banansplitt™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Faen Game, grisegutt. Trodde det var et bilprogram. 00:10Double Decker Sandwich 9 Erotic Hard, USA - 2007 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har bare sett Season Reviews fra andre så hadde ingen selv, men nå skal jeg bestille: Manchester United - Champions Again - Season Review 99' / '00 Manchester United - End of Season Review 2002/2003 Manchester United - End of Season Review 2003/2004 Manchester United - End of Season Review 04/05 Manchester United - End of Season Review 05/06 Manchester United - End of Season Review 06/07 Manchester United - End of Season Review 07/08 Manchester United - End of Season Review 08/09 Manchester United - The Treble Manchester United - Cantona (3 Discs) Manchester United - Classic FA Cup Finals (1977/1983/1985) Manchester United: The Champions League Final & The Road To Moscow (2 Discs) Trenger hjelp med bøker nå, og 25 % moms kommer i tillegg, ikke sant, hva med toll? Jeg er redd jeg muligens må moderere meg selv litt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Play sender hvert item i separate pakker. Dessuten koster vel alt under 200 kr? Uansett, har besilt enormt mange ting fra Play og utlandet generellt som har kostet 200kr+. Aldri fått noe brev fra tollen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Såvidt jeg vet koster ingen av de over 200kr, og play sender hver ting for seg. Husker jeg ble overrasket når jeg fikk postkassa stappfull av dvder. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Husker jeg ble overrasket når jeg fikk postkassa stappfull av dvder. Jeg fikk over 100 dvd'er (pakker) på likt. Tror du ikke jeg følte meg kul eller? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kan jeg spørre hva i huleste du kjøpte Points ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) På døra da eller? Ser for meg at hele gangen flyter med papp og cover. Endret 24. desember 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Trenger hjelp med bøker nå, og 25 % moms kommer i tillegg, ikke sant, hva med toll? Jeg er redd jeg muligens må moderere meg selv litt. Ikke toll, mva Du trenger heller ikke å bekymre deg over mva på bøker de går igjennom uansett hvor dyre de er, siden det er momsfritak på bøker Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Kan jeg spørre hva i huleste du kjøpte Points ? EDIT: Må nevnes at bildene ikke representerer virkeligheten da det var så enormt mange fler pakker. Men bildet med filmene representerer det hele litt bedre. Endret 24. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Julekvelden er blitt en barnesermoni for meg. Blir sliten av alle ungene som scråler rundt, men det er morro for dem. Fikk et gavekort til 1000 på intersport. Hva pokker skal jeg bruke det til? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 På døra da eller? Ser for meg at hele gangen flyter med papp og cover. Nei måtte hente. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Julekvelden er blitt en barnesermoni for meg. Blir sliten av alle ungene som scråler rundt, men det er morro for dem. Fikk et gavekort til 1000 på intersport. Hva pokker skal jeg bruke det til? Intersport har labert utvalg Limbeck, men hva driver du med på fritiden? Du finner sikkert noe treningstøy/super-undertøy/jakke eller lignende du kan få bruk for. Imponerende Points, lyst til å fortelle meg hva det var i hovedsak, enten her eller på msn? Serier eller filmer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Julekvelden er blitt en barnesermoni for meg. Blir sliten av alle ungene som scråler rundt, men det er morro for dem. Fikk et gavekort til 1000 på intersport. Hva pokker skal jeg bruke det til? CL-ball så klart!. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det var rett og slett rett etter at Blu-Ray knuste HD-DVD til helvete og dermed stupte HD-DVD'er i pris. Kjøpte ca. 200 filmer for rundt 6000-7000kr. Driter i om HD-DVD er dødt, jeg fikk masse kvalitetsfilmer i HD nesten helt "gratis"! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg hadde lagt til 200 i mellomlegg og kjøpt Jabulani, skulle gjerne ha fått det gavekortet selv akkurat nå kjenner jeg, men regner med du ikke trenger en fotball Limbeck. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Julekvelden er blitt en barnesermoni for meg. Blir sliten av alle ungene som scråler rundt, men det er morro for dem. Fikk et gavekort til 1000 på intersport. Hva pokker skal jeg bruke det til? CL-ball så klart!. Eller VM ballen. Men da må du spytte inn 200 spenn da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Haha. Husker hvor kult det var å ha EM- og VM-baller. Nå? Couldn't care less. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg hadde lagt til 200 i mellomlegg og kjøpt Jabulani, skulle gjerne ha fått det gavekortet selv akkurat nå kjenner jeg, men regner med du ikke trenger en fotball Limbeck. Du skal få kjøpe det. Intersport er en skivebom for meg. Jeg får nok trim via jobben. Treningstøy har jeg ikke hatt på meg siden militæret Syklet har jeg ikke gjort skoletiden Vernetøy blir ikke rett type siden det stopper vann og vind og ikke motorsager eller strøm Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg hadde lagt til 200 i mellomlegg og kjøpt Jabulani, skulle gjerne ha fått det gavekortet selv akkurat nå kjenner jeg, men regner med du ikke trenger en fotball Limbeck. Du skal få kjøpe det. Intersport er en skivebom for meg. Jeg får nok trim via jobben. Treningstøy har jeg ikke hatt på meg siden militæret Syklet har jeg ikke gjort skoletiden Vernetøy blir ikke rett type siden det stopper vann og vind og ikke motorsager eller strøm Da ville jeg brukt gavekortet på et par gode sko Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg hadde lagt til 200 i mellomlegg og kjøpt Jabulani, skulle gjerne ha fått det gavekortet selv akkurat nå kjenner jeg, men regner med du ikke trenger en fotball Limbeck. Du skal få kjøpe det. Intersport er en skivebom for meg. Jeg får nok trim via jobben. Treningstøy har jeg ikke hatt på meg siden militæret Syklet har jeg ikke gjort skoletiden Vernetøy blir ikke rett type siden det stopper vann og vind og ikke motorsager eller strøm Da ville jeg brukt gavekortet på et par gode sko Joda. Noen skikkelige fjøssko hadde vert fint. Ellers kanaskje noen selskaps sko? Neida, men joggesko til en formue, det har dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå