Chicharito Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gratulerer med dagen Wisbatov og god jul til alle fotballfans her på forumet! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5797503,00.html You tell em Fergie! Jeg er helt enig. Selv om jeg er sjeleglad for at Marky er borte derfra, nå kan hatet mitt flomme fritt. God jul folkens! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gratulerer med dagen Wisbatov - og god jul til alle sammen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 @Hyrlen: Ja, det vil jeg si var en ekstremt lite profesjonell måte å gi han fyken på. Grattis med dagen Wis, og God jul Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gratulerer med dagen Wis Og; til alle dykk andre ha ei god jul! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Flotte filmer! :-D God jul, og godt nytt år! Blir borte fra forumet fram til 31. des, da eg skal til fotballtur til England! Derby - Blackpool, Stockport - Leeds og Bolton - Hull. Fikk dessverre ikkje United billett mot Hull, men er i Manchester, og skal sjå på Trafford Pub. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul til alle dere røde djevler her på forumet, og ellers også forsåvidt. Dette blir antageligvis en av de få dagene dere ikke ser meg på forumet, mange av dere kommer jo selvsagt ikke til å være på forumet her så det er jo greit uansett. Takk for alle gratulasjonene også, det varmer i hjertet mitt. En litt humoristisk versjon av "The 12 Days of Christmas" Vi har kanskje ikke spilt opp mot vårt beste, angrepspillet har vært "hakkete", forsvaret har lidd under skader, men vi er fortsatt Manchester United. Vi kan reise oss. Nå kommer vi i møte den delen av sesongen vi tradisjonelt sett gjør det bedre i, og som vi mestrer bedre enn noe annet Top Four- lag eller Super seven for den saks skyld. Mange av oss håper Fergie åpner sekken med gaver (penger) og gir oss en flott gave, enten den skulle koste en del penger (Ribery) eller være litt billigere (Angel Di Maria) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Vi er uansett Manchester United, mulig vi ikke vinner noe i år, men slike sesonger må man nesten vente seg. Håpet er uansett at Rooney vokser med utfordringen i dag og bedrer spillet sitt slik at jeg en dag kan huske han som en like stor legende som: Se filmen hos Youtube Enig med Fergie når det gjelder Sparky, men mest av alt er jeg enig med Keano: http://therepublikofmancunia.com/keano-hug...ing-for-united/ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gratulerer kompis og god jul Prekes! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul til alle sammen, og gratulerer med dagen Wisbatov =) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Drekk og pul, trivelig jul! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul folkens, og gratulerer med dagen Wisbatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Wisbatov burde skifte brukernavn til Jesusbatov. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 I wish you a merry christmass, I wish you a merry christmass, I wish you a merry christmess and a trashing of Hull og Wisbatov skal snøbaskes Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul folkens og grattis med dagen Wis! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 og Wisbatov skal snøbaskes Agreed! Gratulerer med dagen, og god jul Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul til dere i feil rødfarge. Gratulasjoner til Wizzy also. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul til dere i feil rødfarge. Vi ligger i hvert fall ikke på 8. plass (mulig 9. plass hvis Fulham vinner hengekampen). Men god jul til deg også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er det liksom jenterødt som er "rett" farge nå da? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Ja. Har alle hatt en fin juleaften da? Hva fikk dere? Jeg ønsket meg som vanlig ingenting og endte opp med en haug med klær + penger. Både mamma og pappa dro spøken med sokker i julegave. Kjempemorsomt. Heldigvis lå det penger i den ene sokken. Nå drikker jeg meg drita på vin, aquavit og juleøl. Jeg kan ikke presisere mange nok ganger at jeg virkelig hater juleaften. Endret 24. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå