 

Ingen har det av meg. Bilder på nettet av seg selv er ulækre greier. Kan alltids legge ut over kort tid, men ikke ha ting liggende. Ikke på facebook engang.

Lenke til kommentar

Som med Ronaldo; du er forelsket i en jente på barneskole, derfor oppfører du deg som en drittsekk ovenfor henne. Ikke prøv å forklar meg psykologien rundt dette, for det gidder jeg ikke. Men slik føler jeg ovenfor Ronaldo nå. Sikkert fordi jeg er skamfull, men jeg sitter med tårer i øya mens jeg ser på videoer av han nå. Helt utrolig. :( Kjedelig at jeg hatet han i perioden han spilte for oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ikke rart du er lei deg slik angrepet sliter.

 

Wis: Biografier? Keane og Berg. Har ikke lest noen av dem ut, men har hørt at de er bra.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...