genser Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nani har da fått spilletid, bare brukt den særs dårlig. (here we go again....) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nani har da fått spilletid, bare brukt den særs dårlig. (here we go again....) De siste månedene har han ikke fått spille en dritt. Han kom tilbake fra en imponerende landskamp, og det ser vel ut som at den fine kampen ødela for han. Han burde i hvert fall fått starte en kamp etter det, men sånn har det ikke gått. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Han startet vel mot Wolfsburg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Han startet vel mot Wolfsburg? Hvor mange kamper gikk det fra landslagspausen til Wolfsburg-kampen? En start på de siste femten kampene er ikke mye. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det blir ikke vist noen tillitt til Nani. Han storspilte, og da mener jeg storspilte med landslaget i to kampene og var banens beste i den siste, og blant topp 3 i den andre. Jeg ønsker han lykke til i en annen klubb. Hvis vi ikke har noen planer om å bruke han er det til både til vårt og hans eget beste og selge han, mens vi fortsatt kan få noe for han. Forresten synd hvis det som står i linken er sant. Det hadde vært en drømmedeal fra mitt eget synspunkt, Di Maria er en fantastisk spiller, elektrisk, men jeg ser for meg at Benfica kommer til å selge han til Chelsea, City eller en annen klubb som er villig til å betale + £20M for den tekniske argentineren. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Forresten synd hvis det som står i linken er sant. Det hadde vært en drømmedeal fra mitt eget synspunkt, Di Maria er en fantastisk spiller, elektrisk, men jeg ser for meg at Benfica kommer til å selge han til Chelsea, City eller en annen klubb som er villig til å betale + £20M for den tekniske argentineren. Vil nå si at 10 Millioner Euro + Nani er en mye bedre deal enn 20 Millioner Euro. Nani har ikke en elendig markedsverdi akkurat. Men et slikt tilbud virker snodig. Jeg har ingen tro på at Nani har et ønske om å komme tilbake til Portugal allerede nå. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Å dra fra PL til Portugal er ikke det verste man kan gjøre, hvis man tenker ligastandard. Benfica er jo også et lag spekket med gode spillere, og som hevder seg i Europa-ligaen. Det blir liksom ikke det samme som å dra til Norge og Tippeligaen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 De siste månedene har han ikke fått spille en dritt. Han kom tilbake fra en imponerende landskamp, og det ser vel ut som at den fine kampen ødela for han. Han burde i hvert fall fått starte en kamp etter det, men sånn har det ikke gått. Hva han gjør på landslaget bryr meg lite, så fremst det ikke involverer skader. Jeg er ikke Portugal-supporter men Man Utd-supporter. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Jaja, snakk om euro, ikke det at det har så fryktelig mye å si når kursen på GBP er så lav som nå. Det går vel 1,1 Euro på en pund. Jeg har personlig ikke så stor tro på Nani's markedsverdi lenger. Jeg vil tippe den ligger på rundt £12M, men kan selvsagt ta feil, det er uansett fordelaktig for Benfica og få penger fremfor å måtte ta Nani. Det kan godt være at Benfica ikke ønsker Nani, og Nani selv ønsker nok heller ikke som sagt noe ønske om å dra tilbake til Portugal enda. Jeg tror personlig at vi ikke har lagt inn bud på Di Maria og at de bare prøver å presse markedsverdien opp, men skulle gjerne sett argentineren i klubben, egentlig ønsker jeg jo bare å se en flott kantspiller som kan bruke begge føttene til en viss grad og har et stort teknisk repertoar. Jeg ønsker ikke å gå inn i en stor debatt nå uansett, ettersom dagen min har vært utrolig slitsom og jeg blir 19 i morgen. @Passion: Det er et stort steg ned. Nani holder høy nok klasse til å kunne hevde seg i en større liga. Endret 23. desember 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gratulerer med dagen da. Og god jul. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul, folkens. genser: Likevel rart at man blir vraket fra førstelaget etter å ha imponert på landslaget. Han burde i hvert fall ha fått en sjanse. Vi kjenner ikke til all insideinfo, så kan hende han har trent dårlig, etc. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gjør ikke noe for meg om Nani stikker, han har skuffet meg så God jul folkens Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 @Passion: Det er et stort steg ned. Nani holder høy nok klasse til å kunne hevde seg i en større liga. Gratulerer med dagen, Wisbatov Jeg ser at det er et stort steg ned. Men han kunne funnet på verre ting enn å ende opp i Benfica. Selv liker jeg han som spiller, og kunne gjerne hatt han i klubben, såfremt han snart får utløp for det enorme talentet han besitter. Skjer ikke det, ser jeg han gjerne i en annen klubb som holder Champions League-nivå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gratulerer, Wisbatov. Ikke den beste dagen å ha bursdag på, kanskje? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Haha, det er ikke drømmedagen kanskje, men klager ikke. Trives med å være Desemberbarn og det ender opp med at de fleste husker bursdagen min Gleder meg forresten til å se om Mame Biram kan vise at han har det man trenger for å lykkes i Premier League. SAF virker usedvanlig entusiastisk over han, og det virker som han har gjort det greit på treningene. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/al...scanlon_er_doed Vet ikke om det er linka til tidligere, men uansett triste greier. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Ny magisk youtube-snutt av johanceder. Denne gangen om Robson og Keane. Hvis den er blitt postet her før, så skader det ikke at den postes to ganger. Fantastisk liten film. Se filmen hos Youtube [edit] Og en enda mindre snutt om Irwin: Se filmen hos Youtube Endret 24. desember 2009 av Geir M Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fantastiske videoer. Gratulerer med dagen, Wis. Og god jul til alle sammen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul sier man første juledag folkens. Gratulerer med dagen Wis! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Grattis med dagen Wis og god jul til alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå