Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte filmer! :-D

God jul, og godt nytt år! Blir borte fra forumet fram til 31. des, da eg skal til fotballtur til England!

Derby - Blackpool, Stockport - Leeds og Bolton - Hull. Fikk dessverre ikkje United billett mot Hull, men er i Manchester, og skal sjå på Trafford Pub.

Lenke til kommentar

God Jul til alle dere røde djevler her på forumet, og ellers også forsåvidt. Dette blir antageligvis en av de få dagene dere ikke ser meg på forumet, mange av dere kommer jo selvsagt ikke til å være på forumet her så det er jo greit uansett. Takk for alle gratulasjonene også, det varmer i hjertet mitt.

En litt humoristisk versjon av "The 12 Days of Christmas"

Vi har kanskje ikke spilt opp mot vårt beste, angrepspillet har vært "hakkete", forsvaret har lidd under skader, men vi er fortsatt Manchester United. Vi kan reise oss. Nå kommer vi i møte den delen av sesongen vi tradisjonelt sett gjør det bedre i, og som vi mestrer bedre enn noe annet Top Four- lag eller Super seven for den saks skyld. Mange av oss håper Fergie åpner sekken med gaver (penger) og gir oss en flott gave, enten den skulle koste en del penger (Ribery) eller være litt billigere (Angel Di Maria)

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Vi er uansett Manchester United, mulig vi ikke vinner noe i år, men slike sesonger må man nesten vente seg. Håpet er uansett at Rooney vokser med utfordringen i dag og bedrer spillet sitt slik at jeg en dag kan huske han som en like stor legende som:

Se filmen hos Youtube

Enig med Fergie når det gjelder Sparky, men mest av alt er jeg enig med Keano:

http://therepublikofmancunia.com/keano-hug...ing-for-united/

Lenke til kommentar

Ja. Har alle hatt en fin juleaften da? Hva fikk dere? Jeg ønsket meg som vanlig ingenting og endte opp med en haug med klær + penger.

Både mamma og pappa dro spøken med sokker i julegave. Kjempemorsomt. Heldigvis lå det penger i den ene sokken.

Nå drikker jeg meg drita på vin, aquavit og juleøl. Jeg kan ikke presisere mange nok ganger at jeg virkelig hater juleaften.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...