Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater å sitte å drive å gjøre meg selv til. "Åhh.. sokker, det var NØYAKTIG DET JEG ØNSKET MEG!". Før var det så mye mer magisk. Da ble jeg så utrolig glad for tingene jeg fikk. Da gikk det i nintendospill og filmer. Faen så magisk. Nå er det jo bare sånn at jeg kan gå å kjøpe det selv om jeg vil, selv om jeg vanligvis ikke vil ha tinga jeg får. Allikevel fikk jeg en del kule klær i år, selv om klærne ikke var "riktig". Jeg har ikke store krav til merke, ekke den personen. Jeg bare føler meg skitten i billige klær, noe jeg føler at jeg fikk denne julen. Det kalles tvangstanker, enkelt og greit, og har ingenting med bosted eller meg som person å gjøre. :)

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Mine tanker går til deg, Points. Det er ikke alle som har det like lett nå i juletida. Selv så fikk jeg en Bjørn Borg-bokser, og var helt i hundre. Tror du ikke at det hang på en liten lapp der det sto €3? Jeg ble dritskuffa.

Du skal få et julekort i posten om jeg finner adressa.

Lenke til kommentar

Jul som helhet er er finfint ja, men selve julaften er noe dritt.

Fikk lurepakke av farfar i år. Liverpool ekse med United effekter i. Nektet å åpne esken, for øvrig. Han måtte nok pent røpe innholdet, for på slikt er jeg sta og smålig.

Ble du skuffa fordi BB bokseren var en fake, Tomhel? haha. Hvem bryr seg om sånt? Helt hvit bokser til 10kr er like fint det vel? Brifer man med undertøy nå? Jeje, merry x-mas min House-kompanjong.

Lenke til kommentar

Björn Borg er vel ikke akkurat hvite, selv om jeeg har en av de også. Juleaften er noe dritt ja. Var litt nervøs i dag siden pappa har begynt å kjøpe gavene selv etter at han flytta ut (før ga han penger til mamma så kjøpte hun). Men fikk en del fett og på toppen av det hele 2500kr. Nei, jeg gidder ikke høre på dere som får laptoper, tver og alt mulig og som syntes det var lite. Jeg er knallfornøyd!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Fikk en BB ja, men du tok vel ironien? Hadde blomster btw. Satt på en random episode, tror det var s4e10, også var det piskede jul. Kom litt julesteming til slutt.

Er ganske fornøyd med at klesskapet mitt har blitt totalrenovert, dvs to nye gensere, ei bukse(har to jeans og to joggebukser) og sokker.

Lenke til kommentar

Fikk litt av hvert, parfyme, klær, Blu-ray, cash, så fikk jeg mobil på forskudd som jeg fikk for noen uker tilbake.

Det som jeg satte mest pris på var sokker, fordi av en eller annen grunn hang sokken min fast i den ene skoen når jeg skulle ta av meg hos besteforeldrene mine. Alt dette pga. en fuckings tyggis som en her hjemme har spyttet i skoen min. Så var fint at jeg kunne bytte sokker under julebesøket, når den ene sokken din har en stor tyggiskladd på hælen.

Nå ønsker jeg meg en fin seiersrekke med United og seriegull :)

+ et januarkjøp.

Lenke til kommentar

Julen har ingenting med gaver for min del å gjør. Være hjemme med familien er tingen. Det merker man når man er borte på julaften. Man får like mye gaver, men jula er ikke det samme.

Ikke kamp før 27 for United. Liker IKKE når de spiller etter Chelsea. De takler jo ikke det for tiden.

Lenke til kommentar

Leit å høre Points, alltid trist når slikt skjer. Jeg fikk mye fint, kommer heller ikke fra en familie der det er vanlig å få så enormt mye, så ingen Laptop eller lignene her eller, men jeg trives jo selvsagt med det uansett. Jeg fikk et par hjemmestrikkede sokker, klær, boksere, parfyme og 2600 kroner til Jul, nå får jeg stort sett bare gaver av de direkte rundt meg ettersom besteforeldrene mine på den ene siden er døde, og jeg rett og slett (vet jeg skriver det ofte) ikke har kontakt med de fleste av tantene mine, og dermed henter jeg ikke inn noen presanger der. På min fars side derimot så får jeg gave av besteforeldre og Tante og onkel så jeg er fornøyd. Fikk dessuten også 2600 kroner og Dan Browns "Det Tapte Symbol" til bursdagen min, so it's all good :)

Nå gjenstår det bare å finne ut hvordan jeg skal bruke pengene uten å sløse alle helt bort. Det bringer meg inn til mitt neste spørsmål:

Hvilke United-bøker og DVDer er et must for meg? Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har særdeles mye av det, har sett en del, men eier svært lite selv, annet enn et par bøker og et par DVDer. Hva skal jeg gå for, og fra hvor?

EDIT: Og igjen må jeg presisere at jeg setter pris på alle gratulasjonene jeg har fått, det er fint av dere.

EDIT2: Hvilken mobil fikk du Raste? Ut av ren nysjerrighet.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Slapp av, vi er alle litt bifile.

Fant forøvrig 300 goals og Season review 96/97 på VHS på loftet i sted. Da går morgendagen til å lokalisere enn VHS-spiller. Husker jeg kjøpte de for til sammen 35kr på et loppemarked på tidlig 2000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...