Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare sett Season Reviews fra andre så hadde ingen selv, men nå skal jeg bestille:

Manchester United - Champions Again - Season Review 99' / '00

Manchester United - End of Season Review 2002/2003

Manchester United - End of Season Review 2003/2004

Manchester United - End of Season Review 04/05

Manchester United - End of Season Review 05/06

Manchester United - End of Season Review 06/07

Manchester United - End of Season Review 07/08

Manchester United - End of Season Review 08/09

Manchester United - The Treble

Manchester United - Cantona (3 Discs)

Manchester United - Classic FA Cup Finals (1977/1983/1985)

Manchester United: The Champions League Final & The Road To Moscow (2 Discs)

Trenger hjelp med bøker nå, og 25 % moms kommer i tillegg, ikke sant, hva med toll? Jeg er redd jeg muligens må moderere meg selv litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Såvidt jeg vet koster ingen av de over 200kr, og play sender hver ting for seg. Husker jeg ble overrasket når jeg fikk postkassa stappfull av dvder.

Lenke til kommentar
Trenger hjelp med bøker nå, og 25 % moms kommer i tillegg, ikke sant, hva med toll? Jeg er redd jeg muligens må moderere meg selv litt.

Ikke toll, mva :)

Du trenger heller ikke å bekymre deg over mva på bøker de går igjennom uansett hvor dyre de er, siden det er momsfritak på bøker :)

Lenke til kommentar
Julekvelden er blitt en barnesermoni for meg. Blir sliten av alle ungene som scråler rundt, men det er morro for dem. Fikk et gavekort til 1000 på intersport. Hva pokker skal jeg bruke det til?

Intersport har labert utvalg Limbeck, men hva driver du med på fritiden? Du finner sikkert noe treningstøy/super-undertøy/jakke eller lignende du kan få bruk for.

Imponerende Points, lyst til å fortelle meg hva det var i hovedsak, enten her eller på msn? Serier eller filmer?

Lenke til kommentar
Jeg hadde lagt til 200 i mellomlegg og kjøpt Jabulani, skulle gjerne ha fått det gavekortet selv akkurat nå kjenner jeg, men regner med du ikke trenger en fotball Limbeck.

Du skal få kjøpe det. Intersport er en skivebom for meg. Jeg får nok trim via jobben. Treningstøy har jeg ikke hatt på meg siden militæret :) Syklet har jeg ikke gjort skoletiden :)

Vernetøy blir ikke rett type siden det stopper vann og vind og ikke motorsager eller strøm

Lenke til kommentar
Jeg hadde lagt til 200 i mellomlegg og kjøpt Jabulani, skulle gjerne ha fått det gavekortet selv akkurat nå kjenner jeg, men regner med du ikke trenger en fotball Limbeck.

Du skal få kjøpe det. Intersport er en skivebom for meg. Jeg får nok trim via jobben. Treningstøy har jeg ikke hatt på meg siden militæret :) Syklet har jeg ikke gjort skoletiden :)

Vernetøy blir ikke rett type siden det stopper vann og vind og ikke motorsager eller strøm

Da ville jeg brukt gavekortet på et par gode sko :)

Lenke til kommentar

Da ville jeg brukt gavekortet på et par gode sko :)

Joda. Noen skikkelige fjøssko hadde vert fint. Ellers kanaskje noen selskaps sko? Neida, men joggesko til en formue, det har dem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...