Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Basert på alder. Giggs er også ferdig etter denne sesongen. Nekter å tro at han kan fortsette å imponere som 37-åring. Nå skal det nevnes at jeg ikke har like stor Scholes-fetisj som du har ( :p ), men jeg ser ikke Scholes som en bidragsyter neste sesong. Muligens i cuper, men der vil jeg heller se Anderson og Gibson.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
selv jeg som er fullstendig inhabil med venstrebenet mitt, har en mye bedre fot enn han.

Dette vet du VELDIG godt at blir usaklig å si. Du kan ikke dømme venstrefoten hans nedenom og hjem.

Ingen har jo noensinne sett han bruke venstrefoten. For alt vi vet kan han være dritgod med venstre, men sparer den til gylne øyeblikk :D

Lenke til kommentar
Lars Tjernås er vel heller ingen ABU'er? Fin blogg :)

Lars Tjernås er noenlunde objektiv siden han er en overanalyserende nisse som umulig kan ha særlig emosjonelt forhold til noe lag.

Men han kan kalle en spade en spade hvertfall. Fredheim er jo helt jævlig, United-hatet hans lyser jo gjennom i all kommentering. I tillegg er han jo en fantast av alt sladder som er negativt for United.

Lenke til kommentar
selv jeg som er fullstendig inhabil med venstrebenet mitt, har en mye bedre fot enn han.

Dette vet du VELDIG godt at blir usaklig å si. Du kan ikke dømme venstrefoten hans nedenom og hjem.

Ingen har jo noensinne sett han bruke venstrefoten. For alt vi vet kan han være dritgod med venstre, men sparer den til gylne øyeblikk :D

Jeg så han bruke venstrefoten mot Wolves. Han skulle slå en enkel støttepasning til midten, og pasningen var så elendig at den begynte å hoppe hele tiden, han måtte virkelig anstrenge seg for å treffe ballen, og klarte å treffe den øverst. :!:

Lenke til kommentar

Så den pasningen selv, NK, men la ikke merke til hvor god den var ettersom jeg skrek høyt til faren min, tre ganger: Han brukte venstre! Han Brukte Venstre!

Off-topic: Jeg skal nå se en film, siden alt jeg stort sett gjør nå i ferien er å se filmer, og da trenger jeg United-supporteres notoriske gode sans. Skal jeg se I love you, Man eller The invention of lying eller extract??

Lenke til kommentar
Så den pasningen selv, NK, men la ikke merke til hvor god den var ettersom jeg skrek høyt til faren min, tre ganger: Han brukte venstre! Han Brukte Venstre!

Off-topic: Jeg skal nå se en film, siden alt jeg stort sett gjør nå i ferien er å se filmer, og da trenger jeg United-supporteres notoriske gode sans. Skal jeg se I love you, Man eller The invention of lying eller extract??

Jeg syns begge er noenlunde tørre, extract kanskje?

Evt en slager som aldri trår feil. Season review 98/99.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...